Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svinsnyggt!Fått hem grått outerknown-nato till Endurance nu. Tycker det flyger ändå!
![]()
Wow vilken skillnad. Mycket snyggtFått hem grått outerknown-nato till Endurance nu. Tycker det flyger ändå!
![]()
Wow vilken skillnad. Mycket snyggt
Blir ju sugen på en sån själv.Ok en bild till på natot!
![]()
Blir ju sugen på en sån själv.![]()
Riktigt bra pris. Måste försöka att hålla mig dockBo Berggren har en vit kvar för 28k. Billigare än så ny från AD blir det nog aldrig. Bara köra med andra ord![]()
Ett tag sedan jag hade Avengern på, men levererar som vanligt. Och bandet är ju galet bekvämt.
![]()
![]()
Borde vara trycktest och koll av packning. Som är gratis att göra och måste göras för att garantin skall gälla. Se här:Det var längesedan jag ägde en Bratte och då var det en Evo 44mm men när jag kollar Blocket-annonser så är det ett jäkla servande av klockorna. Har aldrig varit med om liknande. Min SMP är 5 år gammal nu och det börjar bli dags för service men senast såg jag en Blocket-annons där klockan servats vartannat år. Känns ju helt orimligt. Vad säger ni inbitna?
Det är varierande service. Inte trycktest enbart. Kanske är för många måndagsex. Jag hade 0 problem med min Evo på den tiden.Borde vara trycktest och koll av packning. Som är gratis att göra och måste göras för att garantin skall gälla. Se här:
The Breitling International Manufacture Movement Warranty does cover any manufacturing defect of the mechanical Manufacture Breitling movement, provided that water resistance tests are performed every two years following the date of purchase by an authorized Breitling service center. These tests are conducted free of charge. The warranty takes effect as of the date of purchase of the watch (“Warranty Period”).
Det låter märkligt helt klart.Det är varierande service. Inte trycktest enbart. Kanske är för många måndagsex. Jag hade 0 problem med min Evo på den tiden.
Saknar den där knosen
Kan varmt rekommendera svart gummi!Tänker att det är dags att byta band, några tips på färger etc som ni tror hade passat?
![]()
Ja det ser ju riktigt fint ut! Funderar på nån typ av mesh gummi...Kan varmt rekommendera svart gummi!
![]()
En av Breitlings bästa släpp!För runt 15 år sedan så drev jag och frun ett café och bageri. Vi hade gnetat och lånat för att kunna köpa det. Efter första sommaren med massa jobb men även med fantastisk försäljning åkte jag raka spåret till Rydbergs Ur i Helsingborg och köpte denna Chrono Superocean som jag spanat på. Är fortfarande så glad i den.