Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀljes dom dÀr banden separat?SkÄl alla B-vÀnner, glöm inte att grönt Àr alltid skönt!![]()
Edit: helvete vilken risig bild![]()
Tack, riktigt snygga!Kolla upp staib mesh lÀnkar . MÄnga sÀger att de producerar för breitling
Check ebayTack, riktigt snygga!
Har du nÄt tips pÄ sida som sÀljer? Det verkar vara slut pÄ vÀldigt mÄnga i 20mm i borstade stÄl varianten.
Ja men det gör dem, lite leveranstid tror jag dock. Fick ett svart likadant nÀr jag fyllde Är, men har ej provat ÀnSÀljes dom dÀr banden separat?![]()
Dom ser trevliga ut! Hittade pÄ hemsidan nuJa men det gör dem, lite leveranstid tror jag dock. Fick ett svart likadant nÀr jag fyllde Är, men har ej provat Àn![]()
Ring till @ERIKSON URHANDEL sÄ fixar dem biffen te dig, utan viklÄsDom ser trevliga ut! Hittade pÄ hemsidan nu
Men dom sÀlja bara med viklÄs ser det ut som
SÀljes dom dÀr banden separat?![]()
Bortsett frĂ„n problematiken att hitta en utc med rĂ€tt tavla för att matcha klockan stĂ€mmer det att utc modulen krĂ€ver en egen lĂ€nk. I vart fall den halvan som sitter pĂ„ utc sidan. ĂndlĂ€nken Ă€r helt annorlunda och 18 mm.Hur komplicerat/dyrt/görbart Ă€r det att köpa till en UTC-modul efterĂ„t eller Ă€r det en speciell lĂ€nk som krĂ€vs för det? Tycker det ser ut som att UTC-lĂ€nken ser annorlunda ut iaf pĂ„ den sidan dĂ€r UTC-modulen sitter. Tycker inte jag ser nĂ„gra synliga skruvar pĂ„ en vanlig lĂ€nk som gör att man kan sĂ€tta dit en UTC-modul om man skulle vilja det.
(Avser pilotlÀnken till Breitling Chronomat A13352, eller ev. A10350)
Kanske denna. Jag har bara goda erfarenheter fr sÀljaren Petet.Funderar pÄ att skaffa mig en endurance som slit o slÀng klocka.
NĂ„n som har en eller har haft som kan ge lite input?
Tanken Àr att försöka hitta en begagnad dÄ 40 lök kÀnns lite vÀl mycket. NÄn som gÄr i sÀljtankar?
Trevlig valborg!
![]()
Bra skit med en twinjets
Ser fin ut!Letar efter en Breitling A13352, skulle ni sÀga att denna Àr i bra skick? Skarp eller överpolerad?
![]()
![]()
Eftersom det Àr sÄ beroende av hur du rör dig senaste dygnet idag Àr enda sÀttet att testa ordentligt att vrida upp den fullt och se hur lÀnge den gÄr.Hej,
Köpte en Avenger i april ifjol ny hos handlare.
Har varit OWG med den i princip sen dess. Bytte till en annan klocka igÄr 1700 och 1105 idag stannade Breitlingen. Det kan vÀl aldrig vara rimligt med sÄ kort gÄngreserv?
Bra tips, tÀnkte inte ens pÄ att man faktiskt kan vrida upp en automatare för handEftersom det Àr sÄ beroende av hur du rör dig senaste dygnet idag Àr enda sÀttet att testa ordentligt att vrida upp den fullt och se hur lÀnge den gÄr.
Snygg! men om den dÀr Àr ny, varför ser det ut som bezel har nyss kommit hem frÄn krig?Besökte Breitling butiken och testade nÄgra fina modeller. HÀr Àr en av dem. Som vanligt fantastisk service i butiken pÄ Biblioteksgatan.
![]()
Ja du har rÀtt i att fotot ser konstigt ut. I verkligheten sÄg den inte alls ut sÄ. Undrar om det kan bli nÄgra reflektioner eller nÄgot annan effekt. Ingen aning.Snygg! men om den dÀr Àr ny, varför ser det ut som bezel har nyss kommit hem frÄn krig?