skallagrimson
Silver
Skulle sÀga att du betalade för mkt. SÄlde en förra Äret frÄn 2012 eller 2014 som kom pÄ nypolerad lÀnk och som precis hade genomgÄtt batteribyte samt packningsbyte och trycktest för 12000kr som referens...
AJ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle sÀga att du betalade för mkt. SÄlde en förra Äret frÄn 2012 eller 2014 som kom pÄ nypolerad lÀnk och som precis hade genomgÄtt batteribyte samt packningsbyte och trycktest för 12000kr som referens...
Fina bilder, snygg Bratte!Nej, MalmslÀtt. HÀr kommer en bild till.
HÀr finns lite info om mÄnga roliga vintage Breitling (dock inte enbart Navitimer).Om jag Àr intresserad av en trevlig vintage Navitimer, vilka referenser rekommenderas att titta pÄ dÄ?
Tack! Ska ta mig en titt efter jobbet idagHÀr finns lite info om mÄnga roliga vintage Breitling (dock inte enbart Navitimer).
http://www.fratellowatches.com/vintage-breitling-the-expert-interviews/
TÀnkte nÀstan... Men har för lite kunskap för att hugga sÄdÀr direkt.Hoppas nÄgon i trÄden knep detta megafynd. https://klocksnack.se/threads/breitling-chronomat-evolution.57974/
Jag missade. En krona Àr svinbilligt. Det fixar PH pÄ Globen pÄ ett kick. Jag bytte just en kronan pÄ min AOPA F500...
Synd. Svinbilligt Àr iof relativt. Men sÄ lÀnge det bara var kronan för att göra den körklar sÄ Àr det ett riktigt fynd. Visserligen tio Är gammal, kanske utan service sÄ det behövs sÀkert en service inom kort, dÄ blir totalen mer normal för en i bra skick. SÄ inga tÄrar. Men....skulle inte tveka en nanosekund pÄ en smÄtrasig fullset Evo för 12-ish.TÀnkte nÀstan... Men har för lite kunskap för att hugga sÄdÀr direkt.
Men varför inte en Chronoliner, @demondave suktar efter en, men tyvÀrr hade inte Svante nÄgon inne i torsdags. Dessutom inget inhouseverk.Letat ett tag efter en Breitling med GMT och valet verkar stÄ mellan Navitimer och Avenger GMT. NÄgon som har Avenger Gmt som kan ge lite input pÄ hur stor den kÀnns?
Men varför inte en Chronoliner, @demondave suktar efter en, men tyvÀrr hade inte Svante nÄgon inne i torsdags. Dessutom inget inhouseverk.
Kronon Àr hÀrlig. Superocean, not so much...
Provade nÄgra kvartsare hos MÄrtenssons. Go tavla pÄ kronografen.
En automatare med trÄdkontroversiell vridring slank ocksÄ pÄ.
Ska prova en omgÄende, den Àr riktigt snyggKlÀmde pÄ en hos Franks igÄr igen. Chronolinern Àr ruggigt bra, keramiska ringen Àr knivskarp och den bÀrs mindre Àn 46mm. Brattestor, men klockren pÄ min handled. En sÄn pÄ military strap eller nya militarygummit med viklÄs.
Viss (lÀs rejÀl) skillnad mellan AD-pris i Sverige och C24-pris, men rÀknar med att man kan komma nÀra vid seriöst intresse.
[QUOTE="demondave, post: 1495342, member: 1099"KlÀmde pÄ en hos Franks igÄr igen. Chronolinern Àr ruggigt bra, keramiska ringen Àr knivskarp och den bÀrs mindre Àn 46mm. Brattestor, men klockren pÄ min handled. En sÄn pÄ military strap eller nya militarygummit med viklÄs.
Viss (lÀs rejÀl) skillnad mellan AD-pris i Sverige och C24-pris, men rÀknar med att man kan komma nÀra vid seriöst intresse.
Superocean Special Àr sÄ grym. I min bok bÀsta Superocean sedan den riktiga stÄlfisken. Skulle bytt fula ocean racer mot ett military..
SlÀnger in repris pÄ nÄgra bilder som redan finns i trÄden.
Ăntligen! Nu fĂ„r jag hĂ€rja i den hĂ€r trĂ„den som en av er!
Och tack till RD och @ERIKSON URHANDEL för toppservice i vanlig ordning! Den hÀr Àr helgrym!
Och som vi har vÀntat!!!
Men var det inte en Aerospace du skulle ha?
Det blev dyrt att göra sista Podden efter BreitlingsnacketĂntligen! Nu fĂ„r jag hĂ€rja i den hĂ€r trĂ„den som en av er!
Och tack till RD och @ERIKSON URHANDEL för toppservice i vanlig ordning! Den hÀr Àr helgrym!
Ăntligen! Nu fĂ„r jag hĂ€rja i den hĂ€r trĂ„den som en av er!
SjÀlv tycker man smÄsiffrorna Àr en del av brattesjÀlen.Den dÀr svarta superocean ser bÄde brutal och grym ut, vridringen likasÄ, gillar den verkligen
Men.. Jag kan inte riktigt komma över siffrorna 15, 18 och 21 pÄ tavlan.. Ser sÄ trÄkigt och fel ut
Snygg, det verkar som Breitling har fÄtt ett uppsving generellt 2016 pÄ KS...
Grattis till en vĂ€ldigt grym allround:are pĂ„ trevlig lĂ€nk! Fler bilder pĂ„ borstad lĂ€nk till polerad mellanboett tack! Hur funkar det i verkligheten?Ăntligen! Nu fĂ„r jag hĂ€rja i den hĂ€r trĂ„den som en av er!
Colt chrono e fin , speciellt i den nya blÄa
Grattis till en vÀldigt grym allround:are pÄ trevlig lÀnk! Fler bilder pÄ borstad lÀnk till polerad mellanboett tack! Hur funkar det i verkligheten?
SjÀlv tycker man smÄsiffrorna Àr en del av brattesjÀlen.