• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Andreas....

Cartier
Paneristi
Godmorgon alla breitling njutare 😍
Dagliga putsen och uppvridning har skett 🙂
 

Bilagor

  • 1000004569.jpg
    1000004569.jpg
    458.8 KB · Visningar: 2
  • 1000004565.jpg
    1000004565.jpg
    873.5 KB · Visningar: 1

Burnman

Audemars
2-Faktor
Var med frugan pĂ„ Bruce Springsteen idag. Som sĂ„ mĂ„nga andra var vi dĂ€r nĂ„gra timmar tidigt och hade lite tid att slĂ„ ihjĂ€l. Besökte dĂ„ för första gĂ„ngen Breitlings butik i MoS för lite fönstershoppande. VĂ€ldigt trevlig personal mĂ„ste jag sĂ€ga. Jag har till och frĂ„n varit sugen pĂ„ att köpa en Avenger gmt men varit osĂ€ker pĂ„ hur den bĂ€rs IOM den ”stora” storleken pĂ„ papper. Men den bara över förvĂ€ntan mĂ„ste jag sĂ€ga. Gillade Ă€ven snabbjusteringen i spĂ€nnet. Har den alltid funnits pĂ„ Avengern eller Ă€r det bara senaste generationen som har den?
IMG_7032.jpeg IMG_7031.jpeg IMG_7030.jpeg
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Var med frugan pĂ„ Bruce Springsteen idag. Som sĂ„ mĂ„nga andra var vi dĂ€r nĂ„gra timmar tidigt och hade lite tid att slĂ„ ihjĂ€l. Besökte dĂ„ för första gĂ„ngen Breitlings butik i MoS för lite fönstershoppande. VĂ€ldigt trevlig personal mĂ„ste jag sĂ€ga. Jag har till och frĂ„n varit sugen pĂ„ att köpa en Avenger gmt men varit osĂ€ker pĂ„ hur den bĂ€rs IOM den ”stora” storleken pĂ„ papper. Men den bara över förvĂ€ntan mĂ„ste jag sĂ€ga. Gillade Ă€ven snabbjusteringen i spĂ€nnet. Har den alltid funnits pĂ„ Avengern eller Ă€r det bara senaste generationen som har den?
IMG_7032.jpeg IMG_7031.jpeg IMG_7030.jpeg
Ingen av de Ă€ldre som passerat hĂ€r har har haft det, viklĂ„set till gummit har det dock 😍

Personligen tycker jag att avsaknaden av vingar pajjar den nya 😱
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Tycker allt den flyger 👌
Om inte annat sÄ Àr det ett vÀldigt bekvÀmt gummi, brukar inte gilla nÀr det smalnar av sÄ pass men detta var toppen!
Vanligt törnlĂ„s ocksĂ„, inte dumt alls. LĂ„set pĂ„ Diver Pro tycker jag Ă€rligt Ă€r lite sisĂ„dĂ€r bra faktiskt 😳
 

skyseeker

Rolex
Om inte annat sÄ Àr det ett vÀldigt bekvÀmt gummi, brukar inte gilla nÀr det smalnar av sÄ pass men detta var toppen!
Vanligt törnlĂ„s ocksĂ„, inte dumt alls. LĂ„set pĂ„ Diver Pro tycker jag Ă€rligt Ă€r lite sisĂ„dĂ€r bra faktiskt 😳
Faktiskt funderat o sĂ€tta det pĂ„ Emergencyn för o prova. Nu nĂ€r jag ser din sĂ„ blir jag hoppfull om att det kan flyga pĂ„ den med 😊
 

LoveL

Rolex
Paneristi
2-Faktor
Om inte annat sÄ Àr det ett vÀldigt bekvÀmt gummi, brukar inte gilla nÀr det smalnar av sÄ pass men detta var toppen!
Vanligt törnlĂ„s ocksĂ„, inte dumt alls. LĂ„set pĂ„ Diver Pro tycker jag Ă€rligt Ă€r lite sisĂ„dĂ€r bra faktiskt 😳
Vad Àr det för gummi?
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Ingen av de Ă€ldre som passerat hĂ€r har har haft det, viklĂ„set till gummit har det dock 😍

Personligen tycker jag att avsaknaden av vingar pajjar den nya 😱
Men gud förbannat dÄ! Helst skulle jag hitta en 43mm beggad men vill givetvis ha snabbjusterings möjligheten. Hur Àr lÀnkarna mellan nya och gamla avengern!? NÄgon möjlighet att antingen klÀmma pÄ en ny lÀnk pÄ gammal avenger eller Ätminstone sÀtta pÄ ett nytt viklÄs pÄ Àldre lÀnk?
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Men gud förbannat dÄ! Helst skulle jag hitta en 43mm beggad men vill givetvis ha snabbjusterings möjligheten. Hur Àr lÀnkarna mellan nya och gamla avengern!? NÄgon möjlighet att antingen klÀmma pÄ en ny lÀnk pÄ gammal avenger eller Ätminstone sÀtta pÄ ett nytt viklÄs pÄ Àldre lÀnk?
Bara av att titta pĂ„ nya 44 GMT sĂ„ ser det ju lovande ut men det kan sĂ€kert skilja bĂ„de hĂ€r och dĂ€r bara för att jĂ€klas det vet man ju inte 😕

Hittar du nĂ„gon med en ny sĂ„ har jag en Ă€ldre 43a att lĂ„na ut för test och meck 👍
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Bara av att titta pĂ„ nya 44 GMT sĂ„ ser det ju lovande ut men det kan sĂ€kert skilja bĂ„de hĂ€r och dĂ€r bara för att jĂ€klas det vet man ju inte 😕

Hittar du nĂ„gon med en ny sĂ„ har jag en Ă€ldre 43a att lĂ„na ut för test och meck 👍
LÄter ju magiskt bra! MÄste ju vara fler Àn undertecknad som undrar över detta
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Blev sugen pĂ„ att kika nĂ€rmare pĂ„ lĂ€nken och döm om min förvĂ„ning nĂ€r jag noterade att lĂ„set var skruvat i den Ă€nde dĂ€r de nĂ€stan alltid brukar vara nitade

IMG_9567.jpeg
 
Senast Àndrad:
Topp