Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyyyyggggt!Du har en riktigt hÀrlig samling Tobbe
Bjussar pÄ min och fruns samling.
Superoceanfamiljen:
![]()
Lille-colten:
![]()
Jag har fÄtt bra förtroende för KlockmÀster i Globen. Kolla med dom.Tjena vÀnner! Jag har ny lyckats fÄ tag pÄ min första Breitling som jag köpt av Vult hÀr pÄ forumet. Tack för affÀrenJag behöver dock byta glaset pÄ den och undrar om ni kan rekommendera nÄgon urmakare. Finns det nÄgon hÀr pÄ forumet som byter?
MVH
Mathias
Franks Ur om du bor i Sthlm, bÀst nÀr det gÀller!Tjena vÀnner! Jag har ny lyckats fÄ tag pÄ min första Breitling som jag köpt av Vult hÀr pÄ forumet. Tack för affÀrenJag behöver dock byta glaset pÄ den och undrar om ni kan rekommendera nÄgon urmakare. Finns det nÄgon hÀr pÄ forumet som byter?
MVH
Mathias
Fin samling!Min Breitling-samling har ju figurerat med bilder bÄde hÀr och dÀr pÄ forumet sÄ jag drar till med samlingsbilden:
![]()
Och för utförligare text hÀnvisar jag till trÄden:
https://klocksnack.se/threads/att-samla-breitling.11413/
HĂ„ller verkligen med. Min Seawolf Ă€r ganska enkel till utförandet men detaljarbetet Ă€r helt grymt. Ăven lĂ€nken andas kvalitet. Hoppas att Mekmek:s gamla Aerospace dyker upp idag, skall syna den riktigt hĂ„rtMan bara mĂ„ste Ă€lska detaljnivĂ„n hos Breitling! Den Ă€r oövertrĂ€ffad?! Min Colt Auto II lanserades som "det billiga instegsuret", men har Ă€ndĂ„ 100%-ig kvalitet in i minsta detalj!!
Guillochen pÄ tavlan, poleringen av hörnen pÄ index och detaljerna pÄ loggan, my lord!!
Man vill bara hÄlla upp tavlan mot solen och kolla pÄ den med lupp!! Jag Mà STE köpa ett makroobjektiv...
![]()
Man bara mÄste Àlska detaljnivÄn hos Breitling! Den Àr oövertrÀffad?! Min Colt Auto II lanserades som "det billiga instegsuret", men har ÀndÄ 100%-ig kvalitet in i minsta detalj!!
Guillochen pÄ tavlan, poleringen av hörnen pÄ index och detaljerna pÄ loggan, my lord!!
Man vill bara hÄlla upp tavlan mot solen och kolla pÄ den med lupp!! Jag Mà STE köpa ett makroobjektiv...
![]()
Hur fasen har du lyckats med det? Kanonfina bilder juTyvÀrr ser man all smuts, ska försöka fÄ bÀttre bilder. Men jag tycker det Àr godkÀnt för att vara mobiltelefon.
Hur fasen har du lyckats med det? Kanonfina bilder ju![]()
En skönhet som denna klÀr fint i rött, sÄ jag drar en bild hÀr ocksÄ!
![]()
Blackbird? à rgÄng?En skönhet som denna klÀr fint i rött, sÄ jag drar en bild hÀr ocksÄ!
![]()
Testar med gummi pÄ Colten. Gillar verkligen viklÄset, fÄr se om jag kostar pÄ mig "Bratte-gummi" i framtiden![]()
Jess, Blackbird LE frÄn 2013.Blackbird? à rgÄng?
SkitsnyggJess, Blackbird LE frÄn 2013.
Kan intyga, den Àr super!! Beundrade den i gÄr.Jess, Blackbird LE frÄn 2013.
Ett litet edit ang mitt inlÀgg till din jÀmförelse diver - B1 ; min B1 Àr 2002, inte 2006. My mIstake.Mmmm vilka godingar. Och tvÄ B-1r! Navin Àr ju störskön ocksÄ
Skickas frÄn min iPhone
MÄste ju testa lite fÀrgmatchning ibland!Men feta bananer! Fler bilder pÄ den tack!
Ăr det ett rött eller orange nato?
Jag har lite svÄrt med fÀrger ibland. Jag skulle vilja fÄ tag pÄ ett rött som Àr lite kraftigare men inte "zulu tjockt".
Edit: SÄg att du skrev rött!
Skulle kunna vara en fin kompis till min B1, om man nu skulle fÄ tag pÄ enMÄste ju testa lite fÀrgmatchning ibland!Nato't Àr rött och passar det röda i tavlan finfint.
Det Àr alltsÄ en (Àr du beredd?) Breitling Chronomat Evolution Blackbird Limited Edition (599/2000), uttagen andra halvan av 2013, dvs med de nya uppdateringarna som kom 2012, som t.ex. ny lÀnk, bezel, borsta/polerad, mm. Jag Àr toknöjd och mÄr riktigt bra varje gÄng jag ser pÄ den!
Lite fler bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur snygg som helst!MÄste ju testa lite fÀrgmatchning ibland!Nato't Àr rött och passar det röda i tavlan finfint.
Det Àr alltsÄ en (Àr du beredd?) Breitling Chronomat Evolution Blackbird Limited Edition (599/2000), uttagen andra halvan av 2013, dvs med de nya uppdateringarna som kom 2012, som t.ex. ny lÀnk, bezel, borsta/polerad, mm. Jag Àr toknöjd och mÄr riktigt bra varje gÄng jag ser pÄ den!
Lite fler bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MÄste ju testa lite fÀrgmatchning ibland!Nato't Àr rött och passar det röda i tavlan finfint.
Lite fler bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett litet edit ang mitt inlÀgg till din jÀmförelse diver - B1 ; min B1 Àr 2002, inte 2006. My mIstake.
Skickas frÄn min iPhone
Vet faktiskt inte, fÄr jag erkÀnna.Ingen superquartz, eller kanske ÀndÄ??