• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Airwolf, Àr nog den klocka jag blivit mest mest överaskad av! Fantastisk pjÀs detta! Quartz nÀr det Àr som bÀst!
image.png
MÄste fan ha en. Bara pga namnet. Sen ska Airwolf theme spelas varje gÄng den Äker pÄ handleden.
 
Jag lÀser sporadiskt senaste tiden pga mÄnga pÄgÄende projekt just nu och sitter och vÄndas över att jag ej hunnit förbi @ERIKSON URHANDEL för byte till gummi pÄ StÄlfisken :( mÄste göras vÀldigt snart! Nu nÀr jag fÄtt klaga sÄ vill jag sÀga till dig @yonsson att du ska behÄlla Exospacen gvs!
 
Jag lÀser sporadiskt senaste tiden pga mÄnga pÄgÄende projekt just nu och sitter och vÄndas över att jag ej hunnit förbi @ERIKSON URHANDEL för byte till gummi pÄ StÄlfisken :( mÄste göras vÀldigt snart! Nu nÀr jag fÄtt klaga sÄ vill jag sÀga till dig @yonsson att du ska behÄlla Exospacen gvs!
Jag hade gÀrna behÄllit Exospacen men den var bara till lÄns sÄ jag kunde testa den. FÄr nöja mig med min Aerospace men det Àr inte fy skam det, gillar den fortfarande skarpt. :)
 
Ja den Àr grym. Trodde dock du köpt Exon ocksÄ Ä skulle vÀlja :)
image.jpeg

Icke. Exospacen Àr cool men det hade varit ett lÀtt val att vÀlja mellan en svart Evo och en Exospace med titanfinish. FörstÄr att inte det svarta Àr för alla men jag tycker det gör klockan jÀkligt cool, framförallt eftersom visarna och allt pÄ tavlan ocksÄ Àr svart.
 
SÄ dök den Àntligen upp! Min första Breitling!
image.jpeg

Breitling Aerospace Avantage ref E79362.

Hade ju tankar att prova billig Aerospace men fick inte riktigt till det. Fick inte "suget" efter nÄgon variant, tills jag stannade upp och kollade pÄ en vittavlad. Jag brukar bara blÀddra förbi vittavlade klockor, det Àr inte min grej. Men den hÀr gÄngen klickade det!
image.jpeg

Fyller ett hÄl (jag inte visste att jag hade) i min samling. BÀttre bilder kommer!
 
SÄ dök den Àntligen upp! Min första Breitling!
image.jpeg

Breitling Aerospace Avantage ref E79362.

Hade ju tankar att prova billig Aerospace men fick inte riktigt till det. Fick inte "suget" efter nÄgon variant, tills jag stannade upp och kollade pÄ en vittavlad. Jag brukar bara blÀddra förbi vittavlade klockor, det Àr inte min grej. Men den hÀr gÄngen klickade det!
image.jpeg

Fyller ett hÄl (jag inte visste att jag hade) i min samling. BÀttre bilder kommer!
JĂ€kligt sjysst start, gillar de vittavlade, stort grattis:)
 
SÄ dök den Àntligen upp! Min första Breitling!
image.jpeg

Breitling Aerospace Avantage ref E79362.

Hade ju tankar att prova billig Aerospace men fick inte riktigt till det. Fick inte "suget" efter nÄgon variant, tills jag stannade upp och kollade pÄ en vittavlad. Jag brukar bara blÀddra förbi vittavlade klockor, det Àr inte min grej. Men den hÀr gÄngen klickade det!
image.jpeg

Fyller ett hÄl (jag inte visste att jag hade) i min samling. BÀttre bilder kommer!
Grattis. Fin. Perfekt size.
 
SÄ dök den Àntligen upp! Min första Breitling!
image.jpeg

Breitling Aerospace Avantage ref E79362.

Hade ju tankar att prova billig Aerospace men fick inte riktigt till det. Fick inte "suget" efter nÄgon variant, tills jag stannade upp och kollade pÄ en vittavlad. Jag brukar bara blÀddra förbi vittavlade klockor, det Àr inte min grej. Men den hÀr gÄngen klickade det!
image.jpeg

Fyller ett hÄl (jag inte visste att jag hade) i min samling. BÀttre bilder kommer!

