Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hej Marcus_R,
Breitling Navitimer Cosmonaute Àr grymt snygg. Breitling Navitimer Àr vÀl den modell som Breitling blev kÀnd för.
Hoppas kunna joina dig i Navitimerklubben.
Med vÀnlig hÀlsning Anders
JĂ€pp, intressant.Hej Anders
LÀs den hÀr trÄden; https://klocksnack.se/threads/norrlands-gtg.27296/page-3#post-577328
Jag hörde att det ska finnas en Jas 39 gripen edition av Breitling Emergency.
Hur ser den ut?
NĂ„gon som har en bild?
BP vs SOHC
En liten stilstudie frÄn helgens gtg med en polare dÄ jag fick klÀmma pÄ den hÀrliga BP:n
Den Àr verkligen fantastisk !!
Men det som Àr Ànnu bÀttre Àr
att jag tycker inte min SOHC gör bort sig
i sÀllskapet
![]()
Samma hÀr!Jag bara Àlskar min Breitling superocean, den Àr sÄ vacker.
![]()
Den poleringen Àr sick!Jag bara Àlskar min Breitling superocean, den Àr sÄ vacker.
![]()
Den dÀr Àr kalasfin!Riktigt snygga, skulle matcha min StÄlis utmÀrkt!
![]()
Riktigt snygga, skulle matcha min StÄlis utmÀrkt!
![]()
Men cremefÀrgad tavla Àr ju inte kattskit.
![]()
![]()
Men cremefÀrgad tavla Àr ju inte kattskit.
![]()
![]()
Arrghh, smÀrtan i bröstet....
Hel--tes jÀ--ar vad snygg den Àr !!!
MĂ„ste ha![]()
Min Aerospace ska Àntligen fÄ komma till heders igen. Brukar ju ligga pÄ nattduksbordet som vÀckarklocka, men nu ska den fÄ Äka till USA en vecka. Den enda klocka jag har med dubbla tidszoner, sÄ det var ett enkelt klockval för resan. Dessutom löjligt lÀtt och bekvÀm med Sinn-lÀdret och ett HK-viklÄs ...
![]()
Vit stÄlfisk Àr bland de vackraste handledsprydnader jag vet. Grym som s*tan!Vilka detaljer!