• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

FÄtt lite Breitlingsug igen.. kikar pÄ Chronomat 44 Flying Fish, nÄgon som Àger/Àgt en och kan dela med sig lite tankar och Äsikter? :)

Edit: Chronomat 44 Gold/Steel Àr ju inte dum den heller:hungry:
image.jpeg

image.jpeg

BĂ€sta B01:an :)
 
FÄtt lite Breitlingsug igen.. kikar pÄ Chronomat 44 Flying Fish, nÄgon som Àger/Àgt en och kan dela med sig lite tankar och Äsikter? :)

Edit: Chronomat 44 Gold/Steel Àr ju inte dum den heller:hungry:
Den Àr riktigt trevlig. HÀrligt borstad och lite sience fiction med vridringen. Den fick dock passera dÄ blackbirden Àr steget vassare bland de stora chronomaterna IMO. Blev för lika, kaka pÄ kaka... Men saknar den. Har faktiskt t.o.m bjudit pÄ en efter att jag sÄlde min, men glömde bort sluttiden pÄ auktionen.
image.jpeg
 
Den Àr riktigt trevlig. HÀrligt borstad och lite sience fiction med vridringen. Den fick dock passera dÄ blackbirden Àr steget vassare bland de stora chronomaterna IMO. Blev för lika, kaka pÄ kaka... Men saknar den. Har faktiskt t.o.m bjudit pÄ en efter att jag sÄlde min, men glömde bort sluttiden pÄ auktionen.
image.jpeg
Ingen slÄr en gammal 90-tals chronomat ÀndÄ..;-)
 

Bilagor

  • 13530589_557452117788640_1274759542_n.jpg
    13530589_557452117788640_1274759542_n.jpg
    94.4 KB · Visningar: 32
MÄste bara promota en klocka. Sveriges coolaste UFO hands down. Jag kÀnner inte sÀljaren och har inte trÀffat honom och har ingen aning om vem det Àr, men just denna klocka har jag faktiskt sett IRL. Den var inlÀmnad hos Erikson sÄ jag fick se den under ett besök dÀr eftersom de vet att jag lider av svÄr UFO-sjuka. Jag blev kallsvettig. @Af Sjodahl nÄgot för dig kanske? hehehe nu Àr jag sÄÄÄÄ elak igen. ;):D:p TyvÀrr kÀnner jag mig sjÀlv inte som man nog att bÀra upp denna gudomliga pjÀs med hedern i behÄll. Om sÄ vore fallet skulle denna kunna bli min OWG.
https://www.blocket.se/stockholm/Breitling_chronomat_helguld_utc_67542197.htm

Update. Jag kan ju inte sÀga 100% pÄ att det Àr den jag fick klÀmma pÄ. Men hur mÄnga kan det finnas i Sumpan? LÀtt att kolla upp dock.

Update 2. Jag skulle döpa denna till "vaktchefens chefs chefs chefs klocka". :)
 
Senast Àndrad:
MÄste bara promota en klocka. Sveriges coolaste UFO hands down. Jag kÀnner inte sÀljaren och har inte trÀffat honom och har ingen aning om vem det Àr, men just denna klocka har jag faktiskt sett IRL. Den var inlÀmnad hos Erikson sÄ jag fick se den under ett besök dÀr eftersom de vet att jag lider av svÄr UFO-sjuka. Jag blev kallsvettig. @Af Sjodahl nÄgot för dig kanske? hehehe nu Àr jag sÄÄÄÄ elak igen. ;):D:p TyvÀrr kÀnner jag mig sjÀlv inte som man nog att bÀra upp denna gudomliga pjÀs med hedern i behÄll. Om sÄ vore fallet skulle denna kunna bli min OWG.
https://www.blocket.se/stockholm/Breitling_chronomat_helguld_utc_67542197.htm

Update. Jag kan ju inte sÀga 100% pÄ att det Àr den jag fick klÀmma pÄ. Men hur mÄnga kan det finnas i Sumpan? LÀtt att kolla upp dock.

