Klockskrollarn
Basic
(felpost, la upp bilderna lite större nedan)..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den ser ut att passa dig riktigt bra! Jag har ögonen öppna för en Avantage nu med en Tuxedo tavla, fĂ„r se om nĂ„got dyker upp!SlĂ€nger in en referensbild pĂ„ en EVO pĂ„ tanig handled. Tror jag ligger kring 16 - 16,5 ungefĂ€r. AnvĂ€nder den fyra-fem dagar i veckan och stortrivs med den Ă€ven om mĂ„nga sĂ€kerligen skulle sĂ€ga att den Ă€r för stor för mig. Ăr sjĂ€lv inte sĂ„ brydd och anvĂ€nder klockor mellan 23 och 44mm
![]()
Inser nu att jag lÀste lite slarvigt och att du i allra högsta grad redan vet hur du bÀr en EVODen ser ut att passa dig riktigt bra! Jag har ögonen öppna för en Avantage nu med en Tuxedo tavla, fÄr se om nÄgot dyker upp!
Haha glöm inte att jag stÄr först i kön!Inser nu att jag lÀste lite slarvigt och att du i allra högsta grad redan vet hur du bÀr en EVOsorry.
Blev jÀkligt nyfiken pÄ att testa en Avantage för egen del nu nÀr jag sÄg hur pass mycket det skiljer l2l pÄ dem, hÄller tummarna för att du hittar din Tux![]()
Hade den bara varit liiite mindre hade jag 100% aldrig sĂ„lt den, grym klocka!âŠoch jag gĂ„r in tvĂ€rtom, sugen pĂ„ att gĂ„ frĂ„n Advantage till EVO
Men tillgÄngen pÄ EVO Àr lÄg pÄ KS nu.
FÀrgen livar verkligen upp i mörkret!Rockar en TopTime frÄn passagerareplats. Sista julklappen inhandlad tillsammans med sista maten. Nu skall det lagas mat, Àtas och slappas. Ha en fin jul i trÄden.
![]()
En liten sammenligning. Tilforlatelig like, men veeeeldig ulike.
![]()
![]()
Vad Àr det för band? Liknar FXD banden.
Vad Àr det för band? Liknar FXD banden.
Ingen faraHaha glöm inte att jag stÄr först i kön!![]()