• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

Audemars
2-Faktor
A17365, vad tycker ni spontant om den modellen?

62957-1729337677.jpg;w=640.jpg

LĂ„nad bild
Alldeles för mycket pÄ den tavlan. Tycker t.o.m. att den Àr förstörd sÄ mycket dÀr Àr pÄ den. Knappt nÄ svart ju...
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Vad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-2.jpg
44e49f20344dbbbdd4afc76c767d554b.jpg
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-aBlogtoWatch-13.jpg
ladda ned.jpg
IMG_6753.jpg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Vad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-2.jpg
44e49f20344dbbbdd4afc76c767d554b.jpg
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-aBlogtoWatch-13.jpg
ladda ned.jpg
IMG_6753.jpg
Tycker den Àr tvÀrfet!
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Vad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-2.jpg
44e49f20344dbbbdd4afc76c767d554b.jpg
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-aBlogtoWatch-13.jpg
ladda ned.jpg
IMG_6753.jpg
Megahiss pÄ den svarta!! Med det brunna military = yummy :cigar:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-2.jpg
44e49f20344dbbbdd4afc76c767d554b.jpg
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-aBlogtoWatch-13.jpg
ladda ned.jpg
IMG_6753.jpg
Riktigt grym! Megasnygg pÄ brunt tyg.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Kommer ha ett polerat Breitling viklÄs för gummi med nytt PRO 3 i svart att sÀlja inom en dag eller tvÄ. TÀnkte jag slÀnger upp en heads up hÀr innan jag gör en annons om det Àr nÄn som Àr sugen.
Ev att jag Àr intresserad! Landar min första Breitling imorgon. :) Bredd? Pris? Kan fortsÀtta i PM om det kÀnns bÀttre.
 
  • Like
Reactions: Oli

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vad tycker ni om Aerospace nya night mission? Hiss eller diss? Personligen tycker jag den sÀger - Köp mig sÄ ska jag göra dig lycklig tills batteriet tar slut eller tills min död skiljer oss Ät. Sen undrar jag vilken fÀrg som Àr snyggast pÄ en aerospace? Jag Àr sugen pÄ en svart pÄ gummi till sommaren.
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-2.jpg
44e49f20344dbbbdd4afc76c767d554b.jpg
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-aBlogtoWatch-13.jpg
ladda ned.jpg
IMG_6753.jpg
Gult Àr det nya svarta. Och somrigt som tusan. =)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vad tror ni Àr ett rimligt pris för denna Pluton "Team 60"?
http://m.ebay.co.uk/itm/111783637636
image.png
KĂ€nns spontant lite överprisad. Men verkar fin och fullset enligt bilderna. Förbryllande att han skriver "watch only" i texten nĂ€r det Ă€r fullset pĂ„ bilderna. Skumt. Är man samlare pĂ„ jakt efter just denna sĂ„ fine. Annars tycker jag det inte Ă€r vĂ€rt att betala hans pris för en klocka med ett miyota-verk som kostar nĂ„gra hundra löst.
@Peter cerwin hade en liknande utan team 60. Jag tror han sÄlde den för 6-7-8? Eller hur Peter? Det priset Àr rimligare om man inte Àr speciell samlare som sagt.
 

PCB

Audemars
KĂ€nns spontant lite överprisad. Men verkar fin och fullset enligt bilderna. Förbryllande att han skriver "watch only" i texten nĂ€r det Ă€r fullset pĂ„ bilderna. Skumt. Är man samlare pĂ„ jakt efter just denna sĂ„ fine. Annars tycker jag det inte Ă€r vĂ€rt att betala hans pris för en klocka med ett miyota-verk som kostar nĂ„gra hundra löst.
@Peter cerwin hade en liknande utan team 60. Jag tror han sÄlde den för 6-7-8? Eller hur Peter? Det priset Àr rimligare om man inte Àr speciell samlare som sagt.

6500,fraktad har jag för mej
var svensksÄld,fullset
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
KĂ€nns spontant lite överprisad. Men verkar fin och fullset enligt bilderna. Förbryllande att han skriver "watch only" i texten nĂ€r det Ă€r fullset pĂ„ bilderna. Skumt. Är man samlare pĂ„ jakt efter just denna sĂ„ fine. Annars tycker jag det inte Ă€r vĂ€rt att betala hans pris för en klocka med ett miyota-verk som kostar nĂ„gra hundra löst.
@Peter cerwin hade en liknande utan team 60. Jag tror han sÄlde den för 6-7-8? Eller hur Peter? Det priset Àr rimligare om man inte Àr speciell samlare som sagt.
Nej, jag Àr absolut inte beredd att betala hans pris men han öppnar ju upp för bud. En vanlig pluton ligger vÀl pÄ en 5-7 tusen. FrÄgan Àr vÀl hur mycket premium team 60 utgÄvan Àr vÀrd?
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Helt klart. 10-11k skulle jag betala pÄ studs om jag inte redan köpt sÄ mkt pÄ sistone. Iallafall om den Àr fullset enligt bilderna. Stör mig lite pÄ miyota-verken i dessa dock.
Vad jag hört har Breitling slutat serva dessa sÄ lÀgger verket av sÄ blir det problem. NÀr jag sökte för ett par mÄnader sen fanns inte ett enda pÄ bukten. Eller finns det reservverk lite hÀr och var i lÄdorna hos KS medlemmarna?
 
  • Like
Reactions: Oli
Topp