Ăr alla emergency i titan? (Finns vĂ€ll en guld med iof). Den dĂ€r Ă€r bĂ„de lite roligare Ă€n en vanlig och sĂ„ braTillbaka med Emergency som vilat sedan OWG March
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr alla emergency i titan? (Finns vĂ€ll en guld med iof). Den dĂ€r Ă€r bĂ„de lite roligare Ă€n en vanlig och sĂ„ braTillbaka med Emergency som vilat sedan OWG March
![]()
Emergency med digitala displayer Ă€r i titan, dĂ€remot Ă€r Emergency Mission (kronograf med endast analog tidvisning) i stĂ„l. Den i stĂ„l hade jag tidigare och den var inte helt lĂ€tt att bĂ€ra med sina 280 gram pĂ„ lĂ€nkĂr alla emergency i titan? (Finns vĂ€ll en guld med iof). Den dĂ€r Ă€r bĂ„de lite roligare Ă€n en vanlig och sĂ„ bra![]()
Bygger lite pÄ höjdenEmergency med digitala displayer Àr i titan, dÀremot Àr Emergency Mission (kronograf med endast analog tidvisning) i stÄl. Den i stÄl hade jag tidigare och den var inte helt lÀtt att bÀra med sina 280 gram pÄ lÀnk
Ăven skillnad i size, titan Ă€r 43mm och stĂ„l 45mm.
Lite bilder pÄ gamla besten
![]()
![]()
![]()
Emergency med digitala displayer Àr i titan, dÀremot Àr Emergency Mission (kronograf med endast analog tidvisning) i stÄl. Den i stÄl hade jag tidigare och den var inte helt lÀtt att bÀra med sina 280 gram pÄ lÀnk
Ăven skillnad i size, titan Ă€r 43mm och stĂ„l 45mm.
Lite bilder pÄ gamla besten
![]()
![]()
![]()
Denna lÄda Àr numera ett minne. Den Àr inte full lÀngre dÄ bÄde Aerospacen och Navitimern A23322 flyttat. Men livet gÄr vidare.
![]()
En tjock goding, helt klartRĂ€tt tjock
Hitta denna video nÀr jag googla
Nej, jag hade aldrig nÄgon! Tror det blev nÄgot missförstÄnd dÀr.Var det inte du som hade en "Schneider Navitimer" med Lemania (samma som i Speedmaster Prof), eller har jag blandat ihop det med ngn annan? Har den i sÄ fall fÄtt vandra vidare?
Jag har upplevt detsamma med b01 som tunguppdragna: navitimer ab0121 och chronomat airborneFöresten, nÀr jag var inne i butiken sÄ framförde jag att jag tycker att B01-verket Àr tunguppdragen nÀr man ska ha igÄng dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
NÄgon annan som tycker sÄ?
Du Àr gammal och benskörFöresten, nÀr jag var inne i butiken sÄ framförde jag att jag tycker att B01-verket Àr tunguppdragen nÀr man ska ha igÄng dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
Upplever samma pÄ min Navi med B01. Super Avi med B04 Àr likadan. Men Pistachio med B09 Àr helt annorlunda, mycker lÀttareFöresten, nÀr jag var inne i butiken sÄ framförde jag att jag tycker att B01-verket Àr tunguppdragen nÀr man ska ha igÄng dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
Haft tvÄ Tudor BB Chrono inte upplevt det.Föresten, nÀr jag var inne i butiken sÄ framförde jag att jag tycker att B01-verket Àr tunguppdragen nÀr man ska ha igÄng dem. Jag har ju en SuperChronomat, en Premier och en Tudor Chrono. Alla upplevs likadant. Han förstod inte att jag tyckte det.
De subsekundvisarna Àr sÄ jÀvla grymmaKoltrasten fÄr hÀnga med idag.
![]()
Kan vara avsaknaden av automatmekanismen som gör att du upplever b09 som mer lÀttdragen.Upplever samma pÄ min Navi med B01. Super Avi med B04 Àr likadan. Men Pistachio med B09 Àr helt annorlunda, mycker lÀttare
Har haft nÄgra klockor pÄ service hos Breitling Scandinavia och upplevt att de har vÀldigt rimliga tider och ett fantastiskt bemötande.Aa det Àr 4-6 veckor ja för service
Har en av mina pÄ service men tror mindre ingrepp gÄr fortare men vad vet jag![]()
Okej! Verkar vara olika kring det dÀrHar haft nÄgra klockor pÄ service hos Breitling Scandinavia och upplevt att de har vÀldigt rimliga tider och ett fantastiskt bemötande.
Menar du min profilbild sĂ„ ja +melonĂr det möjligen Limoncello i glaset?
Snygg! men gillar inte datorer pÄ armen.Bratte-mÄndag
![]()
Menar du min profilbild sÄ ja +melon
Menar du min profilbild sÄ ja +melon
Yes. Ser gott ut.Menar du min profilbild sÄ ja +melon
Ok, tur du inte blir tvingad att köpa en sÄn hÀr dÄ.Snygg! men gillar inte datorer pÄ armen.
RÀtt. En stabil pjÀs som slinker under tröjanBratte-mÄndag
![]()