Det Àr en sk caller och inte en flyer. Dvs du kan inte hoppa med timvisaren samtidigt som gmt visaren stannar pÄ samma tidVad menas att det inte Àr en Àkta GMT i detta fall, Àr inte detta Breitling egna inhouseverk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr en sk caller och inte en flyer. Dvs du kan inte hoppa med timvisaren samtidigt som gmt visaren stannar pÄ samma tidVad menas att det inte Àr en Àkta GMT i detta fall, Àr inte detta Breitling egna inhouseverk?
Nej breitling har endast b-01 verket med sina kronografsyskon som Àr inhouse sen Àr alla trehandare(gmt inrÀknat) ej inhouse utan likt alla andra att man köper in tex selita/eta verk och döper om dom till tex "cal17" och skriver ut att man "förfinat" urverket vilket oftast Àr bullshitVad menas att det inte Àr en Àkta GMT i detta fall, Àr inte detta Breitling egna inhouseverk?
Nej breitling har endast b-01 verket med sina kronografsyskon som Àr inhouse sen Àr alla trehandare(gmt inrÀknat) ej inhouse utan likt alla andra att man köper in tex selita/eta verk och döper om dom till tex "cal17" och skriver ut att man "förfinat" urverket vilket oftast Àr bullshit
Breilting ligger rÀtt efter med att dom ej har inhouse pÄ allt och ÀndÄ krÀver höga pengar för ikke kronografer
Ok fattar, konstigt med tanke pÄ priset pÄ dessa.Det Àr en sk caller och inte en flyer. Dvs du kan inte hoppa med timvisaren samtidigt som gmt visaren stannar pÄ samma tid
DÀremot kan du flytta gmt visaren utan att stÀlla om sjÀlva klockan. SÄ den Àr bÀttre till att hÄlla reda pÄ en andra tidszon Àn att resa med. Det Àr dÀrför den kallas caller.Ok fattar, konstigt med tanke pÄ priset pÄ dessa.
TyvÀrr Àr breitlings ikke kronografer vÀldigt högt prissatta mot vad man fÄr idag...Ok fattar, konstigt med tanke pÄ priset pÄ dessa.
Ăr det den svarta du har? Otroligt lĂ€cker. Har sjĂ€lv spanat lite smĂ„tt pĂ„ den grĂ„a.Tjena
Jag skaffade denna förra Äret men tyvÀrr fÄr den inte sÀrskilt mycket tid pÄ handleden. Bortsett frÄn det Àr det en kanonklocka. NÄgon nÀmnde lÀngre upp att det inte Àr en Àkta gmt. Det stÀmmer. Dock Àr det ingen viktig detalj för mig men förstÄr att det kan vara det för den riktiga entuiasten
Om jag ska hitta nÄgot negativ skulle det vara att den inte finns en microjustering? pÄ armbandet.
Jag har en SOH, kanske kan vara ett alternativ?Finns det nÄgon/ nÄgra avenger 42 pÄ forumet?
![]()
Fin! Va mest sugen pÄ att se om nÄgon rockade avengernJag har en SOH, kanske kan vara ett alternativ?![]()
DÀr prickar du en exakt modell pÄ min lista. Vad ska du haNytt in
![]()
![]()
UtifrÄn min begrÀnsade erfarenhet angÄende Limeee:s klockaffÀrer finns möjligheter att den dyker upp pÄ K&S inom kortDÀr prickar du en exakt modell pÄ min lista. Vad ska du ha?
StÄl + grÄa tavlor = santNytt in
![]()
![]()
Titan om jag fÄr beStÄl + grÄa tavlor = sant
Ja det sÄg jag ju att det varTitan om jag fÄr beSkÀmt Äsido, hÄller helt med dig, gillar den hÀr typen av mattgrÄa tavlor
![]()
Jajemen det stĂ€mmer!Ăr det den svarta du har? Otroligt lĂ€cker. Har sjĂ€lv spanat lite smĂ„tt pĂ„ den grĂ„a.![]()
Kan du utveckla att förfiningen Àr bullshit ? De köper in eta/selitta - stoppar in och thats it ? Coscning etc, du som verkar sitta inne pÄ special kunskap hÀr ?Nej breitling har endast b-01 verket med sina kronografsyskon som Àr inhouse sen Àr alla trehandare(gmt inrÀknat) ej inhouse utan likt alla andra att man köper in tex selita/eta verk och döper om dom till tex "cal17" och skriver ut att man "förfinat" urverket vilket oftast Àr bullshit
Breilting ligger rÀtt efter med att dom ej har inhouse pÄ allt och ÀndÄ krÀver höga pengar för ikke kronografer
AlltsÄ bara Àlskar SOHDagens.
![]()
4 timmar frĂ„n ânytt inâ till K&S.UtifrĂ„n min begrĂ€nsade erfarenhet angĂ„ende Limeee:s klockaffĂ€rer finns möjligheter att den dyker upp pĂ„ K&S inom kort![]()
De nyare SOH (B20) har iallafall ett verk frÄn Tudor, inte mig emotKan du utveckla att förfiningen Àr bullshit ? De köper in eta/selitta - stoppar in och thats it ? Coscning etc, du som verkar sitta inne pÄ special kunskap hÀr ?