Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah, tack för tipset! Ska gÄ med i gruppen och se vad det Àr för nÄgot!Ingen faradet lÀr dröja innan jag kommer till skott pÄ en klocka som Àr sÄ nÀra en jag redan har.
Jag sÄg faktiskt att nÄgon sÄlde vad som sÄg ut att vara en advantage och kallade den för tuxedo i en av facebookgrupperna nu under förmiddagen.
Bilden överensstÀmde inte med vad jag trodde en tuxedo var, men jag har Ä andra sidan dÄlig koll.
Har ingen koll pĂ„ vare sig klocka eller sĂ€ljare i det fallet men KlocklĂ„dans fredagsflipptrĂ„d Ă€r dĂ€r jag sĂ„g den om du vill följa det spĂ„ret. Jag kan dock, som sagt, inte gĂ„ i god för vare sig klocka, sĂ€ljare, eller âmarknadsplatsâ.
Riktigt clean! Hur mÄnga mm snackar vi hÀr?Nya breitling klockan har kommit![]()
trodde inte den skulle hinna fram idag
FrÄn 1960 ca med service papper (fick full service)![]()
Tack!....36mmRiktigt clean! Hur mÄnga mm snackar vi hÀr?
Verkar original men gör lite bÀttre bild sÄ för vi se. Fint cadettRiktigt clean! Hur mÄnga mm snackar vi hÀr?
Fint!!! Verkar original men gör lite bÀttre bilder sÄ för vi titta lite mer noga .Tack!....36mmenligt min bedömning sÄ Àr inte tavlan ommÄlad heller men Àr ingen expert
![]()
34-36 mm kÀnns som en sweet-spot fÄr jag ÀndÄ sÀga för dessa typer av klockor!Tack!....36mmenligt min bedömning sÄ Àr inte tavlan ommÄlad heller men Àr ingen expert
![]()
Ingen vintage expert men sjÀlva tavlan ser bra ut dock visarna kan vara byt nÄn gÄng . Inte konstigt pÄ sÄna gamla klockor . Hur mycket du gav ?försökte fota utan att de speglar sig och fÄ utan skugga men detta kanske ger er en bÀttre uppfattning![]()
fick ta bild frÄn snedden
![]()
5200 kr med fraktIngen vintage expert men sjÀlva tavlan ser bra ut dock visarna kan vara byt nÄn gÄng . Inte konstigt pÄ sÄna gamla klockor . Hur mycket du gav ?
A men dÄ sÄ njut . TyvÀrr det finns inte s mycket info om de gamla bratte . Om man tittar pÄ tavlan sÄ tex alla e Àr samma dÀrför tavlan Àr ori . Den Ànda person som ska svara pÄ frÄgan Àr fred mandelbaum5200 kr med frakt![]()
Jag Àr vÀldigt nöjd faktisktA men dÄ sÄ njut . TyvÀrr det finns inte s mycket info om de gamla bratte . Om man tittar pÄ tavlan sÄ tex alla e Àr samma dÀrför tavlan Àr ori . Den Ànda person som ska svara pÄ frÄgan Àr fred mandelbaum
Kul klocka
Ja den behöver riktigt nice band . Om du behöver lite tips pÄ billigt och bra hojta tillJag Àr vÀldigt nöjd faktisktHar bestÀllt hem ett breitling lÄs till den
lÀderbandet Àr inte breitling men gör inte sÄ mycket
![]()
Om du vet nÄgot bra breitling lÀderband sÄ skriv till mig privatJa den behöver riktigt nice band . Om du behöver lite tips pÄ billigt och bra hojta till
Riktigt fin! Vad har du för storlek pÄ den?Fick bli blÄtt, hund nöjd - alla nöjda
![]()
42mm & bÀrs enligt mÄtt samt bekvÀmt.Riktigt fin! Vad har du för storlek pÄ den?
Aa, 44an ser stor ut! Undrar vad den har lug to lug... största jag haft Àr 46 lug to lug o det Àr nog det största min led klarar av.42mm & bÀrs enligt mÄtt samt bekvÀmt.
Haft en likadant svart pÄ 44mm tidigare, den kÀndes dock som den största 44an jag burit, sÄ vÀldigt stor skillnad pÄ 42/44 enligt mig.
(Bild pÄ 44an)
![]()
44an har 54.52 mm lug to lug, luggarna klÀttrar dock rakt utÄt & böjer sig knappt sÄ det rÀddar vÀl upp det lite men fortfarande en riktigt fetingbratteAa, 44an ser stor ut! Undrar vad den har lug to lug... största jag haft Àr 46 lug to lug o det Àr nog det största min led klarar av.
Aa, 54mm Àr pÄ tok för mycket för mina leder, kommer drunkna i den44an har 54.52 mm lug to lug, luggarna klÀttrar dock rakt utÄt & böjer sig knappt sÄ det rÀddar vÀl upp det lite men fortfarande en riktigt fetingbratte
VÀger förövrigt 180gram pÄ mesh (103 gram bara huvudet)