Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det viktiga är ju att du trivs. Sen om jag inte tycker att det är snyggt, vem bryr sig....mesh är ju ett armband för dykarur (typ Ploprof) och Avengern kvalar väl in där som en modell i Aeromarine klassen. Jag tycker det ser mer mysko ut på Transocean om jag ska vara helt ärlig (inväntar härmed the shitstorm som kommer att träffa mig pga detta uttalandehehe)
Skön blandning av vintage och modernt. Snygga modeller allihop!
Ni som kan Breitlings! Jag skapade en tråd tidigare idag för att få en uppfattning om värdet på min bratte och lite allmän info. Kolla gärna in tråden och skriv några rader. Tack på förhand.
https://klocksnack.se/threads/hjälp-värdering-breitling-blackbird-a13350.31636/
Kloka ord från en klok man. Kunde inte sagt det bättre själv. Jag återkommer när nya dinkan trillat in och med ev nya bandDet viktiga är ju att du trivs. Sen om jag inte tycker att det är snyggt, vem bryr sig.
Kör hårt håll din stil.
Gör så.Kloka ord från en klok man. Kunde inte sagt det bättre själv. Jag återkommer när nya dinkan trillat in och med ev nya band![]()
Grymma och lite udda ur - kul att se! Respect
Allt annat får stå undan, just nu är det denna som jag gillar mest. Kalla den dörrvakt, Göteborgare, blingbling eller vad som helst. Men det är en trevlig klocka.
![]()
Jag är med dig broder
![]()
![]()
Grattis, riktigt tjusig!Allt annat får stå undan, just nu är det denna som jag gillar mest. Kalla den dörrvakt, Göteborgare, blingbling eller vad som helst. Men det är en trevlig klocka.
![]()
Mer bilder på den tack!
Bilder på moderna brattar
Här tycker jag att man ser bredden bra i Breitlings moderna klockor. Olika datum, olika typsnitt och uttryck i bezel, olika raiders, olika visare, bling/pvd/dress osv. Grymt bra balans i din samling Robert. Men du, inte är det väl pandan som lämnar?
Hade det på känn [emoji106]Sunt förnuft i klartext
Jag tycker att färgen passar utmärkt.
Jag gillar den mer på chronospace än på Galactic. Den passar bättre in på denna mörkare och mattare modellen
Nää... Nää...![]()