• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Bildkavaldad pÄ Cockpit pÄ mörkbrunt brattekroko med törnlÄs. Bra mycket bekvÀmare Àn piloten sÄklart, men bra eller anus?
IMG_0330.jpg
IMG_0325.jpg
IMG_0324.jpg
IMG_0322.jpg
DSCN9658.jpg
DSCN9653.jpg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ja mkt nöjd. Hittade ett hÀrligt ingÄtt 20-18 724P utan spÀnne pÄ ebay för en spottstyver (för att vara brattekroko) som kom idag. Ska köra med detta ett tag. Gillar verkligen brattekrokon...
 

eeemiil

Omega
Modell nr samt vÀrde pÄ en sÄn hÀr rackare ?
 

Bilagor

  • 226017233_aa1b663c-91de-4038-8a89-c5f6e7d4aa9b.jpg
    226017233_aa1b663c-91de-4038-8a89-c5f6e7d4aa9b.jpg
    82.1 KB · Visningar: 42

JensBP

Brattlife
2-Faktor
JĂ€drigt snygg UFO du har.
Jag följer din uppmaning och slÀnger upp en bild pÄ min. Har bestÀllt ett nytt blÄtt originalband för det som nu sitter pÄ Àr mer Àn lovligt slitet.
image.jpeg
Bra dÀr! 81950 eller dubbelref va? :) Keep em coming, jag vet att de finns dÀr ute i massor!
 
  • Like
Reactions: Jax

Jax

Cartier
Bra dÀr! 81950 eller dubbelref va? :) Keep em coming, jag vet att de finns dÀr ute i massor!
JajamÀnsan, det Àr en 81950. Köpte den för ca 14 dagar sedan. Det blev min andra bratte. Det finns risk för att det kan bli nÄgon till. En helguldare med ljus tavla skulle sitta som en smÀck
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
JajamÀnsan, det Àr en 81950. Köpte den för ca 14 dagar sedan. Det blev min andra bratte. Det finns riskförsÀkringen att det kan bli nÄgon till. En helguldare med ljus tavla skulle sitta som en smÀck
Riktigt hÀrlig. Jag Àr som bekant helsÄld pÄ 81950. HÀrligaste ufo-boetten. :)
 
  • Like
Reactions: Jax

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Modell nr samt vÀrde pÄ en sÄn hÀr rackare ?
A17035. Jag har en exakt likadan. HÀrlig liten rackare. Betyder extra mycket för det var min första bratte och finare klocka överlag som jag köpte efter ett sommarjobb 97 eller 98. VÀrde? Min Àr ovÀrderlig. Men annars borde den gÄ pÄ kanske 8-10 eller nÄt om den Àr fullset med lÀnk beroende pÄ skick och service?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Ej fullset med lÀnk 7000 kanske?
Jag köpte min i nyskick (95:a) för 3500:- nÀr det begav sig av en snubbe i Linköping. :)
 

PCB

Audemars
Men mÄste backa lite angÄende gummi,,,breitlings gummi Àr klibbiga tjocka Àckliga,,,men citizens!,,,its a love story:happyhappy:

Men oj vad hÀnder hÀr utanför? Ser facklor och hör skrammlet av högafflar!...shit mÄste dra!!!
 

mega

Rolex
Men mÄste backa lite angÄende gummi,,,breitlings gummi Àr klibbiga tjocka Àckliga,,,men citizens!,,,its a love story:happyhappy:

Men oj vad hÀnder hÀr utanför? Ser facklor och hör skrammlet av högafflar!...shit mÄste dra!!!
Är det sĂ„ illa med deras gummi ? Är lite sugen pĂ„ att skaffa ett till aeron, men dĂ„ vill man gĂ€rna att det skall vara prima vara. Eller det kanske var pĂ„ skoj ?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Är det sĂ„ illa med deras gummi ? Är lite sugen pĂ„ att skaffa ett till aeron, men dĂ„ vill man gĂ€rna att det skall vara prima vara. Eller det kanske var pĂ„ skoj ?
Nej Petta Àr seriös. Det Àr battle royale. :) De flesta andra Àlskar Breitlings gummin vÄgar jag pÄstÄ. PÄ det senaste har B dessutom fasat bort en del gummi pÄ undersidan vilket gör dem Ànnu skönare.
 

PCB

Audemars
Är det sĂ„ illa med deras gummi ? Är lite sugen pĂ„ att skaffa ett till aeron, men dĂ„ vill man gĂ€rna att det skall vara prima vara. Eller det kanske var pĂ„ skoj ?
Hög kvalitet och riktigt snygga, bara jag personligen som fÄr panik att ha dom mot huden, prova ett ! De flesta gillar dom ( men dom har fel)
 

Fante

Breitling
Har försökt att blÀddra tillbaka lite och hoppa random till nÄgon sida med hopp om att hitta nÄgon som rockar en Superocean Heritage! Dock sÄ har jag inte lyckats hitta sÄ stÀller frÄgan hÀr: NÄgon som har en Superocean Heritage eller har haft en och som kan berÀtta lite om hur den upplevs pÄ armen? NÄgra bilder att dela med dig av? Vad tycker/tyckte du var bra/mindre bra med just den klockan?

Har fÄtt en tendens att bygga min egna Heritage (42) pÄ breitlings hemsida...ibland lockar det rejÀlt!
 
Topp