OcksÄ Hadley Roma ju!HÀr kommer en bild pÄ min Aerospace pÄ grönt canvas. Tycker det Àr en trevlig match mot titanet, den vida tavlan och den missfÀrgade innerringen som av ngn anledning blivit rosa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
OcksÄ Hadley Roma ju!HÀr kommer en bild pÄ min Aerospace pÄ grönt canvas. Tycker det Àr en trevlig match mot titanet, den vida tavlan och den missfÀrgade innerringen som av ngn anledning blivit rosa.
Jaha !!! SÄ dom funkar med det spÀnnet dÀr bandet Äker in pÄ insidan ?!Du gör ju som du vill sÄklart men dessa funkar Àven med vikspÀnnet. KÀnns lite onödigt att kötta ut 2 papp pÄ velcro helt i onödan kan jag tycka, Àven om jag sjÀlv gjort liknande.
Finns det olika vikspÀnnen?Jaha !!! SÄ dom funkar med det spÀnnet dÀr bandet Äker in pÄ insidan ?!
Finns det olika vikspÀnnen?
Till mitt som tillhör Aerospace Evo funkar det.
OK, har du barnhandleder sÄ tar jag inget ansvar för om det funkar eller inte.Haha men det Àr samma som jag har !!
Ska ta Ä bestÀlla ett sÄnt Ä se hur det blir ..
Har dock rÀtt taniga handleder sÄ blir rÀtt bökigt med detta viktspÀnnet redan som.det Àr fast rÀtt gött att kunna Àndra lite hur man vill och inte behöva tÀnka pÄ hÄlen !!!
Brukar faktiskt kalla det för kvinnohandleder hahaOK, har du barnhandleder sÄ tar jag inget ansvar för om det funkar eller inte.
HÀr kommer ett nÄgra, watchband center har jag handlat frÄn tidigare, de Àr bra, mycket att vÀlja pÄVad fÄr man ge för en Navitimer Rubber Strap ink spÀnnet?
Har nÄn tips pÄ var man kan köpa liknande modeller (ej frÄn breitling)?
Om nÄgon Àr sugen sÄ sÄg jag denna lÀckerbiten nyss !!!
http://forums.watchnet.com/index.php?t=tree&goto=790356&rid=0
Skulle sÀga att 10' Àr rimligt för den med box och papper. Kör hÄrt och vÀlkommen hit!Har precis hittat hit och detta blir min första post
Jag Àr grymt sugen pÄ en Aerospace och har sökt pÄ forumet för att hitta tips/bra att tÀnka pÄ vid köp just av en Aerospace, men inte riktigt hittat det. Beror sÀkert pÄ den ofantliga mÀngd information som finns hÀr.
Hittade denna pÄ Tradera;
http://www.tradera.com/item/190110/261050229/breitling-aerospace-titan-ref-65362-full-set-
Kan det vara nÄgot? Vad ligger en sÄdan rent prismÀssigt?
Min budget Ă€r inte över 10k i dagslĂ€get. Ăr det kanske smartare att vĂ€nta lite tills budgeten Ă€r högre?
Tacksam för synpunkter och er visdom
Den Àr ju 11 Är gammal sÄ tror inte mÄnga skulle reagera pÄ att certet Àr borta. Det gÄr inte fÄ nytt cert. Har du servicekvitto sÄ funkar det bra som alternativ. En 11 Är gammal oservad Bentley-Bratte Àr nog inte jÀttelÀtt att sÀlja oavsett om du har cert eller inte.Vad kommer ett sÄnt intyg att kosta och Àr det nÄn som har nÄgon rekommendation om vem man skall anvÀnda sig av?
halvsnygg, fula bezeln, ingen lÀnk, inget vidare pris. Tack men nej tackOm nÄgon Àr sugen sÄ sÄg jag denna lÀckerbiten nyss !!!
http://forums.watchnet.com/index.php?t=tree&goto=790356&rid=0
Grym BULLS. Var den helt ny NOS eller?Besöker enda(?) Breitling Outlet i USA (NY). Riktigt gott surr med snubben som jobbade dÀr som hade norska far/morförÀldrar. FÄr se om han reggat sig pÄ KS nu...
Detta Àr sen jag vill ha!
Dock ej sÀker pÄ om jag vill ha med denna tavla eller svarta.
Sedan har vi denna burgundy tavla
Riktigt lÀcker tavla men ett minus att klockan ej har bezel i guld.
FöregÄngaren
Ăven med röd tavla
Sen en Bulls tavla
Outleten hade Àven en Movado butik som jag dock ej hann besöka
Ja lite hÀftig var den alltGrym BULLS. Var den helt ny NOS eller?
Första bildenBesöker enda(?) Breitling Outlet i USA (NY). Riktigt gott surr med snubben som jobbade dÀr som hade norska far/morförÀldrar. FÄr se om han reggat sig pÄ KS nu...
Detta Àr sen jag vill ha!
Dock ej sÀker pÄ om jag vill ha med denna tavla eller svarta.
Sedan har vi denna burgundy tavla
Riktigt lÀcker tavla men ett minus att klockan ej har bezel i guld.
FöregÄngaren
Ăven med röd tavla
Sen en Bulls tavla
Outleten hade Àven en Movado butik som jag dock ej hann besöka
Eeeey förlÄt mig dÄÄÄ hahahalvsnygg, fula bezeln, ingen lÀnk, inget vidare pris. Tack men nej tack
Jag vet inte om det gÄr hehe. SkÀmt Äsido, faktiskt Àr bra pris/snygghet och allt det dÀr en egen preferens. Jag tycker t ex att alla Hublot Àr grÀsliga och sanslöst överprisade medan mÄnga andra tycker att de Àr det bÀsta som finns.Eeeey förlÄt mig dÄÄÄ haha
Hitta en Issued Night Mission-tavla Ät mig nÀr du ÀndÄ Àr igÄng.Lite snabbt betyg efter ett par dagar pÄ armen. Sex getingar. Brolin-klass!
Sitter perfekt. Skitsnygg. LÀtt som en sparvfjÀder. Cool tavla. VÀldigt inkognito. Grymt skick, jÀttebra borstad, man skulle kunna lura mig att lÀnken vore fabriksborstad (och jag Àr kinkig). Enda minuset Àr att bezelkanterna inte Àr perfekt bevarade, lite rundade pÄ vissa stÀllen av renovering, men men. Jag kan leva med det utan problem.
Nu börjar jakten pÄ den ultimata tavlan.