Jag har i princip inga andra klockor hemma. SÄ det kommer fler bilder under helgen.Grattis med nya klockan! Skulle vi kunna fÄ lite bilder av lugsen? Man ser sÄnt inte ofta, men det verkar riktigt snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har i princip inga andra klockor hemma. SÄ det kommer fler bilder under helgen.Grattis med nya klockan! Skulle vi kunna fÄ lite bilder av lugsen? Man ser sÄnt inte ofta, men det verkar riktigt snygg!
Stort grattis! Riktigt fin denWell, ocksÄ sÄ den nya klockan dÄ. Det blev ett köp. Moderna varianten av 765 AVI. Det kommer bli en blivande klassiker. Köp om ni har rÄd medan dessa gÄr att bestÀlla pÄ hemsidan. Kanske Ärets snyggaste klocka?
Nice!! Grattis!Well, ocksÄ sÄ den nya klockan dÄ. Det blev ett köp. Moderna varianten av 765 AVI. Det kommer bli en blivande klassiker. Köp om ni har rÄd medan dessa gÄr att bestÀlla pÄ hemsidan. Kanske Ärets snyggaste klocka?
Riktigt fin, grattis! Den ligger pÄ önskelistan.Well, ocksÄ sÄ den nya klockan dÄ. Det blev ett köp. Moderna varianten av 765 AVI. Det kommer bli en blivande klassiker. Köp om ni har rÄd medan dessa gÄr att bestÀlla pÄ hemsidan. Kanske Ärets snyggaste klocka?
Riktigt snygg, grattis!Boom! Super AVI GMT Mosquito landade i veckan. Klart nöjd sÄ hÀr lÄngt. Toolig, lÀttlÀst och med "good enough" finish. Dessutom otroligt bekvÀm trots sina gigantiska 46mm. Om inte minnet spelar mig ett spratt bÀrs den ungefÀr som en Panerai Luminor 44mm med Bettarini case.
Och ja, viss plast kvar fortfarande. Det blir att pilla av den i helgen
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad Àr det du ska sÀlja?Riktigt schysst!
Passar riktigt braSitter lite stor, men det fÄr vÀl med en Breitling
![]()
Hur kÀnns den dÀr pÄ armen. Större, mindre eller bara helt enkelt 44mm?Endurance Pro fÄr hÀnga med idag
![]()
Hur kÀnns den dÀr pÄ armen. Större, mindre eller bara helt enkelt 44mm?
VÄgar du bada med den (100m)?
Fler mĂ€rken som vill styra andrahandsmarknaden alltsĂ„âŠUndra om de kopierar Rolex rakt av? IWC har ocksĂ„ börjat att det gĂ„r att lĂ€mna in i nĂ„gra flaggskeppsbutiker.![]()
Sen verkar det som att kern ska bli Àgare till en restaurang nu med...
![]()
Den Àr mysig sÄ ta lÄngsamt tempo!Jag befinner mig i huvudstaden, berÀtta för mig hur snabbt jag ska gÄ förbi Breitling-butiken. GÄ, springa eller kuta?
VÀlkommen tillbaka min vÀn, hoppas allt Àr fint.Sicken mumma
Sen pÄ bollen sÄg jag @Nissestr![]()
Top Time B01 - RB01761A1Q1X1 | Breitling
Discover the Breitling Top Time B01 in a combination of 18k red gold, a bronze dial and a calfskin leather strap. Shop now!www.breitling.com