• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

PÄ brattes hemsida sÄ gÄr den med lÀnk pÄ 41ŽCirka medans 31Ždrygt med Pro II. Kostar lÀnken mer Àn 10 k separat sÄ Àr det ju totalt efterblivet. Kan personligen tycka Pro III blir lite vÀl mycket bilhandlare och kÀnner ingen anledningen att ha namnet skrivet över hela armbandet. ( Tolka mig inte som dryg utan nybörjare som Àr undrande :) )
Kan tycka det Àr snyggare med texten pÄ bandet. Det Àr ÀndÄ lite Breitling över det.

Lovade bilder till @Karlsson pÄ en mycket bra borstad lÀnk (av KM Globen, PH tror jag). TyvÀrr inga detaljerade före-bilder, men den var rejÀlt anvÀnd.
DSCN9771.jpg
DSCN9776.jpg
DSCN9778.jpg
DSCN9773.jpg

Kan tycka det Àr snyggare med texten pÄ bandet. Det Àr ÀndÄ lite Breitling över det.
Okej, det prispÄslaget kÀnns ju lite ovÀrt! FÄr vÀl kolla med butiken vad totalpris blir med lÀnk plus Nato och PRO II/III

Nog fan skriker det Bratte om PRO III. Kanske lite mycket dock, osÀker!

Okej, det prispÄslaget kÀnns ju lite ovÀrt! FÄr vÀl kolla med butiken vad totalpris blir med lÀnk plus Nato och PRO II/III

Nog fan skriker det Bratte om PRO III. Kanske lite mycket dock, osÀker!
Nato kan du köpa i vilken butik som helst, Breitling har inga egna natoband sÄ vitt jag vet.

Nato kan du köpa i vilken butik som helst, Breitling har inga egna natoband sÄ vitt jag vet.
Det Àr sant. Blandade ihop termen för deras militÀrband. Har bÄde svenska, engelska, portugisiska och tyska i huvudet. Blir lÀtt snurrigt dÄ :)
Vad för spĂ€nne har du ? Är det sĂ„ tydligt med texten som det ser ut ifrĂ„n bilder, i verkligheten?

Det Àr sant. Blandade ihop termen för deras militÀrband. Har bÄde svenska, engelska, portugisiska och tyska i huvudet. Blir lÀtt snurrigt dÄ :)

Vad för spĂ€nne har du ? Är det sĂ„ tydligt med texten som det ser ut ifrĂ„n bilder, i verkligheten?
Inte pÄ hÄll, svart text pÄ svart band. Bara pÄ nÀra hÄll eller om det Àr smutsigt typ.

Det Àr viklÄset för gummi. Texten syns inte sÄdÀr tydligt tycker jag.
DSC_1535-01.jpeg

Breitlingfantaster hör upp, funderar pÄ att köpa en b01:a och skulle vilja stÀlla lite frÄgor :)

* Vad Àr ett rimligt pris att ge för ett nÄgra Är gammalt exemplar, lÄt sÀga 2012-2013?

* Är det vĂ€rt att köpa en pĂ„ lĂ€nk eller utan? Kostar lĂ€nkarna huggorm? Ă€r det lĂ€tt att fĂ„ tag i en beggad lĂ€nk i efterhand?

* Hur bÀrs 41an jÀmfört med 44an? Stor skillnad?

Breitlingfantaster hör upp, funderar pÄ att köpa en b01:a och skulle vilja stÀlla lite frÄgor :)

* Vad Àr ett rimligt pris att ge för ett nÄgra Är gammalt exemplar, lÄt sÀga 2012-2013?

* Är det vĂ€rt att köpa en pĂ„ lĂ€nk eller utan? Kostar lĂ€nkarna huggorm? Ă€r det lĂ€tt att fĂ„ tag i en beggad lĂ€nk i efterhand?

Allt mellan 29000-40000 beroende pÄ skick, fullsett, mm. Tycker den Àr ursnygg med gummi, har sjÀlv 44 och inga grova handleder, funkar perfekt.

LĂ€nk kostar huggorm...
44:an Àr en rejÀl pjÀs, 41:an nÀtt och fin.
Prova bÄda innan köp Àr mitt tips!

Allt mellan 29000-40000 beroende pÄ skick, fullsett, mm. Tycker den Àr ursnygg med gummi, har sjÀlv 44 och inga grova handleder, funkar perfekt.

LĂ€nk kostar huggorm...
44:an Àr en rejÀl pjÀs, 41:an nÀtt och fin.
Prova bÄda innan köp Àr mitt tips!

Tack för snabba svar, kan vÀl direkt sÀga att jag har svÄrt att pröva klockorna dÄ jag bor uppe i norrbotten och har rÀtt lÄngt till nÀrmaste ad tyvÀrr :(. Antar att det Àr ett bÀttre köp att knipa en med lÀnk dÄ?. Priset kÀnns ju inte heller orimligt, borde kunna fÄ ett fint ex för ca 35-37?.

FÄr fortsÀtta researcha wristshots pÄ olika handleder och komma till en slutsats, har rÀtt platta handleder sÄ kommer undan med det mesta men 41:an sitter nog bÀttre pÄ mig Àn 44:an. :):breitling:

Var och tafsade lite pÄ Aeropilton idag hos en AD i staden. KÀndes otroligt bra och de 43 MM kÀndes inte som nÄgra konstigheter pÄ handleden.

Klockan var med lÀnken som faktiskt var riktigt snygg i verkligheten, fÄr nÀstan backa frÄn mitt uttalande innan.

Priset ? Drygt 4,1K euro med 2 Ă„rs garanti.

Men nu ? Krök!

MÄ vara ett longshot men lika bra att kasta ut alla krokar man kan! Men om det Àr det nÄgon som vill bli av med sin chronomat evo eller chronomat b01 sÄ Àr jag vÀldigt intresserad! ;):)

Tillbaka
Topp