Camo00
Diamant
Den hÀr e faan rÀtt schysst assÄ!!
Som fan!! Den har seglat upp högst upp pÄ Vill Ha-listan, sen man lÀrde sig att gilla siffrorna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den hÀr e faan rÀtt schysst assÄ!!
Den e faan rÀtt schysst Àven pÄ Brady strap!!!
Den e faan rÀtt schysst Àven pÄ Brady strap!!!
Pro Diver III har jag men med vanligt spÀnne. Funkar det ocksÄ tror jag.Tror den Àr Ànnu schysstare pÄ ett Pro Diver III med Pushbutton-lÄs
Pro Diver III har jag men med vanligt spÀnne. Funkar det ocksÄ tror jag.
Men det Àr ett vÀlkÀnt faktum att det Àr olagligt att bÀra gummi annat Àn vÄr och sommar!!
Jag tÀnjer gÀrna de flesta grÀnser. Men FAAAN inte att ha gummiband pÄ klockan nÀr det Àr vinter!;-)Absolut, funkar alldeles utmÀrkt med vanligt spÀnne ocksÄ! var mest gummit överlag jag syftade pÄ
Ăsch, ibland fĂ„r man tĂ€nja lite pĂ„ grĂ€nserna och vĂ„ga gĂ„ mot strömmen
Skönt att du inte tröttnat Ă€nnu! Den ĂR finDen e faan rĂ€tt schysst Ă€ven pĂ„ Brady strap!!!
Tror den Àr Ànnu schysstare pÄ ett Pro Diver III med Pushbutton-lÄs
Bilder pÄ Galactic 44 som utlovat.. Har ni frÄgor sÄ stÀll dem gÀrna!
Bilder pÄ Galactic 44 som utlovat.
Klart imponerandeBilder pÄ Galactic 44 som utlovat.. Har ni frÄgor sÄ stÀll dem gÀrna!
Riktigt fin. Vad heter bandet som sitter pÄ? Har du nÄgon bild pÄ spÀnnet?
MÀktig! JÀklar va mycket Breitling-sjÀl det ligger i denna tycker jag. Upplever fÀrgen pÄ index som mindre beige pÄ dina bilder Àn pÄ promo-bilderna. Klart en snygging!!! Vad gjorde att du valde denna?
BreitlingvÀnner!
Jag behöver tips, rÄd och rekommendationer.
Senaste tiden har jag konstigt nog börjat Tröttna pÄ min hÀrliga avenger II gmt och gÄr i sÀljes/bytes-tankar..
Àr det för den blÄa fÀrgen kanske?! kommer sÀkert fÄ suget tillbaka i vÄr eller under sommaren.. annars kan man tydligen slÀnga pÄ ett svart zulu sÄ förvandlas den
Tycker ni att det finns det nÄgot bÀttre i samma prisklass som man bör testa(+/- 5k)?
Jag anvÀnder ofta mina g-shocks vid samma tillfÀllen som breitlingen kan bÀras sÄ den fÄr tyvÀrr ligga i lÄdan ofta.
Bilder pÄ Galactic 44 som utlovat.. Har ni frÄgor sÄ stÀll dem gÀrna!
Grattis och helt rÀtt val! HÀrlig dinka ocksÄ [emoji3]2000 inlÀgg!
2000 inlÀgg!
Av varierande kvalité kanske, men vad passar bÀttre Àn att göra det 2000:e i den hÀr trÄden?
SlÀnger in en bild pÄ en passande 2000m dykare.
2000 inlÀgg!
Av varierande kvalité kanske, men vad passar bÀttre Àn att göra det 2000:e i den hÀr trÄden?
SlÀnger in en bild pÄ en passande 2000m dykare.
Fin pjÀs det dÀr!
Àr det blÄ lume pÄ din eller det Àr bara ljuset som gör att det ser blÄtt ut?
Jag tror att det Àr ljuset delvis. Men vi har diskuterat det dÀr tidigare i nÄgon trÄd, den verkar inte vara lika grön som pÄ vissa andra. Vet inte om det har med Ärsmodell att göra eller om det bara Àr nÄgot skumt med min.
Har googlat men inte hittat nÄgot.
Ok! skumt, fast en kul grej min frÄn 2012 har grön lume iaf!
Det Àr min ocksÄ! Min kanske Àr en kopia!?