För över 90 papp... Den kostar mer Àn en ny JLC-kronografdykare gör...En svart b01 chrono?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
För över 90 papp... Den kostar mer Àn en ny JLC-kronografdykare gör...En svart b01 chrono?
Vilken Àr deras bÀsta kronograf dÄ? Svart ska den vara.
En svart b01 chrono?
Chronomat Blacksteel Àr för dyr, har Àven svÄrt för fonten pÄ vridringen samt de fyrkantiga subtavlorna.Om den ska vara svart sÄ Àr kanske inte jag rÀtt man att svara, men en chronomat Àr ju cool och kul historia för mÀrket. Annars Àr ju Transocean cool om man vill ha lite dressad kronograf, Avenger 2 om man vill ha i stÄl och lite tyngre. Navitimers i olika varianter Àr ball men rÀknestickor pÄ alla hÄll kÀnns rÀtt lÄngt ifrÄn coltens sportiga utseende. SÄ en chronomat hade jag valt.
Edit: priset Àr helt uppÄt vÀggarna pÄ dem dock
Tycker ocksÄ den Àr svinsnygg. Gillar b01 men tror att den svarta colten tilltalar mig mer rent estetiskt.Chronomat Blacksteel Àr för dyr, har Àven svÄrt för fonten pÄ vridringen samt de fyrkantiga subtavlorna.
Superocean gillar jag inte heller fonten pÄ,
ytterst tveksam till gummi i vridringen, Avenger har Molle precis köpt, finns dessutom inte svart. DÄ finns bara Colt kvar och modellen Àr förutom snygg Àven snygg. Blir det av sÄ böir det en sÄdan.
Beggad Blackbird Blacksteel M44359, helst pÄ svart gummi eller military med svart viklÄs. Breitlings klart hÄrdaste klocka. Har nog inte sett en enda pÄ forumet, inte ens kirex har nÄgon i sin svarta mastodontsamling vad jag sett..?Vilken Àr deras bÀsta kronograf dÄ? Svart ska den vara.
Beggad Blackbird Blacksteel M44359, helst pÄ svart gummi eller military med svart viklÄs. Breitlings klart hÄrdaste klocka. Har nog inte sett en enda pÄ forumet, inte ens kirex har nÄgon i sin svarta mastodontsamling vad jag sett..?
Du kommer Àlska datumet. Gör hela klockans sjÀl. Big date finns pÄ modeller av Blackbird, Cockpit, Crosswind Special plus nÄn fÄn-Bentley.![]()
Bra tips, den Ă€r cool faktiskt. Jag mĂ„ste dĂ€remot erkĂ€nna att jag har lite svĂ„rt för det stora datumet. Ăr det 100m pĂ„ de dĂ€r?
Edit: StÄr ju 300m pÄ tavlan.
Edit2: Meninglös vridring dock.
Stort datum Àr skitbra nÀr man blir gammal! Tro mig.... Gillade inte datumbubbla tidigare. Nu behöver jag en pÄ min Dweller...![]()
Bra tips, den Ă€r cool faktiskt. Jag mĂ„ste dĂ€remot erkĂ€nna att jag har lite svĂ„rt för det stora datumet. Ăr det 100m pĂ„ de dĂ€r?
Faktiskt riktigt snygg!
Nya Black Steel Colten har inte kommit till butikerna Ànnu va?![]()
RÀtt cool, men kompassbezel Àr av ondo. Hua.![]()
Jag har tvĂ„ tillsalu!Vad kan man tĂ€nkas fĂ„ för ca 10? Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ en Aerospace tror jag![]()
Vad kan man tĂ€nkas fĂ„ för ca 10? Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ en Aerospace tror jag![]()
Jag har tvÄ tillsalu!![]()
Skickar er ett PMBra! En varsin till mig och @Cryssarn !![]()
LĂ€gg pĂ„ lite och gĂ„ pĂ„ Avantage... Skönare klocka Ă€r svĂ„rt att hitta.Vad kan man tĂ€nkas fĂ„ för ca 10? Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ en Aerospace tror jag![]()
Det Àr ingen coating. Det Àr motljuset som gör att den ser lite extra mörk ut. Vid dÄligt ljus upplevs klockan rÀtt mörk. Avantage Àr mörkare Àn de nya (vanliga) Evolution i titanet. Jag tycker det Àr snyggt.Snygg Coating!gjorts i Sverige?
Aha!Det Àr ingen coating. Det Àr motljuset som gör att den ser lite extra mörk ut. Vid dÄligt ljus upplevs klockan rÀtt mörk. Avantage Àr mörkare Àn de nya (vanliga) Evolution i titanet. Jag tycker det Àr snyggt.
Riktigt snygga klockor ni har, och riktigt ond trÄd, jag som har planerat att köpa en Sinn men blir lockad mot Breitlings varje gÄng jag lÀser i denna trÄd![]()
Du var inte lÀnge i denna trÄd. Trodde Evon var en keeper.BestÀllt Rolex idag sÄ snart mÄste Aerospacen ryka. KÀnns bittersweet.![]()
![]()
I call bullshit!BestÀllt Rolex idag sÄ snart mÄste Aerospacen ryka. KÀnns bittersweet.![]()
![]()
Lite svikna kÀnner vi oss....BestÀllt Rolex idag sÄ snart mÄste Aerospacen ryka. KÀnns bittersweet.![]()
![]()
Ett tips, det gĂ„r faktiskt att kombinera Bratte med RĂ„lle. Ăven om Herr RĂ„lle fĂ„r skĂ€mmas lite för att vara sĂ„ trĂ„kig jĂ€mfört med sina landsmĂ€n frĂ„n annan stad. Det löses genom att Herr RĂ„lle fĂ„r visa upp sin bĂ€sta sida bredvid de tuffa grabbarna: lĂ„set. DĂ„ slipper Herr RĂ„lle skĂ€mmas iallafall.BestĂ€llt Rolex idag sĂ„ snart mĂ„ste Aerospacen ryka. KĂ€nns bittersweet.![]()
![]()
+1I call bullshit!
Hehe, jag skrev fel. "Har bestÀllt Breitling" skulle det stÄ, jisses vad ni Àr pÄ hugget.I call bullshit!
SÄdana misstag överlever vi inte, och inte du heller!Hehe, jag skrev fel. "Har bestÀllt Breitling" skulle det stÄ, jisses vad ni Àr pÄ hugget.![]()
Haha. Hoppas pÄ en tung chronomat med nÄgra Är pÄ nacken nu, men jag hoppas nog förgÀves.Hehe, jag skrev fel. "Har bestÀllt Breitling" skulle det stÄ, jisses vad ni Àr pÄ hugget.![]()