Göteborgare
Silver
Fortfarande nöjd med denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Spontant tycker jag inte att det Àr nÄgot superpris. Tycker 13000 kr Àr ett absolut maxpris för den modellen. Kommer ihÄg att min dÄvarande sambo köpte en Colt Oceane för ca 10000 kr ny runt Är 2006. VÀldigt fÄ av Breitlings modeller som sÀljes för mer Àn de en gÄng kostade nya.Jag har visat pÄ en Àldre superocean "Colt" pÄ C24 frÄn 2006.
Ăr det vĂ€rt att köpa den om sĂ€ljaren skulle godkĂ€nna ett pris pĂ„ 12-13k?
No box men med certifikat och bevis pÄ service.
Jag har Àgt den nyare "Colt" 2021, och jag var jÀvligt nöjd med den. Men den Àldre urtavlan lockar mig mer helt Àrligt.
![]()
Bild pÄ colten jag Àgde.
![]()
![]()
![]()
Bild pÄ colten jag lagt ett bud pÄ.
Mycket trevligt. Moppen Àr fantastisk!Snabb gtg pÄ tak med 2 brattar!
![]()
Svart passar med allt. TrÄkigt svar kanskeVilken fÀrg pÄ gummi skulle ni haft till svart tavla?
![]()
Röd sÄklart!Vilken fÀrg pÄ gummi skulle ni haft till svart tavla?
![]()
Den dĂ€ra Ă€r riktigt snygg!!!Ăntligen kan jag bidra till trĂ„den igen!
A74380
![]()
Visst Àr den! Snyggare i verkligheten!Den dÀra Àr riktigt snygg!!!
Japan Àr experter pÄ MOP, sÄ det tycker jag allt att du ska!Man borde kanske ta sig till Japan snart. Roliga Breitling och Sinn samt bra beg.marknad. Visst Àr det M.O.P?
![]()
Den spanska specialmodellen var heller inte sÄ tokig som jag tro du postade för ett tag sedan.Japan Àr experter pÄ MOP, sÄ det tycker jag allt att du ska!![]()
Den var det verkligen inget fel pÄ! Skogstema med grönt och brunt om jag inte missminner migDen spanska specialmodellen var heller inte sÄ tokig som jag tro du postade för ett tag sedan.
GÄr du in pÄ breitling.com och sen typ /jp-en sÄ kan du klicka fram aktuella boutique modeller ocksÄ. Finns ofta fler Àn vad som florerar pÄ IG, vissa mindre eftertraktade men fortfarande klart bÀttre Àn standardvarianterna
StenhÄrd tool watch. Perfekt matchat med grönt band.
Den var det verkligen inget fel pÄ! Skogstema med grönt och brunt om jag inte missminner mig