I wish! Fick bara testa, men det rÀckte gott och vÀlSitter perfekt
Köpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I wish! Fick bara testa, men det rÀckte gott och vÀlSitter perfekt
Köpt?
FörstÄr digI wish! Fick bara testa, men det rÀckte gott och vÀl
HÄller med! För den pengen köper jag hellre en Àldre 43mm i helguld pÄ lÀnkFörstÄr dig
Men hade varit kul med en pÄ forumet
HÄller med.HÄller med! För den pengen köper jag hellre en Àldre 43mm i helguld pÄ lÀnk
Mini-Emergency vs Mega-Emergency
51mm sitter perfekt pÄ min handled? Eller ska jag ha en större?
Skillnaden Àr att det Àr Emergency I vs Emergency II. Den nyare Àr mycket större, myclet dyrare och sÀnder pÄ en annan signal.Den versionen av Gripen klockan har jag aldrig sett. Tavlan ser annorlunda ut och indikerar att nödsÀndning inte bara sker pÄ 121,5 utan Àven pÄ 406 Mhz. NÄgon som har koll? SÄ hÀr sÄg den tidigare/limiterade versionen ut:
Den versionen av Gripen klockan har jag aldrig sett. Tavlan ser annorlunda ut och indikerar att nödsÀndning inte bara sker pÄ 121,5 utan Àven pÄ 406 Mhz. NÄgon som har koll? SÄ hÀr sÄg den tidigare/limiterade versionen ut:
Skillnaden Àr att det Àr Emergency I vs Emergency II. Den nyare Àr mycket större, myclet dyrare och sÀnder pÄ en annan signal.
Utan att veta helt sĂ€kert, sĂ„ skulle jag gissa att Saab bestĂ€llt en badge (gissningsvis 50st dĂ„ det i vart fall förr var minimum man kunde bestĂ€lla).I sĂ„ fall finns det en nyare version utgiven som Emergency II utöver de ca 50 som gavs ut i första badgen som Emergeny I (Limited Edition). Ăr dĂ€rför nyfiken pĂ„ om nĂ„gon vet nĂ„got om dessa?