• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

SoffhÀng...

1000003576.jpg
Den dÀr e ruggigt bra!

Pga kaos pÄ Nice flygplats (tror jag mötte @Berns i en trapp dÀr han gick med hund i snöre pÄ vÀg till gaten, men kan ha sett fel) kom vi inte till GBG igÄr som tÀnkt utan förhoppningsvis ivÀll skitsent. LÄng layover pÄ ARN gav en promenad i huvudstaden och lekplats i HumlegÄrden.
1000034175.jpg

Tjena alla Breitling-fantaster! Jag gillar skarpt de ”nya” chronomaterna med B01-verket. Jag undrar dock över hur tĂ„ligt detta urverk Ă€r mot
1. Magnetism
2. Stötar/slag
3. Temperatur

PÄ Breitlings hemsida stÄr det att man inte bör exponera klockorna för temperaturer utanför spannet 0-50 grader celsius m.m men inget specificeras om anti-magnetiska egenskaper. Jag har sökt pÄ nÀtet mycket ocksÄ kring specifikt B01-urverket och informationen verkar vara knapphÀndig. Jag undrar sÄledes framförallt över hur B01:an hanterar magnetism, men allmÀnna reflektioner och praktiska erfarenheter av dessa klockor/urverk uppskattas ocksÄ!
IMG_5532.jpeg

Tillbaka
Topp