Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite fler bilder pÄ samlingen dÄ! Omegan fick hÀnga med ocksÄ...
![]()
![]()
Inte lÀtt med kasst ljus och ifÄn men det fÄr duga för nu!
Men va faan!? Var har du gömt de dÀr nÄgonstans?:-o
Bra trÄd! Har gÄtt frÄn att inte kÀnna nÄt för Breitling till att Àlska mÀrket och mÄnga av modellerna... Skulle nog vara nöjd med bara Brattar livet ut...?!
HÀr Àr de jag samlat pÄ mig hittills:
![]()
Navitimern med Bronze Dial kan ha varit det snyggaste jag sett! Ăr den slĂ€ppt??
Jag tror det, men nu blir jag osÀker.
Det Àr en "limited Edition" om 100-enheter, gÄr att bestÀlla för dryga 80k...
Annars Àr bronstavlan endast tillgÀnglig pÄ guldisar (400k för en i helguld med pilotarmband...)
/Daniel
Tackar! Kung Husseni II:s (Abdullah II bin Al-Hussein) emblem. http://sv.wikipedia.org/wiki/Abdullah_II_av_JordanienCool! Vad Àr det för logga?
Tack tackBra val. Grattis!
Tackar! Tyckte din sÄg svart ut pÄ förra bilden. PÄ denna ser man tavlan bÀttre. Riktigt fin klocka!!! Keep them pictures coming!![]()
RicVin: ja jag har sett att han har gjort reklam för den (och Àven signerat nÄgra) med dÄ med svart dial. Jag valde bronze som synes. Och utan autograf...
M Ä s t e skaffa en breitling igen... Tack för trevlig lÀsning och fina bilder!
iPhone | Tapatalk
SlÀnger in denna bÄde hÀr och i dagens klocka.
Hittade blinget i min Bratte idag igen
![]()
För att hÄlla diskussionen levande sÄ vi inte blir bannade kommer hÀr en fundering
Vilken Àr den ultimata laguppstÀllningen i BreitlinglÄdan?
Motivering varför just din uppstÀllning Àr den ultimata kryddat med bilder vore trevligt.
/Daniel
Min Breitling-samling har ju figurerat med bilder bÄde hÀr och dÀr pÄ forumet sÄ jag drar till med samlingsbilden: