• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Inte bara kanske. Den har det. Har ju trots allt Àgt den och testat. Kom Àven pÄ att jag postat den enda bilden jag har pÄ min Avenger (pÄ mesh) hÀr pÄ forumet. Jag letade upp den och hÀr kommer den... [emoji12]

ImageUploadedByTapatalk1415375266.690907.jpg

Älskar mesh men det dĂ€r... :wtf:
Klockan Àr det dock inget fel pÄ :woot:

NÄgon som har en dammig "Breitling the Book" i bokhyllan som kan tÀnkas sÀlja? ;)... Kikade i den hos urmakaren och blev ganska imponerad av hur mÄnga godbitar Breitling faktiskt slÀppt genom Ären. Boken kÀndes som en "must have" i samlingen :)

Inte bara kanske. Den har det. Har ju trots allt Àgt den och testat. Kom Àven pÄ att jag postat den enda bilden jag har pÄ min Avenger (pÄ mesh) hÀr pÄ forumet. Jag letade upp den och hÀr kommer den... [emoji12]

Jag har för mig att jag har sett en vÀrre combo, eller vid nÀrmare eftertanke kanske inte.

VÀrför inte slÀnga pÄ en sÄn hÀr ;)
armband.jpg

Jag har för mig att jag har sett en vÀrre combo, eller vid nÀrmare eftertanke kanske inte.

VÀrför inte slÀnga pÄ en sÄn hÀr ;)
armband.jpg

Haha, nÀe inte jag i heller. Det Àr den enda gÄng jag inte tyckt Avengern varit riktigt cool. Testade i ca en timme och sedan aldrig mer. Tome du fÄr nog kolla IRL om du verkligen ska genomföra planen med mesh... Lite input har du fÄtt iaf.

Haha, nÀe inte jag i heller. Det Àr den enda gÄng jag inte tyckt Avengern varit riktigt cool. Testade i ca en timme och sedan aldrig mer. Tome du fÄr nog kolla IRL om du verkligen ska genomföra planen med mesh... Lite input har du fÄtt iaf.

Lite skillnad pÄ din fd Transocean pÄ mesh och denna styggelse:)

Allt annat fÄr stÄ undan, just nu Àr det denna som jag gillar mest. Kalla den dörrvakt, Göteborgare, blingbling eller vad som helst. Men det Àr en trevlig klocka.
20141108_135738-1.jpg
Den dÀr har inget med vare sig GBG eller dörrvakter att göra. Inte för att det Àr nÄgot som helst fel pÄ en redig dörrvaktarbratte. Men den dÀr gÄr hem överallt, riktigt snygg!

Jo jag har haft den ett tag nu, och den har varit i min Àgo tidigare som jag sÀkert har nÀmnt.

Visst men det grÀmer mig nÄgot förbannat att jag inte högg din Transocean, nÄ vÀl jag blev lite halvsnÄl;)

Ja men det dĂ€r priset tror jag va den billigaste som gick att frambringa. Fick mer av handlaren... Men visst valde du SOH istĂ€llet eller har jag missuppfattat? Är det svĂ€ng nr 2 med samma dinka? Har jag missat helt.

Ja men det dĂ€r priset tror jag va den billigaste som gick att frambringa. Fick mer av handlaren... Men visst valde du SOH istĂ€llet eller har jag missuppfattat? Är det svĂ€ng nr 2 med samma dinka? Har jag missat helt.

SvÀng 2 ja, ditt pris var det inget fel pÄ men som jag sa jag blev lite snÄl. Det blev den hÀr i stÀllet men det hindrar inte att det blir en Transocean inom snar framtid.

SvÀng 2 ja, ditt pris var det inget fel pÄ men som jag sa jag blev lite snÄl. Det blev den hÀr i stÀllet men det hindrar inte att det blir en Transocean inom snar framtid.

Det blev ju ett bra resultat! Ja Transocean Àr en grym klocka pÄ alla vis men det fanns alltid ett "men" för mig som jag aldrig blev klok pÄ. Ja dÄ vet du vad du gillar iaf [emoji6]

Jag var "tvungen" att testa den dÀr urtavlan... Love it! Ville ocksÄ down siza. Stort hopp mellan 43 och 36 men Àr vÀldigt nöjd. Nu vÀntar jag pÄ att Breitling ska slÀppa en mindre Transocean chronograph med panda dial och behÄlla inhouse. [emoji6]

36 kÀnns inte det vÀldigt hmmm hur ska jag uttrycka det.....litet?

AssÄ damn! Spelar ingen roll vad ni andra skriver - jag tycker det ser svincoolt ut!! :D SÄ snart jag fÄtt hem den blir det att Äka till Bergströms i Uppsala och prova. Tycker det Àr grymt med en combo som inte alla andra har och som inte Àr "factory made" utan lite mer disruptive thinking. Men det kanske bara Àr jag - man kan ju köra mainstream ocksÄ :watching:

...mesh Àr ju ett armband för dykarur (typ Ploprof) och Avengern kvalar vÀl in dÀr som en modell i Aeromarine klassen. Jag tycker det ser mer mysko ut pÄ Transocean om jag ska vara helt Àrlig (invÀntar hÀrmed the shitstorm som kommer att trÀffa mig pga detta uttalande :rolleyes: hehe)

...mesh Àr ju ett armband för dykarur (typ Ploprof) och Avengern kvalar vÀl in dÀr som en modell i Aeromarine klassen. Jag tycker det ser mer mysko ut pÄ Transocean om jag ska vara helt Àrlig (invÀntar hÀrmed the shitstorm som kommer att trÀffa mig pga detta uttalande :rolleyes: hehe)

Jag hÀnvisar till jibber jabber [emoji12]

Tillbaka
Topp