• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
B1'an Àr riktigt trevligt.
Högg ett riktigt fint exemplar hÀr pÄ forumet för inte alls sÄ lÀngesen.
Tanken var att den skulle stilla mitt vÄrsug men ökade det istÀllet och efter att mitt senaste nyförvÀrv dök upp sÄ Àr risken ÀndÄ att handledstiden för denna trÄkigt nog kan bli lidande.
DSC_0192.JPG
HÀrligt, jag var nog och nafsade pÄ samma annons. Den Àr frÀck, lite swiss armyknife-kÀnsla av alla funktioner den har att erbjuda :)
 

Oli

Omega
2-Faktor
Nyinförskaffad stÄlfisk hÀr pÄ lÀnk för tillfÀllet. Men vad fördrar ni till klockan, gummi eller stÄl? Klockan Àr för övrigt riktigt nice! :)
Brukade alltid köra stÄl men sen provade jag gummit och bytte uppfattning. Nu har jag ingen stÄllÀnk till klockan men skulle nog varva rÀtt friskt mellan stÄl och gummi om jag hade det. GÄr ju snabbt att byta.
 

Riley

Panerai
Paneristi
Ska man sÀlja battericolten och satsa pÄ en sÄn hÀr i stÀllet?
A7887-Breitling.JPG
Optimala Àr ju sjÀlvklart att behÄlla Colten och utöka med den dÀr, fast tyvÀrr Àr det ju inte alltid sÄ enkelt.
MÄste du vÀlja sÀger jag nog ja, för den dÀr Àr ruskigt snygg!
Storlek?
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Optimala Àr ju sjÀlvklart att behÄlla Colten och utöka med den dÀr, fast tyvÀrr Àr det ju inte alltid sÄ enkelt.
MÄste du vÀlja sÀger jag nog ja, för den dÀr Àr ruskigt snygg!
Storlek?

Den kÀnns lite för lik Colten för att köra pÄ bÄda.
Den Àr 42mm. VÀldigt perfekt :)
 
  • Like
Reactions: PCB

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Den kÀnns lite för lik Colten för att köra pÄ bÄda.
Den Àr 42mm. VÀldigt perfekt :)
Hehe för lik va, kolla mina ufo:n. En kille (ingen samlare) i trÄden undrade ju varför jag har flera likadana klockor? Hehe det Àr ungefÀr som att förÀldrar till tvillingar inte skulle tycka att sina barn var helt olika. Mina ufo:n Àr fullkomligt olika och har levt skilda lÄÄÄnga liv i olika delar av vÀrlden. Olika patina, olika mÀrken, olika sjÀlar... :rolleyes:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor

Oli

Omega
2-Faktor
Kommer ha ett polerat Breitling viklÄs för gummi med nytt PRO 3 i svart att sÀlja inom en dag eller tvÄ. TÀnkte jag slÀnger upp en heads up hÀr innan jag gör en annons om det Àr nÄn som Àr sugen.
 
Topp