• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Haha glöm inte att jag stĂ„r först i kön! 😏
Ingen fara 🙂 det lĂ€r dröja innan jag kommer till skott pĂ„ en klocka som Ă€r sĂ„ nĂ€ra en jag redan har.

Jag sÄg faktiskt att nÄgon sÄlde vad som sÄg ut att vara en advantage och kallade den för tuxedo i en av facebookgrupperna nu under förmiddagen.

Bilden överensstÀmde inte med vad jag trodde en tuxedo var, men jag har Ä andra sidan dÄlig koll.

Har ingen koll pĂ„ vare sig klocka eller sĂ€ljare i det fallet men KlocklĂ„dans fredagsflipptrĂ„d Ă€r dĂ€r jag sĂ„g den om du vill följa det spĂ„ret. Jag kan dock, som sagt, inte gĂ„ i god för vare sig klocka, sĂ€ljare, eller ”marknadsplats”.

1000009980.jpg
Nya breitling klockan har kommit 😍 trodde inte den skulle hinna fram idag 😀
FrĂ„n 1960 ca med service papper (fick full service) 😍

Bilagor

• 1000009981.jpg
    1000009981.jpg
    287.6 KB · Visningar: 1
  • 1000009977.jpg
    1000009977.jpg
    361.8 KB · Visningar: 1
  • 1000009978.jpg
    1000009978.jpg
    356.2 KB · Visningar: 1
Ingen fara 🙂 det lĂ€r dröja innan jag kommer till skott pĂ„ en klocka som Ă€r sĂ„ nĂ€ra en jag redan har.

Jag sÄg faktiskt att nÄgon sÄlde vad som sÄg ut att vara en advantage och kallade den för tuxedo i en av facebookgrupperna nu under förmiddagen.

Bilden överensstÀmde inte med vad jag trodde en tuxedo var, men jag har Ä andra sidan dÄlig koll.

Har ingen koll pĂ„ vare sig klocka eller sĂ€ljare i det fallet men KlocklĂ„dans fredagsflipptrĂ„d Ă€r dĂ€r jag sĂ„g den om du vill följa det spĂ„ret. Jag kan dock, som sagt, inte gĂ„ i god för vare sig klocka, sĂ€ljare, eller ”marknadsplats”.
Ah, tack för tipset! Ska gĂ„ med i gruppen och se vad det Ă€r för nĂ„got! 👊

Tillbaka
Topp