Update 2. Jag skulle döpa denna till "vaktchefens chefs chefs chefs klocka". :)
100 papp. o_O
 
MÄste bara promota en klocka. Sveriges coolaste UFO hands down. Jag kÀnner inte sÀljaren och har inte trÀffat honom och har ingen aning om vem det Àr, men just denna klocka har jag faktiskt sett IRL. Den var inlÀmnad hos Erikson sÄ jag fick se den under ett besök dÀr eftersom de vet att jag lider av svÄr UFO-sjuka. Jag blev kallsvettig. @Af Sjodahl nÄgot för dig kanske? hehehe nu Àr jag sÄÄÄÄ elak igen. ;):D:p TyvÀrr kÀnner jag mig sjÀlv inte som man nog att bÀra upp denna gudomliga pjÀs med hedern i behÄll. Om sÄ vore fallet skulle denna kunna bli min OWG.
https://www.blocket.se/stockholm/Breitling_chronomat_helguld_utc_67542197.htm

Update. Jag kan ju inte sÀga 100% pÄ att det Àr den jag fick klÀmma pÄ. Men hur mÄnga kan det finnas i Sumpan? LÀtt att kolla upp dock.

Update 2. Jag skulle döpa denna till "vaktchefens chefs chefs chefs klocka". :)

Hehehe...den var GRYMLINGS, och man skulle inte tacka nej den, vet inte om jag heller Àr rÀtt man att bÀra upp denna pjÀs, dock vet jag en som med lÀtthet skulle göra det. Denna Bratte vore nÄgot för dig @Omen :p:):D:cigar::cool:! GÄr nog att pruta nÄgon krona till vid snabb affÀr.

6809209687.jpg
6808717838.jpg


https://www.blocket.se/stockholm/Breitling_chronomat_helguld_utc_67542197.htm
 
Senast Àndrad:
Det Àr ett ok pris tycker jag. Guldpilot Àr snordyrt, och ska man ha guld-utc sÄ blir det Ànnu vÀrre. Kanske 10k prut kan gÄ, dÄ blir det Ànnu bÀttre. Jag Àr sugen mÄste jag sÀga... Men man har haft bÀttre börsdagar Àn idag.
Det fÄr du nog betala, bara klockan ligger pÄ nÀrmare 50 papp, med lÀnken till sÄ hamnar du nog dÀr omkring!!!
 
Hehehe...den var GRYMLINGS, och man skulle inte tacka nej den, vet inte om jag heller Àr rÀtt man att bÀra upp denna pjÀs, dock vet jag en som med lÀtthet skulle göra det. Denna Bratte vore nÄgot för dig @Omen :p:):D:cigar::cool:! GÄr nog att pruta nÄgon krona till vid snabb affÀr.

6809209687.jpg


https://www.blocket.se/stockholm/Breitling_chronomat_helguld_utc_67542197.htm
Otroligt
BÄde namn och pers syns pÄ intyget. Och det lÀgger han upp pÄ Blocket.
 
Senast Àndrad:
Servicepaketöppning i brattetrÄden...

IMG_1151.jpg

Äntligen kom den snyggaste hĂ„rdaste bratten tillbaka frĂ„n lĂ„ngt spa. Jag hoppades att den inte gĂ„tt och blivit metro efter ett sĂ„dant lĂ„ngt spa. Jag hade tur. Den Ă€r lika hĂ„rd som vanligt. Svartfisken. Jag hade nĂ€stan glömt den. KĂ€nns som att fĂ„ den för första gĂ„ngen igen.

IMG_1152.jpg

IMG_1156.jpg


Nu Äker denna sjukiloslÀnk av och pÄ med ett militaryband. :)
 
Var det nÄgon som knep Blackbirden pÄ NK pÄ 50% rea som @Oli tipsade om? Den bör ju ha kostat 30-35. Sjukt för en ny i butik.
 
Servicepaketöppning i brattetrÄden...

