I wish! Fick bara testa, men det rÀckte gott och vÀlSitter perfekt
Köpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I wish! Fick bara testa, men det rÀckte gott och vÀlSitter perfekt
Köpt?
FörstÄr digI wish! Fick bara testa, men det rÀckte gott och vÀl
HÄller med! För den pengen köper jag hellre en Àldre 43mm i helguld pÄ lÀnkFörstÄr dig
Men hade varit kul med en pÄ forumet
HÄller med.HÄller med! För den pengen köper jag hellre en Àldre 43mm i helguld pÄ lÀnk
Mini-Emergency vs Mega-Emergency
51mm sitter perfekt pÄ min handled? Eller ska jag ha en större?
Skillnaden Àr att det Àr Emergency I vs Emergency II. Den nyare Àr mycket större, myclet dyrare och sÀnder pÄ en annan signal.Den versionen av Gripen klockan har jag aldrig sett. Tavlan ser annorlunda ut och indikerar att nödsÀndning inte bara sker pÄ 121,5 utan Àven pÄ 406 Mhz. NÄgon som har koll? SÄ hÀr sÄg den tidigare/limiterade versionen ut:
Den versionen av Gripen klockan har jag aldrig sett. Tavlan ser annorlunda ut och indikerar att nödsÀndning inte bara sker pÄ 121,5 utan Àven pÄ 406 Mhz. NÄgon som har koll? SÄ hÀr sÄg den tidigare/limiterade versionen ut:
Skillnaden Àr att det Àr Emergency I vs Emergency II. Den nyare Àr mycket större, myclet dyrare och sÀnder pÄ en annan signal.
Utan att veta helt sĂ€kert, sĂ„ skulle jag gissa att Saab bestĂ€llt en badge (gissningsvis 50st dĂ„ det i vart fall förr var minimum man kunde bestĂ€lla).I sĂ„ fall finns det en nyare version utgiven som Emergency II utöver de ca 50 som gavs ut i första badgen som Emergeny I (Limited Edition). Ăr dĂ€rför nyfiken pĂ„ om nĂ„gon vet nĂ„got om dessa?
I sĂ„ fall finns det en nyare version utgiven som Emergency II utöver de ca 50 som gavs ut i första badgen som Emergeny I (Limited Edition). Ăr dĂ€rför nyfiken pĂ„ om nĂ„gon vet nĂ„got om dessa?
Sjukt stor, 38mm i jÀmförelse men en riktig show-stopperGodmorgon,
Vet inte om jag uppfattat din frÄga rÀtt. Om du undrar över klockan nedan sÄ Àr det SAAB:s variant och utstÀllningsex som ej gÄr att köpa om man inte köper ett JAS 39 Gripen samtidigt (del av pilotens utrustning). SÄ inget för vanliga dödliga, bara kul att fÄ klÀmma pÄ.
En civil variant gÄr att bestÀlla i Breitlingsbutik. De sÀljer nÄgra fÄ enstaka per Är, och de görs efter bestÀllning men utan kö. DÀr av fÄ pÄ begagnatmarknaden. Och överjÀvligt stor och knappast bÀrbar i normala förhÄllanden. Men pÄ nÀsta expedition Àr den perfekt
TÀnk dÄ hur mÄnga styrelserum som Àr fyllda av hurtiga mÀn i kostym med en 51mm Garmin lite smidigt under manchetten.Godmorgon,
Vet inte om jag uppfattat din frÄga rÀtt. Om du undrar över klockan nedan sÄ Àr det SAAB:s variant och utstÀllningsex som ej gÄr att köpa om man inte köper ett JAS 39 Gripen samtidigt (del av pilotens utrustning). SÄ inget för vanliga dödliga, bara kul att fÄ klÀmma pÄ.
En civil variant gÄr att bestÀlla i Breitlingsbutik. De sÀljer nÄgra fÄ enstaka per Är, och de görs efter bestÀllning men utan kö. DÀr av fÄ pÄ begagnatmarknaden. Och överjÀvligt stor och knappast bÀrbar i normala förhÄllanden. Men pÄ nÀsta expedition Àr den perfekt
Jag rekommenderar Urbrev samt lÄter han alltid kontrollera mina klockor inför försÀljningPassar pÄ att frÄga -- kan ni rekommendera Urbrev för en service?
Fantastiskt. TackJag rekommenderar Urbrev samt lÄter han alltid kontrollera mina klockor inför försÀljning
Kanon bra stÀlle rekommenderarPassar pÄ att frÄga -- kan ni rekommendera Urbrev för en service?
Tackar.Kanon bra stÀlle rekommenderar
Vet inte om jag Àr sen till festen men pÄ tal om 140-Ärs jubileumet sÄ fick jag tidigare i höst se jubileums-Datoran!
Det Àr den hÀftigaste och finaste klockan jag sett. Finns Àven ett litet Easter Egg inbyggt med mÄnens ansikte om ni lyckas zooma in sÄ lÄngt synd jag inte fick en bild pÄ rotorn pÄ baksidan bara.. googla sÄ fÄr ni se!
Ref: RB19401A1B1P1
Premier B19 Datora 42 - RB19401A1B1P1 | Breitling
Discover the Breitling Premier B19 Datora 42 in a combination of 18k red gold material, black dial and alligator leather strap. Shop now!www.breitling.com
Rock, hög hatt och kÀpp. Bar pÄ underkroppen utöver damasker och Äker en gammal Rolls som Albert kör.Sannerligen en vÀldigt hÀftig klocka det dÀr och riktig snygg rotor pÄ Breitling B19 caliber:n.
Ett litet problem blir bara vad man ska ha pÄ sig samt Äka i nÀr man bÀr en moon-face klocka för +/- 700K SEK?