• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tillbaka med Emergency som vilat sedan OWG March
IMG_9133.jpeg
Är alla emergency i titan? (Finns vĂ€ll en guld med iof). Den dĂ€r Ă€r bĂ„de lite roligare Ă€n en vanlig och sĂ„ bra đŸ‘ŒđŸ»

Är alla emergency i titan? (Finns vĂ€ll en guld med iof). Den dĂ€r Ă€r bĂ„de lite roligare Ă€n en vanlig och sĂ„ bra đŸ‘ŒđŸ»
Emergency med digitala displayer Ă€r i titan, dĂ€remot Ă€r Emergency Mission (kronograf med endast analog tidvisning) i stĂ„l. Den i stĂ„l hade jag tidigare och den var inte helt lĂ€tt att bĂ€ra med sina 280 gram pĂ„ lĂ€nk😂
Även skillnad i size, titan Ă€r 43mm och stĂ„l 45mm.
Lite bilder pÄ gamla besten
IMG_5684.jpeg
IMG_5686.jpeg
IMG_5683.jpeg

Emergency med digitala displayer Ă€r i titan, dĂ€remot Ă€r Emergency Mission (kronograf med endast analog tidvisning) i stĂ„l. Den i stĂ„l hade jag tidigare och den var inte helt lĂ€tt att bĂ€ra med sina 280 gram pĂ„ lĂ€nk😂
IMG_5684.jpeg
IMG_5686.jpeg
IMG_5683.jpeg
Bygger lite pĂ„ höjden 😉

IMG_5684.jpeg
IMG_5686.jpeg
IMG_5683.jpeg

RĂ€tt tjock 😅
Hitta denna video nĂ€r jag googla đŸ€“

Denna lÄda Àr numera ett minne. Den Àr inte full lÀngre dÄ bÄde Aerospacen och Navitimern A23322 flyttat. Men livet gÄr vidare.
89D85C99-8138-47B1-B6FA-00655617C710.jpeg

Var det inte du som hade en "Schneider Navitimer" med Lemania (samma som i Speedmaster Prof), eller har jag blandat ihop det med ngn annan? Har den i sÄ fall fÄtt vandra vidare?

Var det inte du som hade en "Schneider Navitimer" med Lemania (samma som i Speedmaster Prof), eller har jag blandat ihop det med ngn annan? Har den i sÄ fall fÄtt vandra vidare?
Nej, jag hade aldrig nÄgon! Tror det blev nÄgot missförstÄnd dÀr.

Jag var inne i Breitling butiken pÄ Biblioteksgatan i gÄr för att tigga en katalog.
JodÄ, men dÄ var jag tvungen att Ätminstone prova nÄgot.
De hade inte nya Aerospacen inne, var sÄld. Hade varit kul att prova. Fick bli en Navitimer i stÀllet.
LĂ€cker tavla!
30B08A05-5225-4344-A6D4-87B23E9B81DF.jpeg

Föresten, nÀr jag var inne i butiken sÄ framförde jag att jag tycker att B01-verket Àr tunguppdragen nÀr man ska ha igÄng dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
NÄgon annan som tycker sÄ?

Föresten, nÀr jag var inne i butiken sÄ framförde jag att jag tycker att B01-verket Àr tunguppdragen nÀr man ska ha igÄng dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
Jag har upplevt detsamma med b01 som tunguppdragna: navitimer ab0121 och chronomat airborne

Du Àr gammal och benskör

Upplever samma pÄ min Navi med B01. Super Avi med B04 Àr likadan. Men Pistachio med B09 Àr helt annorlunda, mycker lÀttare

Haft tvÄ Tudor BB Chrono inte upplevt det.

SkĂ€ms nĂ€stan för att erkĂ€nna det men min första ”Breitling” var en fejk Big Date som fungerade felfritt i ca 10 Ă„r men sedan plötsligt lade av. Efter det Ă€r det bara Ă€kta vara som gĂ€ller.

Tillbaka
Topp