• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nej, MalmslÀtt. HÀr kommer en bild till.
image.jpeg
Fina bilder, snygg Bratte!

Om jag Àr intresserad av en trevlig vintage Navitimer, vilka referenser rekommenderas att titta pÄ dÄ?

TÀnkte nÀstan... Men har för lite kunskap för att hugga sÄdÀr direkt.
Synd. Svinbilligt Àr iof relativt. Men sÄ lÀnge det bara var kronan för att göra den körklar sÄ Àr det ett riktigt fynd. Visserligen tio Är gammal, kanske utan service sÄ det behövs sÀkert en service inom kort, dÄ blir totalen mer normal för en i bra skick. SÄ inga tÄrar. Men....skulle inte tveka en nanosekund pÄ en smÄtrasig fullset Evo för 12-ish.

Letat ett tag efter en Breitling med GMT och valet verkar stÄ mellan Navitimer och Avenger GMT. NÄgon som har Avenger Gmt som kan ge lite input pÄ hur stor den kÀnns?

Men varför inte en Chronoliner, @demondave suktar efter en, men tyvÀrr hade inte Svante nÄgon inne i torsdags. Dessutom inget inhouseverk.

KlÀmde pÄ en hos Franks igÄr igen. Chronolinern Àr ruggigt bra, keramiska ringen Àr knivskarp och den bÀrs mindre Àn 46mm. Brattestor, men klockren pÄ min handled. En sÄn pÄ military strap eller nya militarygummit med viklÄs.

Viss (lÀs rejÀl) skillnad mellan AD-pris i Sverige och C24-pris, men rÀknar med att man kan komma nÀra vid seriöst intresse.

[QUOTE="demondave, post: 1495342, member: 1099"KlÀmde pÄ en hos Franks igÄr igen. Chronolinern Àr ruggigt bra, keramiska ringen Àr knivskarp och den bÀrs mindre Àn 46mm. Brattestor, men klockren pÄ min handled. En sÄn pÄ military strap eller nya militarygummit med viklÄs.

Viss (lÀs rejÀl) skillnad mellan AD-pris i Sverige och C24-pris, men rÀknar med att man kan komma nÀra vid seriöst intresse.[/QUOTE]

SlÀnger in repris pÄ nÄgra bilder som redan finns i trÄden.

image.jpg

image.jpg

Senast Àndrad:
KlÀmde pÄ en hos Franks igÄr igen. Chronolinern Àr ruggigt bra, keramiska ringen Àr knivskarp och den bÀrs mindre Àn 46mm. Brattestor, men klockren pÄ min handled. En sÄn pÄ military strap eller nya militarygummit med viklÄs.

Viss (lÀs rejÀl) skillnad mellan AD-pris i Sverige och C24-pris, men rÀknar med att man kan komma nÀra vid seriöst intresse.
Ska prova en omgÄende, den Àr riktigt snygg

[QUOTE="demondave, post: 1495342, member: 1099"KlÀmde pÄ en hos Franks igÄr igen. Chronolinern Àr ruggigt bra, keramiska ringen Àr knivskarp och den bÀrs mindre Àn 46mm. Brattestor, men klockren pÄ min handled. En sÄn pÄ military strap eller nya militarygummit med viklÄs.

SlÀnger in repris pÄ nÄgra bilder som redan finns i trÄden.

image.jpg

image.jpg
[/QUOTE]

Den Àr fantastisk. Tror dock inte jag Àr beredd att slÀppa min Panerai för den.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Provade nÄgra kvartsare hos MÄrtenssons. Go tavla pÄ kronografen.

image.jpeg

En automatare med trÄdkontroversiell vridring slank ocksÄ pÄ. ;)

Den dÀr svarta superocean ser bÄde brutal och grym ut, vridringen likasÄ, gillar den verkligen :)

Men.. Jag kan inte riktigt komma över siffrorna 15, 18 och 21 pÄ tavlan.. Ser sÄ trÄkigt och fel ut

Och som vi har vÀntat!!!
Men var det inte en Aerospace du skulle ha?

Jo, det var tanken. Evon Àr riktigt fin men jag har redan en Skydiver som jag tycker Àr betydligt bÀttre. VÀl pÄ plats och provandes sÄ var det Colten som jag gillade bÀst. Testade Superocean, Avenger etc men de kÀndes inte heller helrÀtt. SÄ det bidde Colten, inte sÄ fancy pancy. Men vÀldigt nice!

Grattis till en vÀldigt grym allround:are pÄ trevlig lÀnk! Fler bilder pÄ borstad lÀnk till polerad mellanboett tack! Hur funkar det i verkligheten?

SvÄrt att fÄnga pÄ bild. Jag Àr lite kluven faktiskt, vet inte om jag föredragit en helborstad boett eller en blankare lÀnk. Det kÀnns liiite avigt som det Àr nu, Àven om det funkar. Rakt och redigt svar, eller hur? :D

Tillbaka
Topp