Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
ApropÄ tidningsartikeln i tidigare post?Nog off topic. Yonsson skickar en ninja pÄ oss snart.
Ăr det nĂ„gon som vet om de bruna gummibanden gĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ fortfarande?
Jag ser allt.Yonsson har inte ens en Breitling lÀngre. Han vÄgar inte vara hÀr lÀngre.
Bara man skriver (ontopic: nÄt med breitling) sÄ kommer man ju runt dina regler frÄn första trÄdposten, rent juridiskt alltsÄ.
Vet inte men minns att det Àven fanns röda och vita förut. Ett rött skulle jag gÀrna ha till min red arrows. Total fÀrgbomb.Helst den hÀr varianten vill jag ha.
Det absolut farligaste i sthlms-trafiken: icke-stockholmare som haft körkort i 40 Är men aldrig kört en rondell.
Ontopic: breitling-lÄs
Vet inte men minns att det Àven fanns röda och vita förut. Ett rött skulle jag gÀrna ha till min red arrows. Total fÀrgbomb.
Det lĂ„ter som nĂ„t jag kan fastna för iallafall! Ălskar gummi, & hade faktiskt sjĂ€lv tankarna pĂ„ om det finns i brunt. Hade nog passat bra pĂ„ min Seawolf.Brunt gummi till creme-tavla skulle vara nice.
Det lĂ„ter som nĂ„t jag kan fastna för iallafall! Ălskar gummi, & hade faktiskt sjĂ€lv tankarna pĂ„ om det finns i brunt. Hade nog passat bra pĂ„ min Seawolf.
JA TACK! Den kombon ska jag skriva upp pÄ min MÄstehalista.
Har satt pÄ ett brunt B lÀder pÄ aeron. Mkt smakfullt mot den grÄ tavlan imo . BÀttre bild imorgon.
Yonsson har inte ens en Breitling lÀngre. Han vÄgar inte vara hÀr lÀngre.
Bara man skriver (ontopic: nÄt med breitling) sÄ kommer man ju runt dina regler frÄn första trÄdposten, rent juridiskt alltsÄ.
Javisst ja, sÄ Àr det det, jag blandade ihop (igen).Woot, @Eurenius regler?? Det var minsann jag som startade denna förtrÀffliga trÄd.
RÀtt ska vara rÀtt
On topic, bild pÄ en saknad gammal vÀn.
Finns den kvar pÄ forumet tro?
PS. Regelverket Àr för övrigt @yonsson s pÄhitt som jag skamlöst stulit frÄn en trÄd som handlar om nÄgot japanskt...
Javisst ja, sÄ Àr det det, jag blandade ihop (igen).
Saknar min jÀrngÀdda lite,,,
gick ner mej i japantrÀsket, och trampade runt dÀr tills jag blev helt matt pÄ klockor,Vad har du för klocka nuförtiden?
KÀmpa pÄgick ner mej i japantrÀsket, och trampade runt dÀr tills jag blev helt matt pÄ klockor,
har nu rensat bort rubbet ,förutom nÄgra g-shocks och min trogna citizen excalibur
börjar sakta men sÀkert hitta klockglÀdjen igen
gick ner mej i japantrÀsket, och trampade runt dÀr tills jag blev helt matt pÄ klockor,
har nu rensat bort rubbet ,förutom nÄgra g-shocks och min trogna citizen excalibur
Bra dÀr! Dags för en Hurricane?gick ner mej i japantrÀsket, och trampade runt dÀr tills jag blev helt matt pÄ klockor,
Vet du vart man kan bestÀlla det bandet? Bör vÀl vara ett diver Pro 3?
Det finns i alla fall ett till salu pÄ bukten, i Holland, men det Àr ganska rejÀlt prissatt tycker jagNej, ingen aning tyvÀrr. Jag vill ocksÄ ha tag pÄ ett.
Det pÄ bilden Àr ett Pro 1.
Ja dÄ finns det Ätminstone men lite vÀl saftigt pris.. strax över hÀlften av vad dom begÀr borde vara mer rimligt. Men Àr vÀl tillgÄng & efterfrÄgan som styr.Det finns i alla fall ett till salu pÄ bukten, i Holland, men det Àr ganska rejÀlt prissatt tycker jag
http://www.ebay.com/itm/Breitling-P...147375?hash=item2a733f302f:g:3ysAAOSwcOFWatRR