• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

En av de allra bÀsta tavlorna finns helt ny pÄ C24. Men priset? 32 loppor. Kom igen, inte ok. Det betalar inte ens jag för en gÄs och ett plan.
4163998d_xxl.jpg
 
Var nÄgon mÄnad sedan jag postade hÀr men nu finns det pÄ nytt en Breitling i samlingen. VÀl anvÀnd A13352 med bra stretch i lÀnken precis som det ska vara :)
Skulle dock behöva ytterligare 1 lÀnkbit för att den inte ska sitta allt för tight nu pÄ sommaren sÄ Àr det nÄgon som har en över fÄr ni gÀrna hojta till!
20160714_213634.jpg
 
Var nÄgon mÄnad sedan jag postade hÀr men nu finns det pÄ nytt en Breitling i samlingen. VÀl anvÀnd A13352 med bra stretch i lÀnken precis som det ska vara :)
Skulle dock behöva ytterligare 1 lÀnkbit för att den inte ska sitta allt för tight nu pÄ sommaren sÄ Àr det nÄgon som har en över fÄr ni gÀrna hojta till!
20160714_213634.jpg
Schysst ufo dÀr! :)
 

Tack!
Gillar den mer och mer nu nÀr köpÄngesten börjar slÀppa hehe, kan dock tycka att den kÀnns lite hög men man vÀnjer sig sÀkert.
Har provmonterat ett enkelt gummi idag för att ev. köpa ett Pro diver II senare, Military strapen gillar jag sÄ lÀnge den inte blir blöt...
SÀljaren har varit riktigt bra och en recension om denne kommer senare i chrono24 trÄden.
WP_20160715_21_29_09_Pro.jpg
 
Denna Aerospace har gÀckat mig lÀnge...
Tror jag sÄg tavlan första gÄngen pÄ en till salu pÄ ttt. Nu ser jag den igen pÄ blocket (eller en liknande).
Kolla indexen, dom Àr "ihÄliga", och siffrorna ser ut som vitguldssiffrorna, fast mÄlade, har aldrig sett det förut.
Det enda jag hittar pÄ nÀtet Àr en annan kille som stÀller samma frÄga pÄ breitlingsource.com, utan att fÄ svar.

Bilden frÄn blocket:
image.jpeg



Bilden frÄn breitlingsource (http://breitlingsource.com/phpBB2/viewtopic.php?f=1&t=44409&start=15):
image.jpeg
 
Denna Aerospace har gÀckat mig lÀnge...
Tror jag sÄg tavlan första gÄngen pÄ en till salu pÄ ttt. Nu ser jag den igen pÄ blocket (eller en liknande).
Kolla indexen, dom Àr "ihÄliga", och siffrorna ser ut som vitguldssiffrorna, fast mÄlade, har aldrig sett det förut.
Det enda jag hittar pÄ nÀtet Àr en annan kille som stÀller samma frÄga pÄ breitlingsource.com, utan att fÄ svar.

Bilden frÄn blocket:
image.jpeg



Bilden frÄn breitlingsource (http://breitlingsource.com/phpBB2/viewtopic.php?f=1&t=44409&start=15):
image.jpeg
"Utbytesklocka" man fÄr köpa "billigt" av Breitling nÀr de inte kan reparera vissa gamla digitalare. Oli hade en nyss. Personligen tycker jag den inte Àr sÄ snygg.
 
Jaha, dÀr ser man. Undrar om dom gör en lite enklare tavla för att det skall bli billigare ?
Tycker den Àr ganska charmig, har alltid stört mig lite pÄ vitguldsblÀnket.
Skönt att fÄ svar iaf, tog ca fem minuter :)
Kan Àntligen somna lugnt...
 
Jaha, dÀr ser man. Undrar om dom gör en lite enklare tavla för att det skall bli billigare ?
Tycker den Àr ganska charmig, har alltid stört mig lite pÄ vitguldsblÀnket.
Skönt att fÄ svar iaf, tog ca fem minuter :)
Kan Àntligen somna lugnt...
Priset som försöker tas ut pÄ blocket Àr inte lika charmigt dock. Bra mycket dyrare Àn priset man fÄtt den för frÄn Breitling.:wideyed::stop:
 
Tack!
Gillar den mer och mer nu nÀr köpÄngesten börjar slÀppa hehe, kan dock tycka att den kÀnns lite hög men man vÀnjer sig sÀkert.
Har provmonterat ett enkelt gummi idag för att ev. köpa ett Pro diver II senare, Military strapen gillar jag sÄ lÀnge den inte blir blöt...
SÀljaren har varit riktigt bra och en recension om denne kommer senare i chrono24 trÄden.
WP_20160715_21_29_09_Pro.jpg
Riktigt fet. Det var den du pratade om tidigare va? HÀrligt lagom sliten. Jag gillar nÀr man ser lite stÄlfÀrg pÄ riders, det ger en hÀrligt anvÀnd tool-look. Grattis!
 
Riktigt fet. Det var den du pratade om tidigare va? HÀrligt lagom sliten. Jag gillar nÀr man ser lite stÄlfÀrg pÄ riders, det ger en hÀrligt anvÀnd tool-look. Grattis!

Tack!

Ja det var denna jag pratade om tidigare.
Gissar att den kommer att bli Àn mer sliten i min Àgo dÄ jag mest troligt kommer att anvÀnda den en hel del.
 
Senast Àndrad:
Var nÄgon mÄnad sedan jag postade hÀr men nu finns det pÄ nytt en Breitling i samlingen. VÀl anvÀnd A13352 med bra stretch i lÀnken precis som det ska vara :)
Skulle dock behöva ytterligare 1 lÀnkbit för att den inte ska sitta allt för tight nu pÄ sommaren sÄ Àr det nÄgon som har en över fÄr ni gÀrna hojta till!
20160714_213634.jpg

Vore som sagt var inte fel med en extra lÀnkbit, leta nu i era gömmor :)
20160716_160710.jpg
 
Verkar sitta bra, vad ska du med ett bilhandlarhÀng till?:p
Jag brukar ha mina klockor vÀldigt tight men denna Àr pÄ grÀnsen till för mycket. Vill att det ska vara möjligt att enkelt föra klockan över knölen pÄ handleden men det funkar tyvÀrr inte. NÄgon som vet var jag lÀttast hittar en lÀnkbit? Har antagit att det kostar skjortan hos AD men det kanske inte Àr sÄ blodigt?
 
Jag brukar ha mina klockor vÀldigt tight men denna Àr pÄ grÀnsen till för mycket. Vill att det ska vara möjligt att enkelt föra klockan över knölen pÄ handleden men det funkar tyvÀrr inte. NÄgon som vet var jag lÀttast hittar en lÀnkbit? Har antagit att det kostar skjortan hos AD men det kanske inte Àr sÄ blodigt?
De stÀllen jag kommer pÄ Àr ju:
Ebay
Initialenmen, en HollÀndsk firma som sÀljer diverse lyxklockrelaterade varor, googla dem, de finns pÄ ebay
C24, borde kunna hittas, filtrera pÄ Breitling och tillbehör
 
Tillbaka
Topp