• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Tjena

Jag skaffade denna förra Ă„ret men tyvĂ€rr fĂ„r den inte sĂ€rskilt mycket tid pĂ„ handleden. Bortsett frĂ„n det Ă€r det en kanonklocka. NĂ„gon nĂ€mnde lĂ€ngre upp att det inte Ă€r en Ă€kta gmt. Det stĂ€mmer. Dock Ă€r det ingen viktig detalj för mig men förstĂ„r att det kan vara det för den riktiga entuiasten â˜ș

Om jag ska hitta nÄgot negativ skulle det vara att den inte finns en microjustering? pÄ armbandet.

Vad menas att det inte Àr en Àkta GMT i detta fall, Àr inte detta Breitling egna inhouseverk?
 
Vad menas att det inte Àr en Àkta GMT i detta fall, Àr inte detta Breitling egna inhouseverk?
Nej breitling har endast b-01 verket med sina kronografsyskon som Àr inhouse sen Àr alla trehandare(gmt inrÀknat) ej inhouse utan likt alla andra att man köper in tex selita/eta verk och döper om dom till tex "cal17" och skriver ut att man "förfinat" urverket vilket oftast Àr bullshit


Breilting ligger rÀtt efter med att dom ej har inhouse pÄ allt och ÀndÄ krÀver höga pengar för ikke kronografer
 
Nej breitling har endast b-01 verket med sina kronografsyskon som Àr inhouse sen Àr alla trehandare(gmt inrÀknat) ej inhouse utan likt alla andra att man köper in tex selita/eta verk och döper om dom till tex "cal17" och skriver ut att man "förfinat" urverket vilket oftast Àr bullshit


Breilting ligger rÀtt efter med att dom ej har inhouse pÄ allt och ÀndÄ krÀver höga pengar för ikke kronografer

Tack för svaret!
 
Sitter som gjutet 😀
 

Bilagor

  • IMG_0814.jpeg
    IMG_0814.jpeg
    308.4 KB · Visningar: 2
Tjena

Jag skaffade denna förra Ă„ret men tyvĂ€rr fĂ„r den inte sĂ€rskilt mycket tid pĂ„ handleden. Bortsett frĂ„n det Ă€r det en kanonklocka. NĂ„gon nĂ€mnde lĂ€ngre upp att det inte Ă€r en Ă€kta gmt. Det stĂ€mmer. Dock Ă€r det ingen viktig detalj för mig men förstĂ„r att det kan vara det för den riktiga entuiasten â˜ș

Om jag ska hitta nÄgot negativ skulle det vara att den inte finns en microjustering? pÄ armbandet.
Är det den svarta du har? Otroligt lĂ€cker. Har sjĂ€lv spanat lite smĂ„tt pĂ„ den grĂ„a. hexagon
 
UrsĂ€kta frĂ„nvaron, nu ordna det till sig, har vart lite owg med en ny Breguet Classique, otroligt hantverk, men behöver ngt brutalt som motpol, den brutalaste Bratten jag haft Ă€r en Seawolf och med den gula fĂ€rgen ❀, sĂ„ vart det en ny sĂ„dan
IMG_6214.jpeg
 
Nej breitling har endast b-01 verket med sina kronografsyskon som Àr inhouse sen Àr alla trehandare(gmt inrÀknat) ej inhouse utan likt alla andra att man köper in tex selita/eta verk och döper om dom till tex "cal17" och skriver ut att man "förfinat" urverket vilket oftast Àr bullshit


Breilting ligger rÀtt efter med att dom ej har inhouse pÄ allt och ÀndÄ krÀver höga pengar för ikke kronografer
Kan du utveckla att förfiningen Àr bullshit ? De köper in eta/selitta - stoppar in och thats it ? Coscning etc, du som verkar sitta inne pÄ special kunskap hÀr ?
 
Tillbaka
Topp