Grattis! Den Àr svÄrslagen :)
 
Visst Àr Raven en underbart snygg klocka. Airwolfen A78363 (föregÄngaren) hade det dÀr solfjÀdersmönstret pÄ tavlan som man antingen Àlskade eller hatade, lÀmnade ingen oberörd. @Ricrob har (eller hade, man vet aldrig med honom) ett exemplar senast vi trÀffades. Upp med bild Ric!!!
HÀr har du! Och ja, tro det eller ej men den Àr fortfarande i min Àgo, den vita pÄ bilden Àr dÀremot @Desmond_Malone s nuförtiden! :)
image.jpg
 
All AEROSPACE-hype hÀr pÄ sistone har gjort mig alldeles svettig av sug efter en ny Aerospace. Jag har ju den gamla E75362 och den Àr nice, men inte tillrÀckligt för att stilla behovet. Jag har kommit pÄ mig sjÀlv att det faktiskt Àr den jag bÀr allra mest, trots att jag inte ens vet hur mÄnga brattar jag Àger lÀngre. ;)

Kommer nog bli Advantage. Den bÀsta storleken nÀr man kör lÀnk, iallafall pÄ mig. Sucker som jag Àr för speciella tavlor sÄ duger sÄklart ingen vanlig heller. Nu börjar jakten. Kan tÀnka mig en vanlig i vÀntan pÄ den rÀtta dock. :)

Bildkavalkad pÄ baguettryckare:
7c693b4914384eac1070f96d5a5233d7_zps374ab49b.jpg
IMG_2115.jpeg
IMG_0027.JPG
IMG_0034.JPG
IMG_0028.JPG
IMG_0029.JPG
Aircrewman Commando2.jpg
Typhoon 1.jpg
Tomcat Sunset Anniversary.jpg
 
All AEROSPACE-hype hÀr pÄ sistone har gjort mig alldeles svettig av sug efter en ny Aerospace. Jag har ju den gamla E75362 och den Àr nice, men inte tillrÀckligt för att stilla behovet. Jag har kommit pÄ mig sjÀlv att det faktiskt Àr den jag bÀr allra mest, trots att jag inte ens vet hur mÄnga brattar jag Àger lÀngre. ;)

Kommer nog bli Advantage. Den bÀsta storleken nÀr man kör lÀnk, iallafall pÄ mig. Sucker som jag Àr för speciella tavlor sÄ duger sÄklart ingen vanlig heller. Nu börjar jakten. Kan tÀnka mig en vanlig i vÀntan pÄ den rÀtta dock. :)

Bildkavalkad pÄ baguettryckare:
7c693b4914384eac1070f96d5a5233d7_zps374ab49b.jpg
IMG_2115.jpeg
IMG_0027.JPG
IMG_0034.JPG
IMG_0028.JPG
IMG_0029.JPG
Aircrewman Commando2.jpg
Typhoon 1.jpg
Tomcat Sunset Anniversary.jpg
Fyfan vilka feta!
Min advantage hÀlsar
 
Senast Àndrad:
Det Àr nog inte helt omöjligt! Finns sÄ mÄnga modeller jag kan tÀnka mig sÄ det Àr svÄrt att bestÀmma sig. Brexit stÀllde till det lite ocksÄ :(
Ska hjÀlpa dig över kanten, :happyhappy: dessa finns för omkr. 25'
Nyare variant 2295GBP
http://www.chrono24.se/breitling/avenger-ii-seawolf-a17331101519--id4552523.htm
En lite Àldre variant 2200GBP
http://www.chrono24.se/breitling/avenger-seawolf-yellow-dial-watch-a17330--id4517350.htm
Titan chrono 2195GBP
http://www.chrono24.se/breitling/chrono-avenger-m1--id4484327.htm
Dessa o liknande Àr vad jag kollar pÄ:hungry:, det blir till att sÀlja bilen, om detta ska gÄ ihop
 
Tillbaka
Topp