• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Haha lÄnat ocksÄ, fan vad jag köper dig. Skönt att jag fick tycka till utan att bli sÄgad lÀngs fotknölarna ocksÄ, sÀllan skÄdat pÄ dagens internet. Jag tycker bara den ser sÄ överdrivet grov ut och det vÀrsta jag vet Àr siffror. Fick jag vÀlja sÄ skulle det vara 24k guld pÄ alla klockor och armbandsur hÀr i vÀrlden istÀllet för nummer , gÀrna tuttformade guldklimpar. Tack för mig, god natt
24k blir ju för mjukt ;) alla klockor skulle vara jÀttekÀnsliga i din vÀrld :)

Vissa tisdagar Àr fan bÀttre Àn andra :) nytt pÄ handleden!

image.jpeg
Asgrym!!!! Stort grattis! 3000 meter... Respekt!

Jag Àlskar verkligen min StÄlfisk
image.jpeg

Visst kommer och gÄr klockor men denna kommer nog aldrig att lÀmna.
En av de absolut mest lyckade modellerna frÄn Breitling tycker jag.
LÀtt! Officiell stÄlfiskdag idag kÀnns det som? Jag tycker alla med stÄlfiskar idag spammar sönder dagens klocka-trÄden med dessa dykare som fullkomligt klÀr av jacuzzidykaren / forumklockan / forumsmittan submariner (300m? haha 300m? haha 300m!!!!) bÄde i hÄllbarhet, tÀthet och tool-faktor.

Ser lite snett ut? Men det kanske bara Àr jag :) inga glasögon pÄ mig.
@JensBP vet sÀkert!
Jag har jÀttesvÄrt att bedömma spÀnnen. B har gjort sÄ otroligt mÄnga olika varianter genom Ären. T.o.m svÄrt med lupp för trycken förr i tiden var inte jÀttefina i förstoring. Har sett gamla med bÄde skÄra för pinne och utan.

Jag har jÀttesvÄrt att bedömma spÀnnen. B har gjort sÄ otroligt mÄnga olika varianter genom Ären. T.o.m svÄrt med lupp för trycken förr i tiden var inte jÀttefina i förstoring. Har sett gamla med bÄde skÄra för pinne och utan.
OK, tack, skippar detta dÄ.

Tillbaka
Topp