@ERIKSON URHANDEL köpte mitt blÄa gummi av dem.Tips pÄ nÄgon som sÀljer blÄtt gummiband till min Emergency??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@ERIKSON URHANDEL köpte mitt blÄa gummi av dem.Tips pÄ nÄgon som sÀljer blÄtt gummiband till min Emergency??![]()
Vad kostar den dÀr, med spÀnne? Skulle inte du sÀlja ditt??@ERIKSON URHANDEL köpte mitt blÄa gummi av dem.
Tusan vad cool.Man mÄste kunna skÀra sig pÄ vridringen, annars Àr den underkÀnd.....
![]()
HahahaVad kostar den dÀr, med spÀnne? Skulle inte du sÀlja ditt??![]()
Tips pÄ nÄgon som sÀljer blÄtt gummiband till min Emergency??![]()
Ăven Erikson har haft besök av... kör pĂ„ dem.@ERIKSON URHANDEL köpte mitt blĂ„a gummi av dem.
Tack för infon. Yes, verkligen lyfter klockan. Fattar inte att jag kom pÄ detta nu.HahahaNÀÀ du, gummit gör klockan snyggare Àn lÀnken. Minns inte vad gummi Ä spÀnne listar men tror typ att du fÄr bÄda för ca 1300kr.
Men Àr det gummi till klockan du har ute pÄ K&S? Tavlan Àr vÀl svart...Tack för infon. Yes, verkligen lyfter klockan. Fattar inte att jag kom pÄ detta nu.![]()
Det Àr ju precis det den Àr, om Àn inte fullt sÄ avanserad. AnvÀndes av piloterna för att berÀkna allt möjligt.Vad kan man egentligen göra för coola berÀkningar med en navitimer ? Tavlan ser nÀstan ut som en gammaldags rÀknesticka, fast rund.
![]()
Trevligt att ha dig hÀr...Nu mÄste jag ju börja hÀnga i denna trÄden ocksÄ! Fan va fint
HÀr Àr bilder pÄ min nya batteribratte! Gillar den verkligen riktigt mycket!
![]()
![]()
Har skinn och gummi men fÄr vÀl skaffa ett canvasstrap ocksÄ![]()
Den Àr inte dÀr lÀngre. SÄlde Omegan istÀllet och köper nytt gummi till Emergencyn. Nix...jag har den blÄ tavlan. ..bilden med gummit Àr lÄnad.Men Àr det gummi till klockan du har ute pÄ K&S? Tavlan Àr vÀl svart...
Bra val! Emergencyn Àr tung! Tyckte tavlan sÄg svart ut i din annons men fett med blÄtt!Den Àr inte dÀr lÀngre. SÄlde Omegan istÀllet och köper nytt gummi till Emergencyn. Nix...jag har den blÄ tavlan. ..bilden med gummit Àr lÄnad.
Tack för det! Det Àr verkligen en toppen beater!Trevligt att ha dig hÀr...
Aeron Àr verkligen en klocka som vÀxer i mina ögon. En toppen beater.
SÄ jÀkla fint att du hittat hit @JohnneNu mÄste jag ju börja hÀnga i denna trÄden ocksÄ! Fan va fint
![]()
![]()
Sjukt nice! VÀlkommen! LÀr ju inte bli den sista bratten heller...Nu mÄste jag ju börja hÀnga i denna trÄden ocksÄ! Fan va fint
![]()
![]()
Aeron Ă€r vĂ€ldigt speciell, toolig men samtidigt ganska diskret, lĂ€tt och tunn. Ălskar min. Grattis!Nu mĂ„ste jag ju börja hĂ€nga i denna trĂ„den ocksĂ„! Fan va fint
![]()
![]()
Riktigt snyggt!
Mkt stiligt. Det finns nog en hel del ufo:n bland medlemmarna. Snyggt med blĂ„ canvas/cordura. Ăr det hadley Roma? Jag har inte sett HR i blĂ„tt.
Har ju sjÀlv en ca 20 Är gamal Aerospace, funkar otroligt bra. RÀkna med mÄnga trevliga stunder. GrattisNu mÄste jag ju börja hÀnga i denna trÄden ocksÄ! Fan va fint
![]()
![]()
Tack!Inte Roma, köpte det pĂ„ en marknad i Italien förra sommaren. Lorica heter det.Mkt stiligt. Det finns nog en hel del ufo:n bland medlemmarna. Snyggt med blĂ„ canvas/cordura. Ăr det hadley Roma? Jag har inte sett HR i blĂ„tt.
Tumme upp pÄ den!Vet inte ens om jag postat mitt rödguldiga UFO i dess rÀtta trÄd Àn? Upp och posta era gömda UFO:n nu!!!!
![]()
![]()
Ja det var för svÄrt att vara utan ett bevingat B och hade inte rÄd med en Bentley tyvÀrr.@Oli is Back! Big up!![]()
VÀlkommen tillbaka! Vad har du pÄ armen nu?Tumme upp pÄ den!
![]()
Det Àr en hemlisVÀlkommen tillbaka! Vad har du pÄ armen nu?