SÄ jÀvla mÀktigt med utc!
Ja faktiskt. "Det Àr ingen riktig bratte om den inte har UTC" som de sÀger pÄ de stora Breitlingforumen utomlands.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ jÀvla mÀktigt med utc!
Oj, dÄ blir det Ätertag för den stora massan hÀr inne dÄ. Men man ska ju jobba mot perfektion helt klartJa faktiskt. "Det Àr ingen riktig bratte om den inte har UTC" som de sÀger pÄ de stora Breitlingforumen utomlands.
Oj, dÄ blir det Ätertag för den stora massan hÀr inne dÄ. Men man ska ju jobba mot perfektion helt klart
Jag tror jag förstĂ„r varför min Aerospace inte riktigt fĂ„r sĂ„ mycket handledstid som den förtjĂ€nar. Det Ă€r nĂ„t som saknas. Inte pĂ„ klockan, men typ 40kg pĂ„ mig.Ăntligen fick hem en 89 navitimer i sĂ„nt fint skick att jag blev som en skolpojk precis nĂ€r det Ă€r sommarlov och man precis köpt ett nytt Nintendo 8 spel.
Du och? SjÀlv fÄr jag va hÀr i replikatrÄdenVi fÄr helt enkelt starta en RIKTIG BreitlingtrÄd.
Du och? SjÀlv fÄr jag va hÀr i replikatrÄden
Du blandar ihop med lunarstorm nu.Ja faktiskt. "Det Àr ingen riktig bratte om den inte har UTC" som de sÀger pÄ de stora Breitlingforumen utomlands.
Du blandar ihop med lunarstorm nu.
NjaJag tror jag förstÄr varför min Aerospace inte riktigt fÄr sÄ mycket handledstid som den förtjÀnar. Det Àr nÄt som saknas. Inte pÄ klockan, men typ 40kg pÄ mig.
Superfina klockor faktiskt helt kÀr i denna vita 80talare.Jag tror jag förstÄr varför min Aerospace inte riktigt fÄr sÄ mycket handledstid som den förtjÀnar. Det Àr nÄt som saknas. Inte pÄ klockan, men typ 40kg pÄ mig.
Ăntligen fick hem en 89 navitimer i sĂ„nt fint skick att jag blev som en skolpojk precis nĂ€r det Ă€r sommarlov och man precis köpt ett nytt Nintendo 8 spel.
Haha klassiker. numera Àr man bara ett vrak av vad man var förr men duger i krig.
Hehe, tror att jag fÄr plats med bÀgge mina armar pÄ din arm.. Ordentliga guns!Haha klassiker. numera Àr man bara ett vrak av vad man var förr men duger i krig.
Fan vad gött!!!Tillbaka frÄn spa. Denke glad.
Ja, den Àr kvar. Sitter mest pÄ blÄtt gummi dÀr den Àr skönast att bÀra, sin snygga lÀnk till trots.Har sjÀlv blivit med Breitling igen. @JensBP har du kvar Bluebirden?
Jag gick upp nÄgra snÀpp i storlek den hÀr gÄngen.
Nja 50cm numera utan pump. större för nÀr man var smal och ung samt trÀnade mer Àn 1-2gÄnger i veckan. men vafan finns annat i livet Àn att fisa proteinfisar i trÀningsbyxor hela dagarna.Hehe, tror att jag fÄr plats med bÀgge mina armar pÄ din arm.. Ordentliga guns!
Har kollat runt lite efter en sÄdan nu, men finns inte sÄ mÄnga till salu i Sverige. Finns En pÄ Blocket, dock utan cert. Vad kan man tÀnka att en sÄn ska kosta pÄ ett ungefÀr?Headwind heter modellen
Finns i blÄ,svart och vit
har tavla i rent silver dÀr indexarna sedan putsats fram
Kolla Chrono24Har kollat runt lite efter en sÄdan nu, men finns inte sÄ mÄnga till salu i Sverige. Finns En pÄ Blocket, dock utan cert. Vad kan man tÀnka att en sÄn ska kosta pÄ ett ungefÀr?
Ja har kollat lite dÀr med men dom som ligger runt 17'-20' stÄr det ingen info om alls. Men kan man tÀnka sig att runt 17' utan cert kan vara ett ok pris ÀndÄ?Kolla Chrono24
Ligger nog runt dÀr,Ja har kollat lite dÀr med men dom som ligger runt 17'-20' stÄr det ingen info om alls. Men kan man tÀnka sig att runt 17' utan cert kan vara ett ok pris ÀndÄ?
Den var verkligen tokfet, stenhÄrd och lÀtt.Tillbaka frÄn spa. Denke glad.
Den var verkligen tokfet, stenhÄrd och lÀtt.
Tack för trevlig pratstund pÄ Erikssons tidigare idag.
/j
Du fÄr 16' för den. Inte ett öre merTillbaka frÄn spa. Denke glad.
Du fÄr 16' för den. Inte ett öre mer
Det blev faktiskt en swatch-chrono som han kan smiska nÄgra Är sÄ fÄr det bliTack sjÀlv! Vad blev det för julklapp till grabben till slut? Helguld va!?
Speedyn mot alla dina Breitlings och dina Mussos.Rakt byte mot din gamla speedy?
Speedyn mot alla dina Breitlings och dina Mussos.
Plus ett gevÀr!
Fan vad jag skulle hjÀlpa dig med det bytet. Plus att speedy lÀr gÄ upp minst 35% nÀrmsta Äret.Inte omöjligt...