Nice! Ălskar min sĂ„ tror du kommer bli jĂ€ttenöjd.Eftersom ni tjatar sĂ„ slĂ€nger jag vĂ€l upp en bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Ălskar min sĂ„ tror du kommer bli jĂ€ttenöjd.Eftersom ni tjatar sĂ„ slĂ€nger jag vĂ€l upp en bild
Sitter bra pÄ mina taniga armar!Tjena!
Var pÄ franks Ä testade en seawolf 3000m igÄr. Kan inte sluta tÀnka pÄ den, den Àr jÀkligt fet men de kanske man vÀnjer sig vid.
Vad har ni för uppfattning om den? Framförallt ni som Àger en
Btw jag kollade pÄ den med siffror men indexmodellen Àr ocksÄ rÀtt ok!
Tredygnsregeln; Efter tre dygn har man vant sig vid klockan oavsett storlek.Tjena!
Var pÄ franks Ä testade en seawolf 3000m igÄr. Kan inte sluta tÀnka pÄ den, den Àr jÀkligt fet men de kanske man vÀnjer sig vid.
Bild!Sitter bra pÄ mina taniga armar!
Imo sÄ Àr siffror fetare Àn index
Den e grym, rekas starkt!Tjena!
Tjena!
Myser i Rom.
GÀller det dÀr i andra sammanhang ocksÄ?Tredygnsregeln; Efter tre dygn har man vant sig vid klockan oavsett storlek.
8/8 2016, dagen som jag plötsligt fick hÄrd svensk konkurrens i att dammsuga vÀrlden efter hÀftiga ufo-chronomater. Det vÀlkomnas dock. Dessa godbitar förtjÀnar kÀrlek och uppskattning.Kul med dessa Limiterade varianter av Breitling Chronomat! Blev ett med modellen Red Arrows idag, fÄr lite sug att införskaffa dom andra modellerna ocksÄ faktiskt!
Och sÄ resterande modeller.
8/8 2016, dagen som jag plötsligt fick hÄrd svensk konkurrens i att dammsuga vÀrlden efter hÀftiga ufo-chronomater. Det vÀlkomnas dock. Dessa godbitar förtjÀnar kÀrlek och uppskattning.
8/8 2016, dagen som jag plötsligt fick hÄrd svensk konkurrens i att dammsuga vÀrlden efter hÀftiga ufo-chronomater. Det vÀlkomnas dock. Dessa godbitar förtjÀnar kÀrlek och uppskattning.
Fasen! Du har ju tre Brattar.Kul med dessa Limiterade varianter av Breitling Chronomat! Blev ett med modellen Red Arrows idag, fÄr lite sug att införskaffa dom andra modellerna ocksÄ faktiskt!
Och sÄ resterande modeller.
Ps. Kan dock tillĂ€gga att den fĂ„tt ny sekundvisare under nĂ„gon service. Den ska inte ha b och ankare. Ăr man riktig purist sĂ„ byter man den. Förstör lite just denna...@Af Sjodahl En grundbult i en "modern" chronomat-samling Ă€r dock en av de första 500 tillverkade med bibehĂ„llen "aopa/b-tavla" med gamla logon. Jag letade efter min First 500 (nummer 425) frĂ„n 1984 i flera Ă„r. Nu plötsligt finns en annan F500 med rĂ€tt tavla till salu. Skulle dock be om bild pĂ„ serienumret sĂ„ man vet att det Ă€r 358 som uppgivet och inget ihopplock
http://www.chrono24.se/breitling/ch...st&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm
Nu Àr jag igÄng.Fan dig @JensBP , nu blev jag enormt sugen pÄ att införskaffa mig en CHRONOMAT i 18k guld !
Tufft! Vad gör man i den stolen ?
En Breitling trivs i cockpit, hÀr pÄvÀg till NY!