IMG_1151.jpg

Äntligen kom den snyggaste hĂ„rdaste bratten tillbaka frĂ„n lĂ„ngt spa. Jag hoppades att den inte gĂ„tt och blivit metro efter ett sĂ„dant lĂ„ngt spa. Jag hade tur. Den Ă€r lika hĂ„rd som vanligt. Svartfisken. Jag hade nĂ€stan glömt den. KĂ€nns som att fĂ„ den för första gĂ„ngen igen.

IMG_1152.jpg

IMG_1156.jpg


Nu Äker denna sjukiloslÀnk av och pÄ med ett militaryband. :)
EDIT: SvartfÄgeln menar jag sÄklart!!!!:rolleyes:
 
Servicepaketöppning i brattetrÄden...

IMG_1151.jpg

Äntligen kom den snyggaste hĂ„rdaste bratten tillbaka frĂ„n lĂ„ngt spa. Jag hoppades att den inte gĂ„tt och blivit metro efter ett sĂ„dant lĂ„ngt spa. Jag hade tur. Den Ă€r lika hĂ„rd som vanligt. Svartfisken. Jag hade nĂ€stan glömt den. KĂ€nns som att fĂ„ den för första gĂ„ngen igen.

IMG_1152.jpg

IMG_1156.jpg


Nu Äker denna sjukiloslÀnk av och pÄ med ett militaryband. :)

Tummen upp för big date!!:) Toksurfar sÄna dÄ och dÄ... Vc har vÀl nÄn med datumet vid 12 som ocksÄ hÄller mig sömnlös ibland men Breitlingen Àr nog fan hÄrdast! Ser fram emot mycket bilder hÀr i trÄden nu...;)
 
Tummen upp för big date!!:) Toksurfar sÄna dÄ och dÄ... Vc har vÀl nÄn med datumet vid 12 som ocksÄ hÄller mig sömnlös ibland men Breitlingen Àr nog fan hÄrdast! Ser fram emot mycket bilder hÀr i trÄden nu...;)
Den har aldrig sÄlts pÄ military vad jag vet. Men det finns ingen bratte som passar bÀttre pÄ tyget imo...
IMG_1157.jpg
IMG_1159.jpg
IMG_1161.jpg
 
Servicepaketöppning i brattetrÄden...

IMG_1151.jpg

Äntligen kom den snyggaste hĂ„rdaste bratten tillbaka frĂ„n lĂ„ngt spa. Jag hoppades att den inte gĂ„tt och blivit metro efter ett sĂ„dant lĂ„ngt spa. Jag hade tur. Den Ă€r lika hĂ„rd som vanligt. Svartfisken. Jag hade nĂ€stan glömt den. KĂ€nns som att fĂ„ den för första gĂ„ngen igen.

IMG_1152.jpg

IMG_1156.jpg


Nu Äker denna sjukiloslÀnk av och pÄ med ett militaryband. :)
Va nice den blev!
Ser ut som du valde borstning?!
LÀnken Àr sjuk!, behÄll den pÄ!
 
Tummen upp för big date!!:) Toksurfar sÄna dÄ och dÄ... Vc har vÀl nÄn med datumet vid 12 som ocksÄ hÄller mig sömnlös ibland men Breitlingen Àr nog fan hÄrdast! Ser fram emot mycket bilder hÀr i trÄden nu...;)
Ja lÀtt den mest maskulina bratten. Det var denna som fick mig att sÀlja min Flying Fish. Fisken hade liksom ingen chans mot fÄgeln. :)
 
Va nice den blev!
Ser ut som du valde borstning?!
LÀnken Àr sjuk!, behÄll den pÄ!
Fasade lÀnken Àr snygg, men hela allt tillsammans blir sÄ tungt. Jag Àlskar military pÄ borstade klockor. Ja, jag valde lÀttare borstning. Var tydlig med att inte förstöra form, utan enbart borsta bort hÄrrepor. Det blev grymt bra. PH pÄ Globen big up!
 
Och bÀst av allt: trots nÄgra bÀrs innanför vÀsten blev det inte en enda repa under bandhornen av bytet till bandet. Det Àr bra att ta nÄgra bÀrs innan sÄ man slipper vara sÄ nervös att repa repfria bandhorn. :pirate:
 
Tillbaka
Topp