Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăntligen tillbaka!
Efter nÄgra veckor pÄ spa hos Breitling Àr hon tillbaka pÄ armen med nytt urverk i Co-pilot, nyservad "storverk", nya glas, ny vridning ink utvÀxling, nya packningar/skruvar, tryck- och gÄngtestad och polerad. Som en ny klocka tamejfan! Har aldrig gillat en klocka som jag gillar denna, sÄ att lÀgga en sudd motsvarande en bÀttre beg SMP pÄ att ge denna nytt liv kÀndes helt ok. Vad tycks?
Helt klart gummi, om du frÄgar mig.Har varit uppe tidigare men hÀr kommer gummibild igen. Tycker sjÀlv att gummit sitter som en smÀck, mer osÀker pÄ krokolÀdret....
Och hÀr lÀder.
Funkish!Provar Blackbird 44'an pÄ lÀder och det funkar för mig
Provar Blackbird 44'an pÄ lÀder och det funkar för mig
Sportigare pÄ gummi. Mer sofistikerad pÄ krokodil. Bry dig inte om vad folk sÀger. Brunt lÀder till vit tavla passar alltid kanon. TÀnk pÄ att de flesta hÀr gillar Pro2Och hÀr lÀder.
Mmm grÄtt Àr riktigt cooltJag brukar köra ett liknande lÀder pÄ min svarta klocka och tycker att det Àr kanon.
Ett grÄtt Cordura skulle kanske sitta fint pÄ din ocksÄ?
Sportigare pÄ gummi. Mer sofistikerad pÄ krokodil. Bry dig inte om vad folk sÀger. Brunt lÀder till vit tavla passar alltid kanon. TÀnk pÄ att de flesta hÀr gillar Pro2
Hehe. Den som tag pÄ brattan ovan har bÀst smak. ^^^Den har Leon Breitling signatur pÄ tavlan.Du Àr en klok man @JensBP ! Blir lite skönt gubbig med krokodil Och med tanke pÄ det dÀr röstresultatet sÄ vet man ju inte lÀngre hur man skall förhÄlla sig till denna trÄd...
Edit: givetvis ska det stÄ Seawolf!KÀnner mig nöjd med mitt senaste inköp, en LV-plÄnbok som kompis till min Airwolf.
Vem var det som knep lÀdret med viklÄs som lÄg till salu?
NÄja, en borstad Pro2 mÄ vara grymt snygg och ljusÄr snyggare Àn en blank dito. Men en borstad Pro1 Àr Ànnu bÀttre.
Ăr vi inte rĂ€tt överens att du heeeelt saknar smak gĂ€llande lĂ€nkar. Va dĂ€r inte nĂ„n beef-poll-trĂ„d som bevisade just det. Eller?NĂ„ja, en borstad Pro2 mĂ„ vara grymt snygg och ljusĂ„r snyggare Ă€n en blank dito. Men en borstad Pro1 Ă€r Ă€nnu bĂ€ttre.
Beefen var visserligen Pro-lÀnkarna, men lÀnken som slÄr alla andra brattelÀnkar pÄ fingrarna Àr helborstad pilot med fasade kanter till A13353.
NÄja, en borstad Pro2 mÄ vara grymt snygg och ljusÄr snyggare Àn en blank dito. Men en borstad Pro1 Àr Ànnu bÀttre.
Beefen var visserligen Pro-lÀnkarna, men lÀnken som slÄr alla andra brattelÀnkar pÄ fingrarna Àr helborstad pilot med fasade kanter till A13353.
Snarare bevisade den trĂ„den vilka som hade smak. Man brukar sĂ€ga att de stora massorna Ă€r dumma. Majoritet betyder nada. TĂ€nk bara att svenska folket röstade fram halvdement svetsare (eller vad gubben nu Ă€r) som statsminister.Ăr vi inte rĂ€tt överens att du heeeelt saknar smak gĂ€llande lĂ€nkar. Va dĂ€r inte nĂ„n beef-poll-trĂ„d som bevisade just det. Eller?
Snarare bevisade den trÄden vilka som hade smak. Man brukar sÀga att de stora massorna Àr dumma. Majoritet betyder nada. TÀnk bara att svenska folket röstade fram halvdement svetsare (eller vad gubben nu Àr) som statsminister.
HahahahaDu Àr Trump, Denke Àr Hillary. Blir inte bra hur man Àn gör.
Det dÀr ser grymt skönt och hÄrt ut.NÄja, en borstad Pro2 mÄ vara grymt snygg och ljusÄr snyggare Àn en blank dito. Men en borstad Pro1 Àr Ànnu bÀttre.
JAAAAANÄgon som Àr sugen pÄ en Airwolf fullset?