Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dom dÀr Àr svÄra att ogilla!Serie speciale
Eller hur, jÀkligt bra!Dom dÀr Àr svÄra att ogilla!
TvÀrtom! De Àr vÀldigt enkla att gilla!!!Dom dÀr Àr svÄra att ogilla!
SÄ ja! Kul att se dig hÀr igenTjohoo!
Sköönt o va tebaks!SÄ ja! Kul att se dig hÀr igen
Ingen av de Ă€ldre som passerat hĂ€r har har haft det, viklĂ„set till gummit har det dockVar med frugan pĂ„ Bruce Springsteen idag. Som sĂ„ mĂ„nga andra var vi dĂ€r nĂ„gra timmar tidigt och hade lite tid att slĂ„ ihjĂ€l. Besökte dĂ„ för första gĂ„ngen Breitlings butik i MoS för lite fönstershoppande. VĂ€ldigt trevlig personal mĂ„ste jag sĂ€ga. Jag har till och frĂ„n varit sugen pĂ„ att köpa en Avenger gmt men varit osĂ€ker pĂ„ hur den bĂ€rs IOM den âstoraâ storleken pĂ„ papper. Men den bara över förvĂ€ntan mĂ„ste jag sĂ€ga. Gillade Ă€ven snabbjusteringen i spĂ€nnet. Har den alltid funnits pĂ„ Avengern eller Ă€r det bara senaste generationen som har den?
Tycker allt den flygerKnasig kombo?
Om inte annat sÄ Àr det ett vÀldigt bekvÀmt gummi, brukar inte gilla nÀr det smalnar av sÄ pass men detta var toppen!Tycker allt den flyger
Faktiskt funderat o sÀtta det pÄ Emergencyn för o prova. Nu nÀr jag ser din sÄ blir jag hoppfull om att det kan flyga pÄ den medOm inte annat sÄ Àr det ett vÀldigt bekvÀmt gummi, brukar inte gilla nÀr det smalnar av sÄ pass men detta var toppen!
Vanligt törnlÄs ocksÄ, inte dumt alls. LÄset pÄ Diver Pro tycker jag Àrligt Àr lite sisÄdÀr bra faktiskt
Funkar!Knasig kombo?
Do it!Faktiskt funderat o sÀtta det pÄ Emergencyn för o prova. Nu nÀr jag ser din sÄ blir jag hoppfull om att det kan flyga pÄ den med
Vad Àr det för gummi?Om inte annat sÄ Àr det ett vÀldigt bekvÀmt gummi, brukar inte gilla nÀr det smalnar av sÄ pass men detta var toppen!
Vanligt törnlÄs ocksÄ, inte dumt alls. LÄset pÄ Diver Pro tycker jag Àrligt Àr lite sisÄdÀr bra faktiskt
Men gud förbannat dÄ! Helst skulle jag hitta en 43mm beggad men vill givetvis ha snabbjusterings möjligheten. Hur Àr lÀnkarna mellan nya och gamla avengern!? NÄgon möjlighet att antingen klÀmma pÄ en ny lÀnk pÄ gammal avenger eller Ätminstone sÀtta pÄ ett nytt viklÄs pÄ Àldre lÀnk?Ingen av de Àldre som passerat hÀr har har haft det, viklÄset till gummit har det dock
Personligen tycker jag att avsaknaden av vingar pajjar den nya
Bara av att titta pÄ nya 44 GMT sÄ ser det ju lovande ut men det kan sÀkert skilja bÄde hÀr och dÀr bara för att jÀklas det vet man ju inteMen gud förbannat dÄ! Helst skulle jag hitta en 43mm beggad men vill givetvis ha snabbjusterings möjligheten. Hur Àr lÀnkarna mellan nya och gamla avengern!? NÄgon möjlighet att antingen klÀmma pÄ en ny lÀnk pÄ gammal avenger eller Ätminstone sÀtta pÄ ett nytt viklÄs pÄ Àldre lÀnk?
LÄter ju magiskt bra! MÄste ju vara fler Àn undertecknad som undrar över dettaBara av att titta pÄ nya 44 GMT sÄ ser det ju lovande ut men det kan sÀkert skilja bÄde hÀr och dÀr bara för att jÀklas det vet man ju inte
Hittar du nÄgon med en ny sÄ har jag en Àldre 43a att lÄna ut för test och meck
Ja gÄr det att byta bara lÄset sÄ Àr jag kraftigt intresserad av att köpa ett nytt, Àlskar justeringen pÄ lÄset till gummit!LÄter ju magiskt bra! MÄste ju vara fler Àn undertecknad som undrar över detta