Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GrÄSmakrÄd tack! GrÄ eller grön? Har sÄn jÀkla beslutsÄngest.
![]()
GrönSmakrÄd tack! GrÄ eller grön? Har sÄn jÀkla beslutsÄngest.
![]()
Röstar ocksÄ pÄ grönSmakrÄd tack! GrÄ eller grön? Har sÄn jÀkla beslutsÄngest.
![]()
Ăr oftast för grönt, men denna grĂ„a var snĂ€ppet vassareSmakrĂ„d tack! GrĂ„ eller grön? Har sĂ„n jĂ€kla beslutsĂ„ngest.
![]()
FörstÄeligtSmakrÄd tack! GrÄ eller grön? Har sÄn jÀkla beslutsÄngest.
![]()
Helt fantastisk pjĂ€sĂr hemma hos förĂ€ldrarna och spanade in faderns nyförvĂ€rv. Jag Ă€r ingen vidare fotograf, den gröna urtavlan Ă€r helt underbar nĂ€r man ser den med egna ögon.
![]()
![]()
![]()
Ăr hemma hos förĂ€ldrarna och spanade in faderns nyförvĂ€rv. Jag Ă€r ingen vidare fotograf, den gröna urtavlan Ă€r helt underbar nĂ€r man ser den med egna ögon.
![]()
![]()
![]()
Ăr den gröna ocksĂ„ TT med guldig bezel? Ser ut som stĂ„l men kanske ljuset som lurar en?SmakrĂ„d tack! GrĂ„ eller grön? Har sĂ„n jĂ€kla beslutsĂ„ngest.
![]()
Den gröna Ă€r TT men ovansidan av bezeln Ă€r stĂ„l! Understa delen av bezeln samt kronan och knapparna Ă€r guld. Jag tyckte det var en nice mix!Ăr den gröna ocksĂ„ TT med guldig bezel? Ser ut som stĂ„l men kanske ljuset som lurar en?
Ăr den ocksĂ„ TT röstar jag för grön! Men köp pĂ„ lĂ€nk & komplettera med gummi
BÄda Àr fina. Men den grÄa Àr snÀppet finare.SmakrÄd tack! GrÄ eller grön? Har sÄn jÀkla beslutsÄngest.
![]()
25 kakor för en beggad 7750-krono Àr i mesta laget, min röst faller pÄ Daytona...
Hade vi dÀremot fÄtt vÀlja mellan tvÄ mer lika (36mm och 3-6-9 subdials) Breitling Callisto med manuella lemaniaverket vi sÄg tidigare i veckan för under 10 o daytonan hade ju utgÄngen sjÀlvklart varit det omvÀnda...
Min nya favvo, vill ha!
Jag kikade in dÀr idag.Dags att hÀlsa pÄ Biblioteksgatan butik
![]()
Inga konstigheterMini-Emergency vs Mega-Emergency
![]()
51mm sitter perfekt pÄ min handled? Eller ska jag ha en större?
![]()
Sitter perfektMini-Emergency vs Mega-Emergency
![]()
51mm sitter perfekt pÄ min handled? Eller ska jag ha en större?
![]()
I wish! Fick bara testa, men det rÀckte gott och vÀlSitter perfekt
Köpt?