• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SÄg en Avenger Blackbird idag, mÄste varit 48mm-versionen för den sÄg rÀtt biff ut. JÀkligt nice, svarta klockor Àr cool!
Det var den klockan som fick mig att börja titta pÄ blacksteel klockor och den Àr ju dessutom vÀldigt lik Seawolf Blacksteel till utseendet, speciellt min som har military strapen istÀllet för orginal Prodiver II.
 
NÄgon som har nÄgra synpunkter/omdömen om Breitling the Book?
Kanske nÄgon som har en till salu, eventuellt? Till ett rimligt pris.
 
NÄgon som har nÄgra synpunkter/omdömen om Breitling the Book?
Kanske nÄgon som har en till salu, eventuellt? Till ett rimligt pris.
Jag har den och jag vill behÄlla den. Men det Àr inte för att den Àr sÄ bra utan bara för att. Fick tag i en till halva priset, tyvÀrr blev den vattenskadad i kÀllaren efter en flytt... Men till fullpris Àr jag skeptiskt
 
Nyss hemkommen frÄn sommarstugan och testade att slÀnga pÄ ett nato pÄ Chronomaten. Funkar bra men lÀnken Àr helt klart bÀttre!
20160717_155630.jpg
 
NÄgon som har en Superocean 2 som kan berÀtta om du Àr nöjd? Har funderat lÀnge pÄ en sÄdan, men kanske ska satsa samma pengar pÄ en klocka med lite mer avancerat urverk Àn ett 2824-2, har dock Àgt en Certina pilot automat med samma verk fast dÄ sÄklart i en helt annan standard och den höll tiden helt godkÀnt ÀndÄ.
Mvh
 
DÄligt drag i trÄden, Àr alla pÄ semester?:cool:
Skön kvÀll men infravÀrme behövs. Team 60 plutonen pÄ och guld-lcd'n speglar halogenljuset bra.
image.jpeg
Nej dÄ. StrÀckkollar orange is the new black. SÄ trist sÄ den blir bra, som en modern KvinnofÀngelset. Men inget slÄr sÄklart Oz.

OcksÄ med logonörkt digitalflygare pÄ armen sÄklart...
image.jpeg
 
NÄgon som har en Superocean 2 som kan berÀtta om du Àr nöjd? Har funderat lÀnge pÄ en sÄdan, men kanske ska satsa samma pengar pÄ en klocka med lite mer avancerat urverk Àn ett 2824-2, har dock Àgt en Certina pilot automat med samma verk fast dÄ sÄklart i en helt annan standard och den höll tiden helt godkÀnt ÀndÄ.
Mvh
Inget fel pÄ 2824. Den Àr en volvo 240. Stabil och lÀtt att serva. B's Àr dessutom cosc. Ska du upp frÄn modifierade ETA's fÄr du gÄ pÄ B01, nyare Navi eller annan som kör in-house för en större penning.
 
Tillbaka
Topp