• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Men givetvis hade jag ingen tillrĂ€ckligt tunn bandsprint hemma! 😱

Gud förbannat

Men det ser vĂ€ldigt lovande ut att kunna fĂ„ ihop det 😃

IMG_9572.jpeg
 

blackberry

Breitling
Vad tycker ni en Avenger 43 mm (ej GMT, ref A17318101B1A1) ligger pÄ i marknadspris? I bra skick, fullset, Är 20/21/22 typ.

Blir inte riktigt klok pÄ begagnatpriserna. Spretar omotiverat mycket. Kanske beror om sÀljaren köpt den för listpris eller ej ;) Ser att den gÄr hos Jomashop för $2500 ny pÄ lÀderbandet.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Vad tycker ni en Avenger 43 mm (ej GMT, ref A17318101B1A1) ligger pÄ i marknadspris? I bra skick, fullset, Är 20/21/22 typ.

Blir inte riktigt klok pÄ begagnatpriserna. Spretar omotiverat mycket. Kanske beror om sÀljaren köpt den för listpris eller ej ;) Ser att den gÄr hos Jomashop för $2500 ny pÄ lÀderbandet.
Jag hade inte slÀppt min 21a pÄ lÀnk med div original gummin plus viklÄs för under 30k. Delvis för att de dyker upp sÄ pass sÀllan hÀr.
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Hittar inte lÀngderna pÄ breitlings gummin, small resp standard. Klurar pÄ att köpa ett diver pro med C-spÀnne. NÄgon som har koll?
 
Topp