• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Testar det röda
IMG_6233.jpeg

Jag satt och lekte med Googles AI-verktyg för att testa lite olika straps pÄ min chronomat, och den skapade denna bilden som var helt off frÄn det jag frÄgade om, men satan vilken snygg ref! Finns den hÀr klockan ens eller Àr det bara AI som kokade ihop nÄgot eget? MÄste typ ha om den existerar..

Bilagor

• IMG_3075.jpeg
    IMG_3075.jpeg
    140 KB · Visningar: 2
Är det fortfarande sĂ„ att det finns ordentliga rabatter att fĂ„ pĂ„ Breitling? I utlandet verkar det möjligt med 20-25% Ă€ven pĂ„ nya modeller men hur ser det ut i Sverige? Tycker nya Superocean 40 ser fin ut.

Jag hade en blÄ SOH 42 en gÄng som var helt fantastisk tyckte jag, MEN för stor för mig.

RÄkade se nu att i nya slÀppen finns ju en blÄ SOH 36. Tror den hade funkat guld pÄ mig.

NĂ„n som provat och har nĂ„gon kommentar eller bild att dela med sig av? 😀

Blev en tÀthetsservice och nytt band pÄ denna idag. Ovanligt med dubbla packningar i kronan pÄ denna tid(slutet av 60-talet). Udda boett dÀr glaset mÄste demonteras först innan tavla och urverk kan tas ur. Bra storlek, boettens diameter Àr 38mm men vridringen nÄgot större och mÀter 40mm.

IMG_6928.jpeg

IMG_6929.jpeg

IMG_6923.jpeg

Tillbaka
Topp