Anthraxabuz
Silver
Fin varg, Grattis!Lite bilder frÄn öppningen.![]()
Sent from my Doxa Sub 750T Searambler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fin varg, Grattis!Lite bilder frÄn öppningen.![]()
Lite bilder frÄn öppningen.![]()
Jag fÄr svÀnga förbi Hsand nÄgon tag och snacka lite bratte.![]()
Lite bilder frÄn öppningen.![]()
Bra dÀr!Lite bilder frÄn öppningen.![]()
Snyggt! Men Àr det verkligen skönt att ha klockan sÄ nÀra handen? Jag har min pÄ andra sidan av handledsknölarna, eller vad det heter.![]()
Grattis Danne85 !
Sedan har jag haft samma fundering som Sledger , har alltid trott att alla bÀr klockan som jag, dvs med knölen mellan klockan och handen. Men har pÄ sistone sett flera som gör som du, Danne. Och har man armbandet sitter löst sÄ tenderar vÀl klockan att glida över knölen, eller hemska tanke, hamna pÄ undersidan handleden! Men detta hör vÀl egentligen till en helt annan trÄd...
Vad kostar ett batteribyte?Ibland saknar jag min emergency, trots den puckade prisbilden pÄ batteribyten
![]()
5000kr ska de ha för 2 batterier som du kan köpa för 120krVad kostar ett batteribyte?
Hoppsan! Trycktestas klockan dÄ ocksÄ, eller Àr det bara för bytet?5000kr ska de ha för 2 batterier som du kan köpa för 120kr
trycktestas ocksÄ sÄklart. men den tjÀnster Àr inte i paritet med priset.Hoppsan! Trycktestas klockan dÄ ocksÄ, eller Àr det bara för bytet?
Nej det lÀt ju lite vÀl saftigt. Har sjÀlv en Bratte quartz, batteriet skall hÄlla i upp till Ätta Är har jag lÀst, men mentrycktestas ocksÄ sÄklart. men den tjÀnster Àr inte i paritet med priset.
Nej det lÀt ju lite vÀl saftigt. Har sjÀlv en Bratte quartz, batteriet skall hÄlla i upp till Ätta Är har jag lÀst, men men![]()
(...) mitt ex hade ocksÄ fÄtt en rÀtt schysst patina av everyday use.
Helt enkelt en satans bra reseklocka. Har min jÀmt nÀr pÄ resande fot. Och annars ocksÄMin Aerospace ska Àntligen fÄ komma till heders igen. Brukar ju ligga pÄ nattduksbordet som vÀckarklocka, men nu ska den fÄ Äka till USA en vecka. Den enda klocka jag har med dubbla tidszoner, sÄ det var ett enkelt klockval för resan. Dessutom löjligt lÀtt och bekvÀm med Sinn-lÀdret och ett HK-viklÄs ...
![]()
LÄter helt vansinnigt. Men en klassiker till klocka5000kr ska de ha för 2 batterier som du kan köpa för 120kr
Bumpar trÄden med tvillingklockor.
![]()
SÄ förbannat snygga, sjÀlv fÄr man nöja sig med sin Bratte
![]()