PCB
Guld
Ahh blir alltid lika glad av att se en 73380
Promenerar lÀngs med Àlven och luftar det blÄ lÀdret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ahh blir alltid lika glad av att se en 73380
Promenerar lÀngs med Àlven och luftar det blÄ lÀdret!
HÀrligt, vilket hantverk! Man blir ju kung av Medelhavet i sommar med en sÄdanTillverkade det sjÀlv för nÄgra Är sen. Fick tag pÄ ett stingrocka skinn som jag tog bitar ifrÄn. Vegetabilgarvat nötlÀder pÄ insidan..
Har försökt att blÀddra tillbaka lite och hoppa random till nÄgon sida med hopp om att hitta nÄgon som rockar en Superocean Heritage! Dock sÄ har jag inte lyckats hitta sÄ stÀller frÄgan hÀr: NÄgon som har en Superocean Heritage eller har haft en och som kan berÀtta lite om hur den upplevs pÄ armen? NÄgra bilder att dela med dig av? Vad tycker/tyckte du var bra/mindre bra med just den klockan?
Har fÄtt en tendens att bygga min egna Heritage (42) pÄ breitlings hemsida...ibland lockar det rejÀlt!
Hur kÀnns den? Av- eller mersmak?Aerospace
MerHur kÀnns den? Av- eller mersmak?
Riktigt bra. Min stÄlspigg gÄr inte lika bra, men den Àr snyggDet Àr ganska roligt med bra tidhÄllning tycker jag. Har haft StÄlfisken igÄng i snart tre veckor. Ibland har jag lagt ifrÄn mig den pÄ natten med kronan uppÄt, ibland med glaset uppÄt. NÄgra nÀtter har den suttit pÄ armen och nÄgra dagar har den fÄtt varit i windern. Kollade idag och den har gÄtt +0,6sek per dygn. Bra skit helt enkelt!
Riktigt bra. Min stÄlspigg gÄr inte lika bra, men den Àr snygg
FÄr vÀl lÀmna pÄ ruckning nÄn gÄng.
Ăr det inte bara för att texten pĂ„ vridringen hĂ„ller samma storlek pĂ„ bĂ„da?Riktigt snygg. Jag har egentligen inte tĂ€nkt pĂ„ att vridringen Ă€r lite annorlunda pĂ„ den mindre spiggen.
Ăr det inte bara för att texten pĂ„ vridringen hĂ„ller samma storlek pĂ„ bĂ„da?
Vafalls, var Àr du? Ser varmt och skönt ut. SkÄne?Aerospace
Ja den har en tunn polerad "ytterkrans" runt bezeln.HÀr syns skillnaden, 42:an har en skarv vid vridring/inlÀgg.
TÀnkte mest att om man tog typsnittet frÄn 44mm och tryckte ihop det till 42mm sÄ kanske det blir lÀngre streck och tÀtare vilket fÄr det att se ut som ett annat typsnitt? Jag tycker det ser ut som samma typsnitt. Dock sÄ ser jag skarvenHÀr syns skillnaden, 42:an har en skarv vid vridring/inlÀgg.
FRANKEN prÀktig megaskandal av bibliska mÄtt att klÀmma pÄ ett pro2 pÄ en stÄlspigg. SÄ har den aldrig lÀmnat fabriken...HÀr syns skillnaden, 42:an har en skarv vid vridring/inlÀgg.
Var det bara 44an som hade pro2? Tycker dom flesta man ser har den lÀnken pÄ.FRANKEN prÀktig megaskandal av bibliska mÄtt att klÀmma pÄ ett pro2 pÄ en stÄlspigg. SÄ har den aldrig lÀmnat fabriken...
Bara senare av 44an. Ăven den kom med proetta i början som x-plus. Aldrig sett en 42a med pro2 nĂ„n gĂ„ng förutom dĂ€r, de Ă€r sĂ„ ovanliga.Var det bara 44an som hade pro2? Tycker dom flesta man ser har den lĂ€nken pĂ„.
TÀnkte mest att om man tog typsnittet frÄn 44mm och tryckte ihop det till 42mm sÄ kanske det blir lÀngre streck och tÀtare vilket fÄr det att se ut som ett annat typsnitt? Jag tycker det ser ut som samma typsnitt. Dock sÄ ser jag skarven
FRANKEN prÀktig megaskandal av bibliska mÄtt att klÀmma pÄ ett pro2 pÄ en stÄlspigg. SÄ har den aldrig lÀmnat fabriken...
Nej inga frĂ„gor gĂ„r att stĂ€lla till upphovsmakaren bakom den galna bilden dĂ„ han sedan lĂ€nge sitter i tvĂ„ngströja pĂ„ psyket i Ăstimor...Nej, men nĂ„gon förstod vĂ€l hur man med enkla grepp kunde göra en visuell och kvalitetsmĂ€ssig förbĂ€ttring. FrĂ„gor pĂ„ det?
TÀnkte mest att om man tog typsnittet frÄn 44mm och tryckte ihop det till 42mm sÄ kanske det blir lÀngre streck och tÀtare vilket fÄr det att se ut som ett annat typsnitt? Jag tycker det ser ut som samma typsnitt. Dock sÄ ser jag skarven
Nej inga frĂ„gor gĂ„r att stĂ€lla till upphovsmakaren bakom den galna bilden dĂ„ han sedan lĂ€nge sitter i tvĂ„ gströja pĂ„ psyket i Ăstimor...
DÀr syns det mkt bÀttre. (Har inga glasögon pÄ mig) ligger i sÀngen och degar. FÄr skylla pÄ det iallafall
Den Ă€r sĂ„ sjuk. Ăr ju sĂ„ att man fĂ„r skĂ€rsĂ„r i ögonen av den vridringen.Lite action i brattetrĂ„den ikvĂ€ll. Mkt trevligt!! Firar med en vass nĂ€rbild...
Japp den Ă€r sĂ„ vass att den Ă€ter igenom en NASA-drĂ€kt.Den Ă€r sĂ„ sjuk. Ăr ju sĂ„ att man fĂ„r skĂ€rsĂ„r i ögonen av den vridringen.