Alldeles för mycket pÄ den tavlan. Tycker t.o.m. att den Àr förstörd sÄ mycket dÀr Àr pÄ den. Knappt nÄ svart ju...A17365, vad tycker ni spontant om den modellen?
LĂ„nad bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alldeles för mycket pÄ den tavlan. Tycker t.o.m. att den Àr förstörd sÄ mycket dÀr Àr pÄ den. Knappt nÄ svart ju...A17365, vad tycker ni spontant om den modellen?
LĂ„nad bild
Tycker den Àr tvÀrfet!Vad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
Jo den Àr lite för mycket vad gÀller tavlan men mÄste sÀga att bezeln Àr schysstAlldeles för mycket pÄ den tavlan. Tycker t.o.m. att den Àr förstörd sÄ mycket dÀr Àr pÄ den. Knappt nÄ svart ju...
Megahiss pÄ den svarta!! Med det brunna military = yummyVad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
Jag tycker den Àr vÀldigt vanlig och inget fel pÄ den.Jo den Àr lite för mycket vad gÀller tavlan men mÄste sÀga att bezeln Àr schysst
Riktigt grym! Megasnygg pÄ brunt tyg.Vad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
Ev att jag Àr intresserad! Landar min första Breitling imorgon. Bredd? Pris? Kan fortsÀtta i PM om det kÀnns bÀttre.Kommer ha ett polerat Breitling viklÄs för gummi med nytt PRO 3 i svart att sÀlja inom en dag eller tvÄ. TÀnkte jag slÀnger upp en heads up hÀr innan jag gör en annons om det Àr nÄn som Àr sugen.
FÄr man frÄga vad du införskaffat? annars sÄ langa ett foto sen nÀr du fÄtt denEv att jag Àr intresserad! Landar min första Breitling imorgon. Bredd? Pris? Kan fortsÀtta i PM om det kÀnns bÀttre.
Gult Àr det nya svarta. Och somrigt som tusan. =)Vad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
KĂ€nns spontant lite överprisad. Men verkar fin och fullset enligt bilderna. Förbryllande att han skriver "watch only" i texten nĂ€r det Ă€r fullset pĂ„ bilderna. Skumt. Ăr man samlare pĂ„ jakt efter just denna sĂ„ fine. Annars tycker jag det inte Ă€r vĂ€rt att betala hans pris för en klocka med ett miyota-verk som kostar nĂ„gra hundra löst.
Har skickat PM.Ev att jag Àr intresserad! Landar min första Breitling imorgon. Bredd? Pris? Kan fortsÀtta i PM om det kÀnns bÀttre.
Blir en teaser tills imorgon... Bild utlovas.FÄr man frÄga vad du införskaffat? annars sÄ langa ett foto sen nÀr du fÄtt den
Oh shit. Sluta fresta. Det var en sÄdan jag sÄg ju. Samma tavla. Det Àr inte nyttigt för mig att se sÄ fina ufo:n. Jag skulle behöva sÀlja nÀstan hela samlingen för att köpa en liknande... hmmm... kanske nÄn gÄng. Jag kan inte skiljas frÄn min ufo*n jag har. Omöjligt just nu.
KĂ€nns spontant lite överprisad. Men verkar fin och fullset enligt bilderna. Förbryllande att han skriver "watch only" i texten nĂ€r det Ă€r fullset pĂ„ bilderna. Skumt. Ăr man samlare pĂ„ jakt efter just denna sĂ„ fine. Annars tycker jag det inte Ă€r vĂ€rt att betala hans pris för en klocka med ett miyota-verk som kostar nĂ„gra hundra löst.
@Peter cerwin hade en liknande utan team 60. Jag tror han sÄlde den för 6-7-8? Eller hur Peter? Det priset Àr rimligare om man inte Àr speciell samlare som sagt.
Rimligt. Fin klocka för bra pris.6500,fraktad har jag för mej
var svensksÄld,fullset
Oh shit. Sluta fresta. Det var en sÄdan jag sÄg ju. Samma tavla.
