• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
OrdvrÀngare, du Àr bara halvt förlÄten!:cool:
Stannade den pÄ forumet?
Har du lagt upp nÄgot pÄ "bytesobjektet"?
Inte kommit hem Àn. Men bilder finns pÄ forumet om man sÀger sÄ..:)
Jag skickar den i alla fall till en forumprofil. Kommer den stanna hos honom för alltid? No fakking chans!!:)
 

StoneCold

Omega
Tjena. En polare visade mig denna Breitling Navitimer(?). NÄgon som kan identifiera vilken modell det kan tÀnkas vara?
 

Bilagor

  • IMG_20160225_152920.jpg
    IMG_20160225_152920.jpg
    93 KB · Visningar: 65

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Jag sÀger fake, tittar dock i mobilen men Àr ganska sÀker pÄ att jag inte kommer att behöva be om ursÀkt.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Grymt! Hur upplever du kvalitén? Samt hur gör du med springbars?
Kvalitén Àr riktigt bra med tanke pÄ att man fÄr typ 10st Hadley för ett Breitling military, och Bs Àr knappast tio ggr bÀttre. Hadley Àr inte sÄ lÄngt ifrÄn.

Jag brukar anvÀnda original springbars nÀr jag har. Annars vanliga generiska som sitter tajt och med lÀmplig diameterstorlek för hÄlen. Just pÄ denna vintage-bratte har jag nÄgra generiska som satt pÄ frÄn köpet med ett annat skinnband, de satt bra.
 
Topp