• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

...mesh är ju ett armband för dykarur (typ Ploprof) och Avengern kvalar väl in där som en modell i Aeromarine klassen. Jag tycker det ser mer mysko ut på Transocean om jag ska vara helt ärlig (inväntar härmed the shitstorm som kommer att träffa mig pga detta uttalande :rolleyes: hehe)
Det viktiga är ju att du trivs. Sen om jag inte tycker att det är snyggt, vem bryr sig.
Kör hårt håll din stil.

Allt annat får stå undan, just nu är det denna som jag gillar mest. Kalla den dörrvakt, Göteborgare, blingbling eller vad som helst. Men det är en trevlig klocka.
20141108_135738-1.jpg

Jag är med dig broder :)

image.jpg

image.jpg

Här tycker jag att man ser bredden bra i Breitlings moderna klockor. Olika datum, olika typsnitt och uttryck i bezel, olika raiders, olika visare, bling/pvd/dress osv. Grymt bra balans i din samling Robert. Men du, inte är det väl pandan som lämnar?

Över min döda kropp Dixie!!
Pandan och B01:an är mer eller mindre heliga för mig.

Tillbaka
Topp