• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20161220_154534.jpg
20161220_154755.jpg
Äntligen fick hem en 89 navitimer i sĂ„nt fint skick att jag blev som en skolpojk precis nĂ€r det Ă€r sommarlov och man precis köpt ett nytt Nintendo 8 spel.

20161220_154534.jpg
20161220_154755.jpg
Äntligen fick hem en 89 navitimer i sĂ„nt fint skick att jag blev som en skolpojk precis nĂ€r det Ă€r sommarlov och man precis köpt ett nytt Nintendo 8 spel.
Jag tror jag förstÄr varför min Aerospace inte riktigt fÄr sÄ mycket handledstid som den förtjÀnar. Det Àr nÄt som saknas. Inte pÄ klockan, men typ 40kg pÄ mig.
:)

Jag tror jag förstÄr varför min Aerospace inte riktigt fÄr sÄ mycket handledstid som den förtjÀnar. Det Àr nÄt som saknas. Inte pÄ klockan, men typ 40kg pÄ mig.
Nja
Superfina klockor faktiskt helt kÀr i denna vita 80talare.

Tillbaka
Topp