Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ hÀr ser den ut pÄ gummi. Inte dum alls.
Tycker en Aero borde ligga pÄ max 25k, men det Àr nya tider nu
Gillar den starkt, hade varit en grym duo med min OrbiterLite bilder pÄ hÀrligheten. Noterade att den har vanliga spÄrkruvar pÄ bakstycket enl. videon pÄ hemsidan istÀllet för torx-skruvar.....underligt.
Jag gillar den med Àven om jag hade sett en rÀfflad krona. Den hade kompletterat din befintliga orbiter utmÀrkt sÄ sno dig och köp den för "friska" 55kGillar den starkt, hade varit en grym duo med min Orbiter
Ja den Àr ju inte helt perfekt men ÀndÄ riktigt fin! Priset Àr vÀl inte nÄgot fynd, men hade Àrligt förvÀntat mig vÀrreJag gillar den med Àven om jag hade sett en rÀfflad krona. Den hade kompletterat din befintliga orbiter utmÀrkt sÄ sno dig och köp den för "friska" 55k
Finns ju alltid nÄgot att anmÀrka pÄ men de har nog fÄtt inspiration frÄn gamla E56062 och Emergency iaf om man tittar pÄ index 3, 6, 9.Ja den Àr ju inte helt perfekt men ÀndÄ riktigt fin! Priset Àr vÀl inte nÄgot fynd, men hade Àrligt förvÀntat mig vÀrre
SlÀpptes i tysthet pÄ hemsidan i höstas.Visste inte att denna fanns i 41? Mycket trevlig
SlÀpptes i tysthet pÄ hemsidan i höstas.
Det Àr den stilrenaste versionen, helt klart en klocka som passar det mesta. Och snygg.Verkligen missat den helt. Stort habegÀr!
Det Àr den stilrenaste versionen, helt lat en klocka som passar det mesta. Och snygg.
Navitimern passar mig bÄde i 41 och 43. Beror pÄ utförande om den skall vara lite stor eller inte. LÀnk och lÀder skiljer ocksÄ en hel del pÄ kÀnslan pÄ armen. Har du provat bÄde storlekarna?
Utan att vara 100% sĂ€ker för denna specifika lĂ€nk, sĂ„ skulle jag Ă€ndĂ„ vĂ„ga sĂ€ga detta:Sugen att sĂ€tta pĂ„ ett gummi pĂ„ min Avenger 43. Ăr det nĂ„n som vet vilket bandstiftsverktyg som passar för att ta av ett professional lĂ€nk? Har en billig som inte passar och har hört att Bergeon ska vara bra men vilken storlek ska man ha? Verkar ju finnas en tusen varianter. Har Ă€ven kollat Breitling hemsida om de sĂ€ljer egna men verkar inte sĂ„.
Utan att vara 100% sÀker för denna specifika lÀnk, sÄ skulle jag ÀndÄ vÄga sÀga detta:
Jag har hanterat sÄvÀl Breitling som mÄnga andra mÀrken med mitt verktyg. Det Àr verkligen bra.Bergeon bandstiftsverktyg 6767F - Watchwear.se
Praktiskt bandstiftsverktyg för att lossa lÀnken pÄ din klocka eller för att byta band. Storlek F - Fine Bredd pÄ gaffel: ca 1mmwatchwear.se
Verktyget finns Àven i en bredare variant, men jag har aldrig behövt det.
Mina favorit Breitlingar. En gammal breitling med 7750 verk och den moderna Premier med pistage gröna tavlan.
Edit: Skulle vilja ha en gamal navitimer med manuelt verk
Mina favorit Breitlingar. En gammal breitling med 7750 verk och den moderna Premier med pistage gröna tavlan.
Edit: Skulle vilja ha en gamal navitimer med manuelt verk
Försök fÄ tag i en sÄdan hÀr, rekommenderas starkt. Har ett mycket trevligt kupat glas. Manuellt urverk. Och bra passform.
Navitimer Ref. 806 1959 Re-Edition Stainless steel - Black AB0910371B1X1 | Breitling
Discover the Breitling Navitimer Ref. 806 1959 Re-Edition in a combination of Stainless steel, Black and Black Calfskin leather. Find out more online.www.breitling.com
Dessa vÀcker ett ha begÀr,specielt den med lemania verkDet finns en variant av din Navitimer som hade Lemanias urverk. Dvs samma som Speedmastern. TyvÀrr Àr de nog ganska ovanliga och man ser dem sÀllan till salu. @TiE har en och har visat bilder i den hÀr trÄden.
https://klocksnack.se/threads/-breitlingtrÄden-.24133/post-4331094