• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

kejrÄ.
JÀvlar vad cool man kÀnner sig med denna. 45mm rÄstyrka. Stencil-trycksfonten pÄ siffrorna gör att det kÀnns som att ha en ask patroner pÄ armen.
Och bandet, militÀr-gummit, mycket skönt, ruskigt snyggt och med kanonlÄs.
Lite bilder:
Bandit-1.jpg
Bandit-1-4.jpg
Bandit-1-6.jpg
Bandit-1-2.jpg
Bandit-1-3.jpg
Bandit-1-7.jpg
Riktigt skön fÀrg och tavelstruktur i nÀrbild. Grattis.

Jag tycker det kÀnns bÀttre med en klocka i SS eller Ti Àn ett relativt oprövat "plast"-material. KÀnns lite leksaksaktigt ocksÄ tyvÀrr.
SÄ lÄngt tÀnkte jag inte. Jg kan tÀnka mig att dÄ jag har extremt svÄrt för titan sÄ kanske detta nya material kommer kÀnnas för lÀtt pÄ min handled. Sen tror jag iofs som motpol till din tanke, att Breitling lÀr ha testat nya materialet hÄrt (vÀljer att bortse frÄn ditt ordval "relativt" ;) ). UtgÄr jag ifrÄn iaf.

image.jpeg

Orkanen idag igen sÄklart.

@Molle nosade upp en nÄgra Är gammal modell i 48mm stÄl:
image.jpeg
image.jpeg

Ascool!

NÀr jag köpte min Super Avenger II Military meddelade TP att endast 4 st av dessa kom till Norden (TP Àr ju agent för hela Norden), var av (gissning) tvÄ kom till Sverige. Klockan har endast producerats i 500 ex. SÄ har du möjlighet att köpa en, gör det :nailbiting:!
Kirex

Senast Àndrad:
NÀr jag köpte min Super Avenger II Military meddelade TP att endast 4 st av dessa kom till Norden (TP Àr ju agent för hela Norden), var av (gissning) tvÄ kom till Sverige. Klockan har endast producerats i 500 ex. SÄ har du möjlighet att köpa en, gör det :nailbiting:!
Kirex
Jag har inga planer pÄ att köpa en, men cool Àr den. :)

Tillbaka
Topp