• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

BrattehÀlsnig frÄn Tyrolen. :)
DSC_1361-01.jpeg
 
Servicepaketöppning i brattetrÄden...

IMG_1151.jpg

Äntligen kom den snyggaste hĂ„rdaste bratten tillbaka frĂ„n lĂ„ngt spa. Jag hoppades att den inte gĂ„tt och blivit metro efter ett sĂ„dant lĂ„ngt spa. Jag hade tur. Den Ă€r lika hĂ„rd som vanligt. Svartfisken. Jag hade nĂ€stan glömt den. KĂ€nns som att fĂ„ den för första gĂ„ngen igen.

IMG_1152.jpg

IMG_1156.jpg


Nu Äker denna sjukiloslÀnk av och pÄ med ett militaryband. :)

Riktigt grym den dÀr.
 
Hehe...var GUBBEN @TiE som tipsade om denna ;):D:p, skulle varit kul och veta vad den gick för, mÄste varit gratis i princip, :cigar:.
Vad var listpriset nÀr den sÄldes? Vet att tex Jarl Sandin inte höjer priset pÄ modeller som utgÄtt Àven om Breitling gör en höjning över sortimentet sÄ var det samma grej pÄ NK sÄ var den vÀldigt billig om det var 50% pÄ listpriset.


Ps ot. Död Ät fiskmÄsar, hÄller aldrig kÀften och bajsar ner min bil varje gÄng jag tvÀttat den. Var bara tvungen att fÄ ur lite av hatet mot dem.
 
Men alltsÄ? Vad heter den dÀr och vilken ref har den?
Windrider Blackbird A44359. Kom 2007. Är man riktig nördig som jag sĂ„ köper man den första revisionen med den första borstade bakboetten med utĂ„tstĂ„ende bokstĂ€ver. Breitling bytte snabbt ut bakboetten till en polerad med "inĂ„t/inbyggda" bokstĂ€ver för att den första enligt uppgift var i stort omöjlig att borsta under service. :)
 
Vad var listpriset nÀr den sÄldes? Vet att tex Jarl Sandin inte höjer priset pÄ modeller som utgÄtt Àven om Breitling gör en höjning över sortimentet sÄ var det samma grej pÄ NK sÄ var den vÀldigt billig om det var 50% pÄ listpriset.


Ps ot. Död Ät fiskmÄsar, hÄller aldrig kÀften och bajsar ner min bil varje gÄng jag tvÀttat den. Var bara tvungen att fÄ ur lite av hatet mot dem.
Jag har en prislista frÄn 2010/11 dÀr listpriset var 62.000
 
Jaaa Airwolf Àr verkligen en underskattad klocka. Gillar Raven speciellt mycket. LikasÄ analoga brodern Skyracer Àr bortglömd och underskattad.
breitling-airwolf-raven-2009-basel1.jpg
breitling-skyracer-raven1.jpg
Visst Àr Raven en underbart snygg klocka. Airwolfen A78363 (föregÄngaren) hade det dÀr solfjÀdersmönstret pÄ tavlan som man antingen Àlskade eller hatade, lÀmnade ingen oberörd. @Ricrob har (eller hade, man vet aldrig med honom) ett exemplar senast vi trÀffades. Upp med bild Ric!!!
 
Jaaa Airwolf Àr verkligen en underskattad klocka. Gillar Raven speciellt mycket. LikasÄ analoga brodern Skyracer Àr bortglömd och underskattad.
breitling-airwolf-raven-2009-basel1.jpg
breitling-skyracer-raven1.jpg
Ok @JensBP hÀr sitter man nöjd med sin klocka och dÄ ska du prompt sÀtta p för det! Du Àr nu pÄ min shit-list! Nu mÄste jag ha en Skyracer! NÄn som vill köpa en grym Airwolf? Fan skit usch!
 
Ok @JensBP hÀr sitter man nöjd med sin klocka och dÄ ska du prompt sÀtta p för det! Du Àr nu pÄ min shit-list! Nu mÄste jag ha en Skyracer! NÄn som vill köpa en grym Airwolf? Fan skit usch!
F'lÄt. Din Àr ju jÀttefin. Men det Àr ju sÄdÀr. Oavsett vilken klocka man har eller köper sÄ finns det alltid finare. Det gÀller egentligen allt, bilar, partners, lÀgenheter, liv, jobb.... ;)
 
Den dÀr har ju precis allt man vill ha! Har en förkÀrlek till klockor med bara tvÄ subdials, vet inte varför.. Enda jag kan associera den till Àr bilar/hastighetsmÀtare...
Ja enda nackdelen Àr att vridringen Àr i gummi. Undrar hur snyggt det kommer vara om fem-tio-femton Är? Skulle hellre sett keramik. DÄ skulle den varit Ànnu mer klockren.
 
Tillbaka
Topp