• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Inte sÄ förtjust i guld pÄ Aerospace annars hade jag nypt denna pÄ direkten, den Àr ju galet billig, med UTC och allt!!!
Skynda o fynda Breitlingbröder!
https://www.blocket.se/stockholm/Breitling_Aerospace_226_UTC_18k_70779936.htm?aw=1

Bild:
Screen Shot 2016-12-17 at 11.30.22 PM.png

TÀnkte passa pÄ att skriva mitt första inlÀgg hÀr pÄ KS genom att berÀtta att jag nu, lite förtidigt pÄ morgon sitter pÄ tÄget ner till GBG för att hÀmta en Chronomat 44, vilken inte bara blir min första Breitling utan Àven min första "riktigta" klocka.

TÀnkte passa pÄ att skriva mitt första inlÀgg hÀr pÄ KS genom att berÀtta att jag nu, lite förtidigt pÄ morgon sitter pÄ tÄget ner till GBG för att hÀmta en Chronomat 44, vilken inte bara blir min första Breitling utan Àven min första "riktigta" klocka.
VÀlkommen i gÀnget. Vi ser fram mot bilder pÄ skönheten!

Kommer bli awesome, grattis!

Snygg entré!! LÀtt vÀrt att gÄ upp mitt i natten för! :)

absolut tavlan Àr hÀrlig ,rÀtta stÄlblÄ fÀrgen,ser ut som himlen,,,
tyvÀrr gillar jag inte gmt:n riktigt
för stora index skapar obalans,
samt den klumpigt utförda gmtvisaren och plottriga 24timmars ringen fördÀrvar ett i övrigt smakfullt ur,

Äh, sitt ner i bĂ„ten med din fyrkantiga Submariner med mercedesvisare. :D

Exit: index kan jag hÄlla med om men visaren Àr det vÀl inget fel pÄ?

Det kostar som en lös polering och varierar lite.
Om man polerar eller borstar sina klockor Àr ju ens egna val hir man vill ha det.

Tillbaka
Topp