Camo00
Diamant
Vet inte riktigt. FÀrgen pÄ lumen kÀnns fel, och hela klockan ser billig ut. TvÀrtom mot Breitling, typ. Kanske Àr annorlunda irl?!But why?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte riktigt. FÀrgen pÄ lumen kÀnns fel, och hela klockan ser billig ut. TvÀrtom mot Breitling, typ. Kanske Àr annorlunda irl?!But why?
InstÀmmer, ser ju bra ut.Jag tycker att fÀrgen passar utmÀrkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ăr sĂ„ jĂ€dra nöjd med nya inköpet som kom hĂ€romdan! LĂ€nge sen nĂ„got sĂ„ till fullo uppfyllde mina förvĂ€ntningar. Uppbytet frĂ„n StĂ„lfisk till Avenger Skyland Ă€r bland det bĂ€ttre jag gjort i klockvĂ€g. Gillar att den Ă€r plattare pĂ„ baksidan Ă€n StĂ„lfisken, dom mer krökta bandhornen, det förvĂ„nansvĂ€rt sköna lĂ€derbandet med viklĂ„s, siffrorna, den grĂ„ fĂ€rgen pĂ„ tavlan mm mm. Tror banne mig jag skrotar planerna pĂ„ ett metallband helt och kör pĂ„ lĂ€der och möjligen ett gummi med pushbutton till vĂ„ren![]()
Jag tycker faktiskt inte det. Den Ă€r förmodligen lite tjockare men dĂ„ den Ă€r mkt plattare pĂ„ baksidan Ă€n stĂ„lisen sĂ„ kĂ€nns den inte klumpig alls. Allt Ă€r relativt sĂ„klart men jag har mest stora klockor i samlingenĂlskar den, men Ă€r den inte klumpigare Ă€n steelfish??
Jag tycker faktiskt inte det. Den Àr förmodligen lite tjockare men dÄ den Àr mkt plattare pÄ baksidan Àn stÄlisen sÄ kÀnns den inte klumpig alls. Allt Àr relativt sÄklart men jag har mest stora klockor i samlingen![]()
Jo, man köper ju inte den som diskret dressare, men bĂ€r den inte större Ă€n steelfish sĂ„ Ă€r det nog lugnt. Ăr fö redan inne pĂ„ Chrono24 och letar...![]()
Hade den pÄ en konferens igÄr. Valde skjortan med störst spelrum i manschettenDen Àr svÄr att bÀra till skjorta ibland. Jag har testat med manschettknappar och det gÄr inte för mig. Den Àr stoooor tycker jag. Och jag Àlskar det!
Köpte min frĂ„n Holland. Inga bekymmer alls.Jo, man köper ju inte den som diskret dressare, men bĂ€r den inte större Ă€n steelfish sĂ„ Ă€r det nog lugnt. Ăr fö redan inne pĂ„ Chrono24 och letar...![]()
Hade den pÄ en konferens igÄr. Valde skjortan med störst spelrum i manschettenTill skillnad frÄn min Panerai sÄ tycker jag iaf det smalare lÀderbandet gör det lÀttare att bÀra Avengern framför skjortmanschetten.
En av mina absoluta favorit-Breitlings! (Chrono SuperOcean A13340)
![]()
Synd bara att den Àr sÄ lite med sina 42mm... Men den Àr grymt snygg!En av mina absoluta favorit-Breitlings! (Chrono SuperOcean A13340)
![]()
Snygg Bratte, grattis!![]()
![]()
![]()
![]()
Ăr sĂ„ jĂ€dra nöjd med nya inköpet som kom hĂ€romdan! LĂ€nge sen nĂ„got sĂ„ till fullo uppfyllde mina förvĂ€ntningar. Uppbytet frĂ„n StĂ„lfisk till Avenger Skyland Ă€r bland det bĂ€ttre jag gjort i klockvĂ€g. Gillar att den Ă€r plattare pĂ„ baksidan Ă€n StĂ„lfisken, dom mer krökta bandhornen, det förvĂ„nansvĂ€rt sköna lĂ€derbandet med viklĂ„s, siffrorna, den grĂ„ fĂ€rgen pĂ„ tavlan mm mm. Tror banne mig jag skrotar planerna pĂ„ ett metallband helt och kör pĂ„ lĂ€der och möjligen ett gummi med pushbutton till vĂ„ren![]()
HÄller nog med om att det lÄter lite dyrt....Vad tror du om priset Tobbe-i-Etuna?
HÄller nog med om att det lÄter lite dyrt....
+1 pÄ det!
Men det gÄr ju alltid att "förhandla" lite![]()
FÄr föresten fortfarande inga ping nÀr jag blir pingad, frustrerande. daviden , inget vi kunde göra nÄgot Ät om jag förstod det rÀtt?
Vad tror du om priset Tobbe-i-Etuna?
Inte struntar jag i dig! Föresten, hur smart Àr jag nÀr jag i samma inlÀgg pingar daviden nÀr jag just konstaterat att funktionen inte fungerar. Att han dessutom inte svarar Àr vÀl bekrÀftelse nog. Ibland funderar jag pÄ om PM-funktionen Àr lika bristfÀllig!Aha, jag pingade dig förra veckan ocksÄ men trodde att du bara sket i mig.![]()
Inte struntar jag i dig! Föresten, hur smart Àr jag nÀr jag i samma inlÀgg pingar daviden nÀr jag just konstaterat att funktionen inte fungerar. Att han dessutom inte svarar Àr vÀl bekrÀftelse nog. Ibland funderar jag pÄ om PM-funktionen Àr lika bristfÀllig!