Nej, jag Ă€r absolut inte beredd att betala hans pris men han öppnar ju upp för bud. En vanlig pluton ligger vĂ€l pĂ„ en 5-7 tusen. FrĂ„gan Ă€r vĂ€l hur mycket premium team 60 utgĂ„van Ă€r vĂ€rd?KĂ€nns spontant lite överprisad. Men verkar fin och fullset enligt bilderna. Förbryllande att han skriver "watch only" i texten nĂ€r det Ă€r fullset pĂ„ bilderna. Skumt. Ăr man samlare pĂ„ jakt efter just denna sĂ„ fine. Annars tycker jag det inte Ă€r vĂ€rt att betala hans pris för en klocka med ett miyota-verk som kostar nĂ„gra hundra löst.
@Peter cerwin hade en liknande utan team 60. Jag tror han sÄlde den för 6-7-8? Eller hur Peter? Det priset Àr rimligare om man inte Àr speciell samlare som sagt.
Jag skulle iof gÀrna haft en "svensk" team60. Riktigt coolt. Det betingar mÄnga tusen högre för nördar som mig, kanske ocksÄ för dig? Men pruta, killen har ju "make offer".
Nu flummar vi inte ut. Men har bara en sak att tillÀgga. Jag sÀnder ut moderskeppet och strÄlar upp dig inatt nÀr du somnat för de sedvanliga undersökningarna.jag stod bakom dej i affÀren,sÄ dÀrför vet jag
Ninja vs. Alien 1-0
ligger vÀl i ögat pÄ betraktaren,Nej, jag Àr absolut inte beredd att betala hans pris men han öppnar ju upp för bud. En vanlig pluton ligger vÀl pÄ en 5-7 tusen. FrÄgan Àr vÀl hur mycket premium team 60 utgÄvan Àr vÀrd?
Hahahaha, dÄ sÄg du den snygga hemköps kepsen han fickjag stod bakom dej i affÀren,sÄ dÀrför vet jag
Ninja vs. Alien 1-0
Helt klart. 10-11k skulle jag betala pÄ studs om jag inte redan köpt sÄ mkt pÄ sistone. Iallafall om den Àr fullset enligt bilderna. Stör mig lite pÄ miyota-verken i dessa dock.ligger vÀl i ögat pÄ betraktaren,
personligen tycker jag team60 kopplingen Àr vÀrd nÄgra extra lappar
Jag Àr ju helt mobbad hÀr. Jag sÀljer alla brattar och köper tudor och hÀnger i den trÄden.Hahahaha, dÄ sÄg du den snygga hemköps kepsen han fick
Haha vadÄ mobbad?! Jag testar ju om han verkligen var i butiken ninjor Àr sneakyJag Àr ju helt mobbad hÀr. Jag sÀljer alla brattar och köper tudor och hÀnger i den trÄden.
SjÀlvklart tog en bild med utan han mÀrkte,Hahahaha, dÄ sÄg du den snygga hemköps kepsen han fick
Skeppen Àr pÄ vÀg. BÀst att du gömmer dig med dina sköldpaddekompisar i underjorden....SjÀlvklart tog en bild med utan han mÀrkte,
Vilken blÄbÀrs alien han Àr , bortkollrad av lite jordiskt guld
Ninja vs. Alien 2-0
Vad jag hört har Breitling slutat serva dessa sÄ lÀgger verket av sÄ blir det problem. NÀr jag sökte för ett par mÄnader sen fanns inte ett enda pÄ bukten. Eller finns det reservverk lite hÀr och var i lÄdorna hos KS medlemmarna?Helt klart. 10-11k skulle jag betala pÄ studs om jag inte redan köpt sÄ mkt pÄ sistone. Iallafall om den Àr fullset enligt bilderna. Stör mig lite pÄ miyota-verken i dessa dock.