Riktigt fin! Har du Àgt den sedan ny? HÀrligt sliten lÀnk oavsett
Skickat frÄn min iPad med Tapatalk
Har haft den sedan den var helt ny. SĂ„ jag har orsakat alla skador
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Har du Àgt den sedan ny? HÀrligt sliten lÀnk oavsett
Skickat frÄn min iPad med Tapatalk
Hej alla! Ny hÀr pÄ forumet.
Har varit och testat denna vackra Transocean-day&date och tog en bild pÄ skönheten.
Vad tycker ni? Ăr den för stor? NĂ„n annan rekommendation frĂ„n gĂ€nget hĂ€r?
Vill ha en klocka som utstrÄlar kvalité men som inte Àr för vrÀkig.
Ăr vĂ€ldigt nĂ€ra att köpa den. Om inte jag hittar nĂ„t Ă€nnu vackrare och stilligare förstĂ„s.
Blir min första riktiga klocka isÄfall.
![]()
![]()
![]()
Edit: LÀnkarna funkar inte?![/quoteHej alla! Ny hÀr pÄ forumet.
Har varit och testat denna vackra Transocean-day&date och tog en bild pÄ skönheten.
Ăr vĂ€ldigt nĂ€ra att köpa den. Om inte jag hittar nĂ„t Ă€nnu vackrare och stilligare förstĂ„s.
![]()
![]()
![]()
Edit: LĂ€nkarna funkar inte?!
Gillar den serien skarpt. Kanske mest den som jof visar pÄ bilden. Tycker inte dom ser vrÀkiga ut alls utan passar bra med den poleringen.
Hej alla! Ny hÀr pÄ forumet.
Jag tycker superocean Àr en av de mest lyckade Breitling modellerna. SlÀnger in en bild pÄ min frÄn 1997![]()
![]()
Vilken Àr eran favorit modell?
Köp!Hej alla! Ny hÀr pÄ forumet.
![]()
![]()
![]()
Edit: LĂ€nkarna funkar inte?!
K
Köp!
Den Àr kanonsnygg!
Du fĂ„r en fin vistelse i Italien för mellanskillnaden?Kommer köpas sĂ„ fort jag har bestĂ€mt mig frĂ„n var. Priset i butik i Göteborg Ă€r 42.500 men finns att fĂ„ tag för runt 32.500 nere i Italien. 10k Ă€r stor skillnad men riskerna med att köpa frĂ„n Italien?! OsĂ€ker pĂ„ om priset kompenserar risken. Ăr det möjligt att förhandla ner priset i svenska butiker?
Hej Breitling-experterna!
NovisfrÄga som jag inte lyckats googla mig till:
Jag trÀffade BOTL för nÄgra veckor sedan och klÀmde pÄ hans aerospace, fin i största allmÀnhet, men en sak kom som en spark i mellangÀrdet pÄ mig: de breda, blanka siffrorna vid 12, 3, 6 och 9 i kombination med den matta boetten! Helvete vad snyggt!
Nu kommer ju frÄgan, vilka modeller ska jag leta efter/ frÄn vilka Är ser det ut sÄdÀr? LÄr en aerospace pÄ ks hÀromveckan, men den hade tunnare siffror, inte sÄ kul alls. Behöver alltsÄ inte vara en aerospace.
TillÀggas bör att jag spar till en annan klocka, sÄ budgeten Àr inte jÀttetilltagen
SÄ, ös pÄ med tips pÄ modeller!
Krav:
Inte TT (tror jag)
Breda blanka siffror
MĂ„ste inte ha digital visning
GÀrna matt yta pÄ boetten
Hej Leif.Kommer köpas sĂ„ fort jag har bestĂ€mt mig frĂ„n var. Priset i butik i Göteborg Ă€r 42.500 men finns att fĂ„ tag för runt 32.500 nere i Italien. 10k Ă€r stor skillnad men riskerna med att köpa frĂ„n Italien?! OsĂ€ker pĂ„ om priset kompenserar risken. Ăr det möjligt att förhandla ner priset i svenska butiker?
Finns nog möjlighet att förhandla priset pĂ„ AD i Sverige.Kommer köpas sĂ„ fort jag har bestĂ€mt mig frĂ„n var. Priset i butik i Göteborg Ă€r 42.500 men finns att fĂ„ tag för runt 32.500 nere i Italien. 10k Ă€r stor skillnad men riskerna med att köpa frĂ„n Italien?! OsĂ€ker pĂ„ om priset kompenserar risken. Ăr det möjligt att förhandla ner priset i svenska butiker?
För oss som inte bor i huvudstaden Àr det lika enkelt att ex. flyga till Rom.Finns nog möjlighet att förhandla priset pÄ AD i Sverige.
Ja dÄ fÄr man ju en liten resa ocksÄFör oss som inte bor i huvudstaden Àr det lika enkelt att ex. flyga till Rom.
Ny Breitling Chronomat Raven Limited Black Steel.
Ytterst begrÀnsad upplaga. Verkar att komma med tvÄ olika utföranden pÄ armbandet. Dels i Oceanracer och dels i Superocean med orange insida och kant.
![]()
![]()
Ny Breitling Chronomat Raven Limited Black Steel.
Ytterst begrÀnsad upplaga. Verkar att komma med tvÄ olika utföranden pÄ armbandet. Dels i Oceanracer och dels i Superocean med orange insida och kant.
![]()
![]()
Vad tycker du om denna? I och för sig Àr bezel-ringen inte med orange siffror.Aj dÄ, en av fÄ Brattar som inte flyger för mig.
Blir nej tack pÄ den![]()
Vad tycker du om denna? I och för sig Àr bezel-ringen inte med orange siffror.
http://www.passions.com.sg/v2/files/imagecache/watermark/files/2905-AP3_1.jpg
Nope :/Vad tycker du om denna? I och för sig Àr bezel-ringen inte med orange siffror.
NeinVad tycker du om denna? I och för sig Àr bezel-ringen inte med orange siffror.
Gjort en recension pÄ Transocean Day & Date.
https://klocksnack.se/threads/breitling-transocean-day-date.27563/
BP vs SOHC
En liten stilstudie frÄn helgens gtg med en polare dÄ jag fick klÀmma pÄ den hÀrliga BP:n
Den Àr verkligen fantastisk !!
Men det som Àr Ànnu bÀttre Àr
att jag tycker inte min SOHC gör bort sig
i sÀllskapet
![]()
BÄda Àr kanon!BP vs SOHC
En liten stilstudie frÄn helgens gtg med en polare dÄ jag fick klÀmma pÄ den hÀrliga BP:n
Den Àr verkligen fantastisk !!
Men det som Àr Ànnu bÀttre Àr
att jag tycker inte min SOHC gör bort sig
i sÀllskapet
![]()