• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

SmÄsiffror i all Àra! Men det Àr synd nÀr dom kapas.
Ta bort hade varit ett bÀttre alternativ, möjligen flytta dom, men att bara nypa av dom ser slarvigt ut kan jag tycka
Smaken Àr som baken, delad i tu. :D

DÄ antar jag att inte en av mina favoriter faller i smaken. DÀr har vi verkligen kapade smÄsiffror. (TyvÀrr stulen bild, har aldrig haft nÄgon). A20348:
image.jpeg

SvÄrt att fÄnga pÄ bild. Jag Àr lite kluven faktiskt, vet inte om jag föredragit en helborstad boett eller en blankare lÀnk. Det kÀnns liiite avigt som det Àr nu, Àven om det funkar. Rakt och redigt svar, eller hur? :D
VĂ€ldigt redigt och rakt svar. Åtminstone rakare Ă€n nĂ„gon i regeringen nĂ„gonsin lyckats klĂ€mma fram. :D

@kirex , om man blÀddrar bakÄt sÄ kan man dra slutsatsen att du har ett bra gÀng. Det vore kul stt se vad du har. Sugen pÄ att lÀgga upp en samlingsbild eller dylikt? :)

Jo, det var tanken. Evon Àr riktigt fin men jag har redan en Skydiver som jag tycker Àr betydligt bÀttre. VÀl pÄ plats och provandes sÄ var det Colten som jag gillade bÀst. Testade Superocean, Avenger etc men de kÀndes inte heller helrÀtt. SÄ det bidde Colten, inte sÄ fancy pancy. Men vÀldigt nice!
Tycker colt Àr grymt underskattad,bÄde som ny och beggad, ta 73380 som exempel,i mitt tycke en av breitings finaste,
Grattis till klockan!

Det Àr med stor ödmjukhet jag kliver in i denna tjusiga herrklubb. En frÄga dock, vilket Àr minsta storlek pÄ flygplan jag behöver köpa för att vara trovÀrdig? :)
TrovÀrdig, aermacchi mb-339 gör dig det. Standardplanet i de flesta trÄdmedlemmars privathangar:
image.jpeg

Perfekt storlek att ta bÄde till smÄshopping pÄ ullared eller till helglyan pÄ mallorca. :D

Avnjuter en fantastisk middag med hÀmnaren
och höga kusten i bakgrunden :)

image.jpeg

Ps. Frun tyckte att jag borde nÀmna att hon ocksÄ Àr med för hon tror jag skulle upplevas konstig som var pÄ middagsdate med klockan.
FörstÄr inte vad hon menar... ;)

Glöm inte ta med selfiepinnen. :D

Edit: Det blev nÀstan jobbigt för Chuck nÀr han köpte Bratte:

Tillbaka
Topp