Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GråSmakråd tack! Grå eller grön? Har sån jäkla beslutsångest.
GrönSmakråd tack! Grå eller grön? Har sån jäkla beslutsångest.
Röstar också på grönSmakråd tack! Grå eller grön? Har sån jäkla beslutsångest.
Är oftast för grönt, men denna gråa var snäppet vassareSmakråd tack! Grå eller grön? Har sån jäkla beslutsångest.
Förståeligt Båda är riktigt bra.Smakråd tack! Grå eller grön? Har sån jäkla beslutsångest.
Helt fantastisk pjäsÄr hemma hos föräldrarna och spanade in faderns nyförvärv. Jag är ingen vidare fotograf, den gröna urtavlan är helt underbar när man ser den med egna ögon.
Är hemma hos föräldrarna och spanade in faderns nyförvärv. Jag är ingen vidare fotograf, den gröna urtavlan är helt underbar när man ser den med egna ögon.
Är den gröna också TT med guldig bezel? Ser ut som stål men kanske ljuset som lurar en?Smakråd tack! Grå eller grön? Har sån jäkla beslutsångest.
Den gröna är TT men ovansidan av bezeln är stål! Understa delen av bezeln samt kronan och knapparna är guld. Jag tyckte det var en nice mix!Är den gröna också TT med guldig bezel? Ser ut som stål men kanske ljuset som lurar en?
Är den också TT röstar jag för grön! Men köp på länk & komplettera med gummi
Båda är fina. Men den gråa är snäppet finare.Smakråd tack! Grå eller grön? Har sån jäkla beslutsångest.
25 kakor för en beggad 7750-krono är i mesta laget, min röst faller på Daytona...
Hade vi däremot fått välja mellan två mer lika (36mm och 3-6-9 subdials) Breitling Callisto med manuella lemaniaverket vi såg tidigare i veckan för under 10 o daytonan hade ju utgången självklart varit det omvända...
Min nya favvo, vill ha!
Jag kikade in där idag.Dags att hälsa på Biblioteksgatan butik
Inga konstigheterMini-Emergency vs Mega-Emergency
51mm sitter perfekt på min handled? Eller ska jag ha en större?
Sitter perfektMini-Emergency vs Mega-Emergency
51mm sitter perfekt på min handled? Eller ska jag ha en större?