Hahahahaha! StenhÄrt svar pÄ tal dÀr!SjÀlvklart tog en bild med utan han mÀrkte,
Vilken blÄbÀrs alien han Àr , bortkollrad av lite jordiskt guld
Ninja vs. Alien 2-0
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hahahahaha! StenhÄrt svar pÄ tal dÀr!SjÀlvklart tog en bild med utan han mÀrkte,
Vilken blÄbÀrs alien han Àr , bortkollrad av lite jordiskt guld
Ninja vs. Alien 2-0
![]()
Om de gÄr sönder fÄr man köpa en speciell Aerospace som inte sÀljs löst till bra peng som jag förstÄr det, eller iallafall var det sÄ? NÄgon som vet? Dock missar man ju hela poÀngen med loggan med att fÄ en utbytesklocka.Vad jag hört har Breitling slutat serva dessa sÄ lÀgger verket av sÄ blir det problem. NÀr jag sökte för ett par mÄnader sen fanns inte ett enda pÄ bukten. Eller finns det reservverk lite hÀr och var pÄ KS
Àr ju det som Àr det trÄkiga med dessa ur,Vad jag hört har Breitling slutat serva dessa sÄ lÀgger verket av sÄ blir det problem. NÀr jag sökte för ett par mÄnader sen fanns inte ett enda pÄ bukten. Eller finns det reservverk lite hÀr och var i lÄdorna hos KS medlemmarna?
laddar foffbomberna med lite guldstoff,sÄ kollrar jag bort hela universumSkeppen Àr pÄ vÀg. BÀst att du gömmer dig med dina sköldpaddekompisar i underjorden....![]()
Jag har en! gillar den skarpt!
laddar foffbomberna med lite guldstoff,sÄ kollrar jag bort hela universum![]()
Verket sitter Àven i Pulsar klockor frÄn tiden men inte ens dessa Àr billiga lÀngreOm de gÄr sönder fÄr man köpa en speciell Aerospace som inte sÀljs löst till bra peng som jag förstÄr det, eller iallafall var det sÄ? NÄgon som vet? Dock missar man ju hela poÀngen med loggan med att fÄ en utbytesklocka.
Men gillar man klockan med Team60 Àr ju det bara att fÄ tag pÄ en annan likadan billigare utan Team60 som "donator".
Varit inne pÄ dom mÄdutro,Köp den hÀr. Gillar du den inte sÄ kan vi byta
http://www.chrono24.se/breitling/su...&referenceNumber=a13340$32&manufacturerIds=32
Varit inne pÄ dom mÄdutro,
Riktigt fina , men ska ju va BLĂ !
I mitt fall gillar jag symetriskt placerade subdials mer, samt att jag inte vÀrderar automat över superquarts nÀmnvÀrt.Varför blev det Colten istÀllet? Jag tycker bÄda har sina guldkorn, skulle vilja bygga en egen av de tvÄ.
Har @Eurenius kommit nÀrmare nÄgot beslut under dagen?
Kom pÄ mig sjÀlv sittandes grubbla idag hur jag skulle ha gjort, inte det lÀttaste.
Inget lÀtt beslut, Àven om jag lutar Ät Superocean ifall det var jag sÄ Àr det lÄngt ifrÄn sjÀlvklart.Nej, jag har ju inte det.
Plus för Superocean : gillar dag/datum. Snyggare krongrafknappar. Automatisk.
Plus Colt : Snyggare tavla och vridring. Batteri (jag skriver det som plus för det Àr skönt att bara slÀnga pÄ sig klockan och veta att den gÄr rÀtt)
Som sagt, lika oviss.
Han kan ringa Breitling i Sthlm och fĂ„ reda pĂ„ ifall serienr stĂ€mmer överens med modell, urtavla mm. Utöver det vette fan. Skulle vĂ€l kunna anvĂ€ndas till en fake klocka med fake cert eller liknande, dock inte sĂ„ troligt.Har en frĂ„ga .. Om man ska sĂ€lja en klocka och köparen frĂ„gar efter serienr .. Ăr det okej att ge ut serienummer ? Kan han göra nĂ„got med hjĂ€lp av serienr ?
Sen pÄ bollen men va fan, sitter man pÄ bÀnken fÄr man springa lÀngre för att nÄ fram nÀr det Àr ens turNyinförskaffad stÄlfisk hÀr pÄ lÀnk för tillfÀllet. Men vad fördrar ni till klockan, gummi eller stÄl? Klockan Àr för övrigt riktigt nice!![]()
Gillar den skarpt. det Àr den med gummi i bezeln eller hur ? Vilken fÀrg pÄ sekundvisaren har du tÀnkt dig ?A17365, vad tycker ni spontant om den modellen?
![]()
LĂ„nad bild
Jag vet faktiskt inte men tycker bezeln Àr cool, lite annorlunda Àn breitlings alla andra.. Tror inte jag kommer köpa nÄgon i första taget sÄ har inte funderat pÄ fÀrgGi
Gillar den skarpt. det Àr den med gummi i bezeln eller hur ? Vilken fÀrg pÄ sekundvisaren har du tÀnkt dig ?
Tack för input @JensBP och @Peter cerwin. Ser inte ut som att det bli nĂ„gon team 60 som hamnar hos migKĂ€nns spontant lite överprisad. Men verkar fin och fullset enligt bilderna. Förbryllande att han skriver "watch only" i texten nĂ€r det Ă€r fullset pĂ„ bilderna. Skumt. Ăr man samlare pĂ„ jakt efter just denna sĂ„ fine. Annars tycker jag det inte Ă€r vĂ€rt att betala hans pris för en klocka med ett miyota-verk som kostar nĂ„gra hundra löst.
@Peter cerwin hade en liknande utan team 60. Jag tror han sÄlde den för 6-7-8? Eller hur Peter? Det priset Àr rimligare om man inte Àr speciell samlare som sagt.
LÄter ju skumt. För skumt. SvÄrt att skylla pÄ dÄlig kamera i dagens lÀge av smartphones. Annat var det pÄ den tiden man körde Apple Quicktake. Jag tar de flesta av mina bilder med halvgammal iPhone 5, funkar riktigt bra trots att det Àr en "dÄlig" kamera i mÄngas ögon.Tack för input @JensBP och @Peter cerwin. Ser inte ut som att det bli nÄgon team 60 som hamnar hos migVid nÀrmare koll visar det sig att bilderna Àr hÀmtade frÄn nÀtet och Àr inte pÄ den aktuella klockan. SÀljare skyller pÄ klassikern "dÄlig kamera" och svarar bara kortfattat pÄ övriga frÄgor. Ett klassiskt exempel pÄ att om man inte kan "köpa" sÀljaren sÄ Àr det bara att avstÄ frÄn köp.
Grattis! Den Àr grymMin första Breitling!![]()
Grym! 42an va?Min första Breitling!![]()
Tackar!Grattis! Den Àr grym
Yes, mycket mer harmonisk i proportionerna och satt bÀttre Àn 46an.Grym! 42an va?
Helt klart.Yes, mycket mer harmonisk i proportionerna och satt bÀttre Àn 46an.
(skamlös reklamMan blir ju ganska sugen pÄ att köpa sig en Breitling nÀr man snurrar runt hÀr bland alla klockor..![]()
Snygg! vad fÄr man ge för en sÄn?Min första Breitling!![]()