Den Àr lite lös bara. Ytterst lÀtt att man vrider till den nÀr man vrider pÄ kronan. NÄgot tips?Vad Àr problemet med vridringen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr lite lös bara. Ytterst lÀtt att man vrider till den nÀr man vrider pÄ kronan. NÄgot tips?Vad Àr problemet med vridringen?
Den Àr lite lös bara. Ytterst lÀtt att man vrider till den nÀr man vrider pÄ kronan. NÄgot tips?
Bra val, körde min Aero jag med pÄ senaste Islandsbesöket, funkade utan anmÀrkning, men klart man Àr lite orolig, mycket vulkaner, gejsrar och andra lÀskigheter dÀr.Tar nog med mig denna till Island nÀsta vecka..
Kents i Sundsvall ville inte fixa det sjÀlv utan skicka ivÀg den till TP. Det orkade jag inte med riktigt.
RÀtt bra resa ÀndÄ! Den Àldre modellen hÄller sin cooooolhet och den nya Àr en riktigt skön pjÀs den med. Ett tydligt arv men ÀndÄ bra med förÀndringar.Old school New Chronomat vs New School New Chronomat.
TyvÀrr Àr den nedre inte min.
Jag lÀr ju inte va ensam hÀr om att sitta och uppdatera annons-sidor av alla dess slag Àntligen dök de upp en grym möjlighet men jag va en timme för sen..
Va de nÄgon hÀr som lyckades landa Ärets deal??
à rets deal kan lÀtt bli blÄsning, Àr det för bra för att vara sant sÄ Àr det ofta det... 4500 jo den lÀr ha papper och allt, om den ens kommerJag lÀr ju inte va ensam hÀr om att sitta och uppdatera annons-sidor av alla dess slag Àntligen dök de upp en grym möjlighet men jag va en timme för sen..
Va de nÄgon hÀr som lyckades landa Ärets deal??
à rets deal kan lÀtt bli blÄsning, Àr det för bra för att vara sant sÄ Àr det ofta det... 4500 jo den lÀr ha papper och allt, om den ens kommer
Provade ett par Breitling hos Klockmaster Globen innan matchen igÄr. Den blÄa Àr bara "mmmmmmmm"...
Jag bad om f2f affÀr och pratade med honom i telefon. Han förstod att jag ringde om klockan och talade vÀnligt om att den blev sÄld ganska omgÄende.. Kan vara sÄ att jag bara Àr naiv men fick bra kÀnsla för den
(slÀnger in en bild bara för att..)
NÀr fÄr du hem den?Helt snöat in pÄ fotbolls-bratten nu. Ref 3431. Att kunna ploppa ut den Àr dessutom stentufft. Inte lika kul dock nÀr man kommer hem och upptÀcker att man bör pÄ ett armband med en tom boett..
http://www.vintage-breitling.com/?product=breitling-ref-34-31referee-nos-new-old-stock-v188
NÀdu har inte köpt den. Om nÄgon dyker pÄ auktion för ok pris sÄ kanske man inte inte kan motstÄ.NÀr fÄr du hem den?
SvÄrt att sÀga nÀr inte priset framgÄrHej ! Relativt ny pÄ forumet och Àger bara en seiko ! , nu till Saken ville inte start en ny trÄd men Àr sugen pÄ en breitling (begagnad) och vill ha era tips pÄ om den Àr vÀrd priset ? Den har legat inne sen i juni nÀmligen och undrar varför . Den Àr nyservad pÄ pk huset Box och cert följer med.SÄ vad tycker ni ? Jag Àr sugen men vÄgar man ta steget ? //
Givetvis glömde det ! , 22 tkr . TackarSvÄrt att sÀga nÀr inte priset framgÄr
VĂ€lkommen hit btw
SjÀlv har jag inget svar öht, tyvÀrrGivetvis glömde det ! , 22 tkr . Tackar
Jag har alltid gillat den men det Ă€r nĂ„got som stör? Ăr det bezeln som Ă€r vĂ€ldigt trĂ„kig?Provade ett par Breitling hos Klockmaster Globen innan matchen igĂ„r. Den blĂ„a Ă€r bara "mmmmmmmm"...
Vad som Ă€r bra pris Ă€r relativt. Ăr det B13050.1? Ăr det precis en sĂ„dan man vill ha? Bilden Ă€r ju miniatyr sĂ„ man kan inte ens utlĂ€sa det ytliga skicket, om den har nedpolerad bezel etc. Yttre skick Ă€r en stor faktor för begpriset tycker jag. Det inre skicket kan man alltid fixa, ett sönderpolerat yttre med knasiga former desto svĂ„rare.Hej ! Relativt ny pĂ„ forumet och Ă€ger bara en seiko ! , nu till Saken ville inte start en ny trĂ„d men Ă€r sugen pĂ„ en breitling (begagnad) och vill ha era tips pĂ„ om den Ă€r vĂ€rd priset ? Den har legat inne sen i juni nĂ€mligen och undrar varför . Den Ă€r nyservad pĂ„ pk huset Box och cert följer med.SĂ„ vad tycker ni ? Jag Ă€r sugen men vĂ„gar man ta steget ? // priset dĂ„ 22 tkr.
Har du kontaktat sÀljaren? Han Àr förmodligen den som kan svara pÄ varför den, som det verkar inte blivit sÄld. Kanske slarvig sÀljare som inte raderat annonsen. Annars sÄ verkar det vÀl vara ett relativt humant pris, den Àr ju nyservad dessutom (enl annons Ätminstonde) svÄrt at sÀga vad som Àr ett bra pris, jÀmför mot detta forum, C24, blocket, i slutÀnden handlar det ÀndÄ vad man Àr beredd att ge för en klocka man innerligt önskar.Hej ! Relativt ny pÄ forumet och Àger bara en seiko ! , nu till Saken ville inte start en ny trÄd men Àr sugen pÄ en breitling (begagnad) och vill ha era tips pÄ om den Àr vÀrd priset ? Den har legat inne sen i juni nÀmligen och undrar varför . Den Àr nyservad pÄ pk huset Box och cert följer med.SÄ vad tycker ni ? Jag Àr sugen men vÄgar man ta steget ? // priset dÄ 22 tkr.
Karlsborg?Breitling och DC3, kan det bli bÀttre?
Skulle sÀga att du betalade för mkt. SÄlde en förra Äret frÄn 2012 eller 2014 som kom pÄ nypolerad lÀnk och som precis hade genomgÄtt batteribyte samt packningsbyte och trycktest för 12000kr som referens...Skulle vilja ha lite Äsikter om mitt Breitling-köp av er som vet mer.
Ganska impulsivt slog jag till pÄ en Aerospace Avantage frÄn en C24-handlare.
Den Àr frÄn -08 enligt annonsen, pÄ orginalgummi och kommer utan box och cert. Jag har betalat 13000 för den men Àr osÀker pÄ om priset Àr bra eller dÄligt.
Vad sÀger expertpanelen?